Breadcrumb

Información - La Escuela: El Saltillo - Memoria de Actividades - Octubre 2009 - Septiembre 2010

2009ko urria – 2010eko iraila

Urria

• 14 Teoria praktikako lehenengo taldea.
  • 16 Teoria praktikako bigarren taldea.
  • 23 Teoria praktikako hirugarren taldea.
  • 28 Teoria praktikako laugarren taldea.
  • 30 Teoria praktikako bostgarren taldea.

Azaroa

• 4 Teoria praktikako seigarren taldea.
  • 6 Teoria praktikako zazpigarren taldea.
  • 10 Donostiako Aquariumaren urteurrena zela eta, Donostiako badiara eraman genuen Saltillo eskola ontzia, ospakizunean bertan egoteko. Itsaso txarra zegoenez, bidaia bertan behera uztea erabaki genuen, eta Santurtziko portuan atrakatu genuen berriro.
  • 21 Irteera UPV/EHUko errektorearekin.
  • 22 Itsasontzia Pasaiako portura eraman genuen, Pasaiako Zamakona ontzioletan konponketa batzuk egiteko.
  • 23 Pasaiako Zamakona ontziolako orgara igotzeko maniobra.

Abendua

• 28 Ontziolako orgatik jaisteko maniobra egin eta "Vos Enterprise" atoiontziari lotu genion saihetsetik.

Urtarrila

• 16 Pasaiatik Santurtzira itzultzeko bidaia, lehorreko ikuskapena gainditu ondoren.

Otsaila

• 10 Praktiketako irteera.
  • 17 Praktiketako irteera. EITBko "Kresala" programarako irudien grabazioa
  • 24 Praktiketako irteera.
  • 26 Praktiketako irteera

Martxoa

• 3 Praktiketako irteera
  • 5 Praktiketako irteera
  • 10 Praktiketako irteera
  • 15 Itsasontzia pantalanean atrakatu genuen, Zamakona ontzioletako atoiontzietako bat ateratzeko maniobra errazteko.
  • 16 Itsasontzia kaiarekiko perpendikularki atrakatuta jarri genuen berriro.

Apirila

• 15 Lesakako Tantirumairu Ikastolako eta Basauriko Arizko Ikastolako ikasleak itsasontzian hartu genituen, bi ikastetxeek antolatutako jarduera batzuen ildotik.
  • 22 – 26 Hendaiako 2010eko Azoka Nautikoa.
  • 28 Praktiketako irteera.
  • 30 Praktiketako irteera.

Maiatza

• 7 Praktiketako irteera
  • 14 Praktiketako irteera
  • 15 Batzorde itsasontzi gisa parte hartu genuen Nautika eta Itsasontzi Makineria Goi Eskola Teknikoak antolatutako baleontzien estropadan.
  • 19 Praktiketako irteera.
  • 21 Nautika eta Itsasontzi Makineria Goi Eskola Teknikoko hirugarren mailako ikasleentzat egindako itsasoko biziraupen praktiketan parte hartu genuen.
  • 22 Irteera, Sincro ekoiztetxeak Horacio Etxebarrieta euskal enpresariari buruz eginiko "El último magnate" dokumentaleko irudiak filmatzeko.
  • 29 Irteera UPV/EHUko titulazioetako langileekin.

Ekaina

• 25 Irteera, teknikariek instalatu berri diren ekipo elektronikoen kalibrazioa egiteko.
  • 25 -28 "Getxo Sea Week". Saltillo jendearentzat irekita egon zen asteburuan. Larunbat arratsaldean, itsas astearen baitan, zirgarien antzezpenean parte hartu genuen.
  • 28 Itsasadarrean gora, Bilboko Itsasadarra Itsas Museoraino igo ginen, erregaia hartzera.

Uztaila

• 2 Irteera UPV/EHUko zuzendariekin eta dekanoekin.
  • 4 – 18 Praktiketako bidaia Euskal Herriko kostaldean zehar.
  • 23 – 25 Abrako Itsas Klubak antolatutako Ijito Kopa itsasontzi klasikoen eta antzinako itsasontzien estropadan parte hartu genuen

Iraila

• 14 – 26 Arroxelara bidaiatu genuen, "Le Grand Pavois" erakusketa nautikora joateko. Itzuleran, Donostian eskala eginez, Laredora joan ginen, Carlos V.a Laredoko hondartzan lehorreratu zeneko urteurrena dela eta bertako udalak antolatutako jardueretan parte hartzeko.
  • 29 Irteera, Basque films ekoiztetxearentzako "Camera obscura" filma grabatzeko.