Breadcrumb

Información - La Escuela: El Saltillo - Memoria de Actividades - Octubre 2011 - Septiembre 2012

2011ko urria – 2012ko iraila

Urria

• 21 Praktiketako irteera.
  • 27 Pantalanean atrakatu genuen, Zamakona ontzioletan eraiki berri duten atoiontzi bati ateratzen uzteko.
  • 28 Praktiketako irteera.
  • 30 "TBS Vision" ekoiztetxe japoniarreko talde bat ontziratu zen, Zubi Esekiaren irudiak hiru dimentsiotan hartzeko. Irudi hauek Gizadiaren Ondareei buruzko dokumental batean sartuko dituzte

Azaroa

• 4 Praktiketako irteera.
  • 16 Praktiketako irteera.
  • 18 Praktiketako irteera.
  • 23 Praktiketako irteera.
  • 25 Praktiketako irteera.
  • 30 Praktiketako irteera.

Urtarrila

• 17 Martin Rohmeder-ek zuzendutako eta ekoitzitako "Yatch Searing" film laburra grabatu zuten Saltillo eskola ontzian.

Otsaila

• 10 Praktiketako irteera.
  • 17 Praktiketako irteera.
  • 22 Praktiketako irteera.
  • 24 Praktiketako irteera.
  • 25 UPV/EHUko Ikasleen Kontseiluak IKD proiektuaren baitako bideo bat grabatu zuen itsasontzian.
  • 29 Praktiketako irteera.

Martxoa

• 2 Praktiketako irteera.
  • 6 Praktiketako irteera.
  • 9 Praktiketako irteera.
  • 17 Burdinaren Itsas-bidea estropadako irteera.
  • 21 Praktiketako irteera. Orratz magnetikoaren konpentsazioa.
  • 22 Baleontzien estropada, Nautika eta Itsasontzi Makineria Goi Eskola Teknikoaren eskutik.
  • 28 Praktiketako irteera.
  • 30 Praktiketako irteera.

Apirila

• 18 Lesakako Tantirumairu Ikastolako eta Basauriko Arizko Ikastolako ikasleak itsasontzian hartu genituen, bi ikastetxeek antolatutako jarduera batzuen ildotik.
  • 22 Pasaiako porturako garraio bidaia, lehorreratu eta lanak egiteko.
  • 23 Pasaiako Zamakona ontzioletako orgara igotzea .

Maiatza

• 2 – 7 Gijónera eta Lastresera bidaia, portu horien artean egiten den Amerika Kopa estropadan parte hartzeko.
  • 15 Irteera UPV/EHUko graduondoko langileekin.
  • 22 Itsasontzia pantalanean atrakatu genuen, Zamakona ontzioletan eraiki berri duten ontzi bati ateratzen uzteko .

Ekaina

• 4 Ruperto Medinako ikasleak hartu genituen itsasontzian, "Portugalete ezagutu" programaren bidez.
  • 5 Itsasontzia erakutsi genien Santurtziko Bihotz Gaztela Ikastolako 6 urteko ikasleei.
  • 9 Irteera UPV/EHUko graduondoko langileekin.
  • 15 Irteera UPV/EHUko prentsa bulegoko langileekin.
  • 20 Irteera zuzendari eta dekanoekin.

Uztaila

• 6 Itsasadarrean gora, Bilboko Itsasadarra Itsas Museoraino igo ginen, erregaia hartzeko.
  • 9 Irteera Gasteizko Letren Fakultateko langileekin.
  • 11 – 26 Praktiketako bidaia Frantziako Brest, Douarnenez eta Belle Ile portuetara, Bresteko Douarnenezeko Itsas Jaialdiak direla eta.
  • 31 Julio – 8 Agosto Praktiketako bidaia Euskal Herriko hainbat portutatik igaroz. Nautika ikasketak sustatzeko egiten den bidaia.

Abuztua

• 25 – 27 Praktiketako bidaia Hondarribira, bertako itsas azoka dela eta.

Iraila

• 6 Itsas Museora igo ginen erregaia hartzera.
  • 8-10 Donostiara bidaia, Kontxako estropadak direla eta.
  • 11 Irteera UPV/EHUko errektore taldearekin.
  • 14 Irteera Elkano kaleko Enpresa Ikasketen Fakultateko zuzendaritza taldearekin.
  • 19-29 Arroxelara bidaia, "Le Grand Pavois" dela eta; Arroxelako erakusketa nautikoa.