Eduki publikatzailea

Irudia

BIEMH - “Women in Industry” jardunaldiak

BIEMHeko programazioaren baitan

AFM Clusterrek, Bilbao Exhibition Centrek eta Professional Women´s Network sareak BIEMH-Makina-Erremintaren Nazioarteko Azokara, lehen aldiz, Women in Industry (WIN) konferentzien programa gehituko dute. Enpresen arloan eta, bereziki industrialean, genero-berdintasuna izatearen beharrari buruzko gogoetarako eta eztabaidarako gunea da.

BIEMH eta Women in Industry aliatu bikainak izango dira enpresek lehiakorrak izateko aurrean dituzten erronken inguruko gogoeta egiteko. Hain zuzen ere, genero-arrakala beste erronka bat izango da. Horien guztien inguruan egingo dute gogoeta hitzaldien, eztabaiden eta mahai-inguruen bidez. Helburua da emakumeek industrian eta, batez ere lidergo-postuetan, presentzia handiagoa izateko beharraren inguruan kontzientziatzea eta genero-berdintasunarekin lotuta enpresa mailako liderren eta lider politikoen konpromiso handiagoa lortzea. Era berean, programa horrek industriaren sektorean generoaren orekak duen garrantzia erakusteko proposamenak eskaini nahi ditu. Hala, gizarte aurreratua, lehiakorragoa, bidezkoagoa eta orekatuagoa lortzeko genero-berdintasunak esparru ekonomiko horretan dituen onurak agerian utzi nahi dituzte.

Izena ematea

Web helbidea: PWN - Bilbao