XSLaren edukia

Diseinu Grafiko Aplikatua

Ikastegia
Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
Titulazioa
Publizitateko eta Harreman Publikoetako Gradua
Ikasturtea
2019/20
Maila
3
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala1827
Ordenagailuko p.4263

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

- CB4 Ikasleek informazioa, ideiak, arazoak edota soluzioak igortzeko gai izatea, bai entzulego adituari zein ez adituari.

- G002 Komunikazio prozesu desberdinetako testuinguruan, praktikari teoria zein erreminta metodologokoak aplikatzea.

- G003 Komunikazio-arazoen erabakirako ikuspegi sortzaile berriak laburbiltzea, garatzea eta ematea.

- G005 Lanaren edo ikerketaren emaitzak modu garbian adieraztea; emaitza horiek publizitate edo harreman publikoen arlo, formato zein euskarrietan direlarik.

- G006 Lan-taldean aritzeko trebetasunak garatzea, erabakiak zein emaitzen ebaluaketa ganoraz hartuz.

- G007 Komunikazio publizitarioaren edukien zein prozesuen garapenari, modu trebean, teknika, teknologia eta baliabideak aplikatzea.

- G008 Publizitate eta harreman publiko proiektuen garapaenaren eremuan, helburuak identifikatze aldera edo ekintzak diseinatze aldera, estrategiak proiektatzea.

- G009 Inguru eta jarduera profesionalekiko ezagumena zein eskarmentua jasotzea, publizitate eta harreman publikoen eremuko lan-profiletara hurbiltzeko helburuarekin.

- C4CC02 Sormen-teknikak, arte-prozedurak zein argazkigintza ebaluatzea eta aplikatzen ikastea, korronte estetiko nagusien testuinguruan ulertuz.

Halaber:

- Diseinu grafikoaren teoria eta praktikaren inguruko funtsezko ezagumenak hartzea. Komunikazio grafikoko proiektuei modu sortzailean irtenbidea aurkitzen ikastea.

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

1- Aplikazio informatikoak: Illustrator eta Photoshop.

2- Diseinua publizitatean. Proiektua.

3- Markaren ikus-identitatea. Proiektua.

4- Packaging. Proiektua



MetodologiaToggle Navigation

Diseinu Grafiko Aplikatua izeneko ikasgaia praktikoa izango da, gehien bat. Teoria emateko, astean ordubete izango dugu, non adibideak eta proiektuak ikuskatu eta komentatuko ditugun. Gainontzeko hiru orduak proiektuen garapenari eskainiko diegu. Saio bakoitzaren hasieran, kontu teorikoak aztertuko dira, ondoren praktikari ganoraz eutsi ahal izateko

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

EBALUAZIO JARRAIA

Kurtsoan zehar, zenbait ariketa praktiko planteatuko dira. Ikasgaia aprobatzeko, ariketa hauek egitea derrigorrezkoa da. Ebaluatutako aktibitate guzti horien batuketak nota finala osatuko du.



EBALUAZIO JARRAIARI UKO EGITEA

Araudiaren 8.3 artikuluaren arabera, ebaluaketa jarraiari uko egin nahi dion ikasleak idatziz jakinarazi beharko dio irakasleari. Horretarako, kurtsoaren haieratik 9 astetako epea du (martxoaren 23a bitarte, alegia).



Kaso horretan, proba finalari aurre egin beharko dio. Proba finalaren nondik norakoak:

1. Azterketa praktikoa: %30.

2. Kurtsoko ariketa praktikoen emaitza biltzen dituen portfolioa: %70. Portfolioa azterketa data ofizialan, edo lehen, entregatu beharko da.



OHIKO DEIALDIARI UKO EGITEA, EBALUAZIO JARRAIARI EUTSIZ GERO

Araudiaren 12.2 artikuluaren arabera, ikasleak ohiko deialdian sartzeari uko egin ahal izango dio. Horretarako, eskolak bukatu baino hilabete lehenagoko epemugarekin, irakasleari idatziz jakinarazi beharko dio (apirilaren 19, alegia). Bide horretatik ohiko deialdiari uko eginez gero, agertuko zaion kalifikazioa "ez aurkeztua" izango da.



OHIKO DEIALDIARI UKO EGITEA, PROBA FINALARI EUTSIZ GERO

Deitutako data ofizialean probara ez aurkezte hutsa nahikoa izango da.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

E-gelan eskegitakoak.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

- MURPHY, John & ROWE, Michael. Cómo diseñar marcas y logotipos. Gustavo Gili. 1992.

- SALA, Màrius. Logos Made In Spain. Index Book. 2003.

- SILVER, Luisa. Diseño de logotipos: pasos para conseguir el mejor diseño. Gustavo Gili. México. 2001.

Gehiago sakontzeko bibliografia

- CHAVES, Norberto. La marca corporativa. Gestión y diseño de símbolos y logotipos. Paidós, Buenos Aires: 2003
- COSTA, Joan. Imagen corporativa del siglo XXI. Editorial La Crujía. Buenos Aires, 2001.

Aldizkariak

www.experimenta.es
www.ondiseno.com
http://visual.gi/‎
http://www.id-mag.com/GeneralMenu
http://www.eyemagazine.com
http://www.commarts.com
http://www.creativereview.co.uk

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • AGUIRRE MIGUELEZ, KATIXA
  • FERNANDEZ DE ARROYABE OLAORTUA, MARIA AINHOA
  • ITURBE TOLOSA, ANDONI

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-16

14:00-15:00

14:00-17:00

17-30

15:00-16:00

Irakasleak

01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
17-30

15:00-18:00

Irakasleak

01 Ordenagailuko p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
17-30

09:00-12:00

Irakasleak

01 Ordenagailuko p.-3 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
17-30

16:00-19:00

Irakasleak

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-16

09:00-13:00

17-30

12:00-13:00

Irakasleak

31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
17-30

09:00-12:00

Irakasleak