Eduki publikatzailea

Ekonomia Zirkularreko berezko masterra: enpresarako aplikazioa ren diplomak ematea

Ostegunean, uztailak 7, Euskal Herriko Unibertsitateko "Enpresari Aplikatutako Ekonomia Zirkularra" masterreko bigarren edizioaren ikasturte amaierako ekitaldia egin zen, eta horretan graduatutako 21 ikasleei (14 emakume y 7 gizon) diplomak eman zitzaizkie.n.

Hau da Estatu osoan ezaugarri horiek dituen lehen masterra da, eta industriari aplikatutako ikuspegiarekin diseinatuta dago. Graduondoa Eusko Jaurlaritzako Ekonomiaren Garapen, Jasangarritasun eta Ingurumen Sailak sustatzen du, Euskal Herriko Unibertsitatearekin lankidetzan.

Hau da Estatu osoan ezaugarri horiek ditu lehen masterra da, eta industriari aplikatutako ikuspegiarekin diseinatuta dago. Graduondokoak IHOBE Eusko Jaurlaritzaren Ingurumen Jarduketarako Sozietate Publikoaren eta Basque Ecodesign Centerren laguntza du, Euskal Herriko Unibertsitatearekin lankidetzan.

Ekitaldian Nicola Cerentolak, trainer, speaker, author, consultant & explorer on Circular Economy, Design & Entrepreneurship hitzaldia emango zuen. Developer of Ecocanvas methodology for Circular Business Modelling.

Era berean, espediente onenak dituzten ikasleek beren Master Amaierako Lanei buruz hitz egingo zuten:

Ikaslea: Francisco Fernández Ortiz
Izenburua: Análisis de alternativas para mejorar la envolvente de los edificios residenciales en términos de eficiencia energética, medio ambiente, circularidad y economía.
Kalifikazioa: 9.8 – Bikaina
Zuzendaria: Aitor Erkoreka Fernández

Ikaslea: Haizea Agirre Puertolas
Izenburua: Innovative financial instruments based on Circularity and Sufficiency for a sustainable built environment in the European Union Economic and regulatory analysis of