Breadcrumb

Información - La Escuela: El Saltillo - Memoria de Actividades - Octubre 2008 - Septiembre 2009

2008ko urria - 2009ko iraila

Urria

• 15 Saltillo eskola ontzian ontziratze praktikak egiteko izena emandako ikasle berrien lehenengo ohitze praktika.
  • 16 Unai Basurko agurtzera atera ginen, Les Sables d'Olonne-ra baitzihoan, bakarka eta eskalarik gabe munduari bira emateko "Vendee Glove" estropadan parte hartzeko.
  • 17 Bigarren ohitze taldea.
  • 18 UPV/EHUko Mineralogia Saileko "Bizkaiaren azterketa geologikoa" aukera askeko irakasgaiarekin lankidetzan (irakaslea: Andoni Pastor), irteera bat egin genuen Bizkaiko kostaldeko itsaslabarren egitura ikusteko.
  • 22 Hirugarren ohitze taldea.
  • 24 Laugarren ohitze taldea.
  • 25 Irteera bat egin genuen UPV/EHUren Bizkaiko Campuseko Ikerketa arloko Errektoreordetzarekin.
  • 31 Bosgarren ohitze taldea.

Azaroa

• 7 Praktiketako irteera.
  • 12 Seigarren ohitze taldea.

Abendua

• 3 Praktiketako irteera.
  • 12 Praktiketako irteera.

Urtarrila

• 9 Praktiketako irteera.
  • 14 Praktiketako irteera.
  • 16 Praktiketako irteera.
  • 17 Unai Basurkori harrera, "Vendee Globe"-ren ondoren.
  • 23 Saltillo Bilboko Itsasadarra Itsas Museoraino eraman genuen, itsasertz osora ziklogenesi leherkor bat (ekaitz indartsua) iritsiko zen abisua kontuan hartuta

Otsaila

• 11 Praktiketako irteera.
  • 13 Praktiketako irteera.
  • 15 Saltillo Pasaiara eraman genuen, Zamakona ontzioletan lehorreratzeko.
  • 16 Lehorreratze orgara igotzeko maniobra.

Martxoa

• 2 Orgatik jaisteko maniobra eta itsasoko probak.
  • 3 Konponketa lanak amaitu ondoren, Pasaiatik Santurtzira garraiatu genuen Saltillo.
  • 11 Praktiketako irteera.
  • 13 Praktiketako irteera.
  • 18 Praktiketako irteera.
  • 25 Praktiketako irteera.
  • 27 Praktiketako irteera.
  • 28 Irteera Itsas eta Portu Enpresen Kudeaketa eta Itsas Zuzenbidea Masterreko ikasleekin.

Apirila

• 1 Praktiketako irteera.
  • 2 Deustuko Ibaigane Ikastolako ikasleek Saltillo bisitatu zuten, eta hainbat jarduera erakutsi zitzaizkien bertan.
  • 3 Praktiketako irteera.
  • 22 Praktiketako irteera.
  • Apirilak 26-maiatzak 4 Praktiketako bidaia. Hasiera batean, Tall Ship Race estropada dela eta, Vigorako bidaia bat zegoen planifikatuta egun horietarako, baina, itsaso txarra zegoenez, Vigora egin asmo zen praktiketako bidaia bertan behera utzi behar izan zen. Horren ordez, euskal kostaldean zehar egin zen praktiketako bidaia.

Maiatza

• 9 Irteera UPV/EHUko Prebentzio Zerbitzuko langileekin eta UPV/EHUko Bizkaiko Campuseko Euskara Errektoreordetzako langileekin.
  • 15 Praktiketako irteera.
  • 28 Biziraupen praktikak egin ziren Nautikako 2. mailako ikasleekin, Abra barruko uretan.
  • 30 Irteera UPV/EHUko CIDIReko langileekin.

Ekaina

• 1 Ateak zabaltzeko jardunaldi bat antolatu zen Saltillo fundazioko ikasle eta monitoreentzat.
  • 4 Irteera UPV/EHUko zuzendari eta dekanoekin.
  • 9 Irteera UPV/EHUko errektore taldearekin.
  • 25 Lehenengo irteera, Santutxu-Solokoetxe zentro medikoko langileekin.
  • 26 Bigarren irteera, Santutxu-Solokoetxe zentro medikoko langileekin

Uztaila

• 9-22 Praktiketako bidaia euskal kostaldean zehar, Bermeoko, Lekeitioko, Getariako, Donostiako, Hondarribiko eta Donibane Lohizuneko portuak bisitatuz.
  • 24-26 Abrako Itsas Errege Klubak antolatutako Ijito Kopa antzinako belaontzien estropada.

Iraila

• 11 Espainiako Sozietate Anatomikoak Euskaldunan eginiko Biltzarra tarteko, eta UPV/EHUk hala eskatuta, ibilbide bat egin genuen Bilboko itsasadarrean barrena, biltzarreko parte-hartzaileekin.
  • 12-15 Bidaia bat egin genuen Santanderrera, bertako Itsasoaren 2. Astean parte hartzeko.
  • 22 Saltillo Bilboko Itsasadarra Itsas Museora eraman genuen, erregaia hartzeko.
  • 23-29 Como cada año, se realiza el viaje al puerto de La Rochelle para participar en "Le Grand Pavois".