XSLaren edukia

Kultura Marketina

Ikastegia
Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
Titulazioa
Publizitateko eta Harreman Publikoetako Gradua
Ikasturtea
2019/20
Maila
4
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala4669
Gelako p.1421

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

1. Proiektu kulturaleko sustapen eta zabaltze estrategiak planifikatzeko eta bere publikoen irudi positiboa sortzeko asmoz, kultura eta hiri marketineko oinarriak ezagutzea.



2. Ingurune sozial eta kulturalaren ezaugarriak bere demografikoa, ekonomikoa eta lurralde dimentsioan aztertzeko trebetasunak lortzea.



3. Kulturaleko erreal eta potentzial publiko, merkatu eta zabaltze-kanal desberdinen beharrak zehaztea.



4. Plangintza estrategikoaren oinarrizko printzipioak ezagutzea.



5. Komunikazioko, publizitateko eta hiriko kulturaren sustapeneko tresnak diseinatzea.



Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

1.-Zer da kultura?

2.-Kultura merkatua

3.-Kultura produktua

4.-Zerbitzu edo produktu kulturalen kontsumitzailea

5.-Marketin kulturalaren kontzeptua

6.-Kultura produktuen segmentazioa eta posizionamendua

7.-Merkatu ikerkuntza kultura marketinean

8.-Marka kulturalak

9.-Hiria produktu kultural gisa, Bilboren kasua

10.-Komunikazio tresnak kultura arloan

MetodologiaToggle Navigation

Irakasgaiaren eduki teorikoak magistralaren bitartez izango dira.

Horrez gain hainbat praktika egingo dira lauhilekoan zehar, horietatik bi notarako izango dira. Irakasleak zehaztuko ditu zeintzuk diren ikaslearen gidan.

Irakasgaiaren hasieran lan praktiko bat egingo dela zehaztuko da, eta klasean hau burutzeko kronograma eta edukiak zehaztuko dira.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

EBALUAZIO JARRAIA



Klaseen % 70etara doazen ikasleek ebaluazio jarraia egiteko eskubidea izango dute. Klasera etorri ezin direnak 9. astea arte daukate irakasleari idatziz azken ebaluazioa egingo dutela informatzeko.



Ebaluazio jarraia aukeratzen dutenek bi motatako lanak egin beharko dituzte. Alde batetik lan indibidualak egin behar izango dute, eta beste aldetik, taldeko lanak eta praktikak (hiru pertsona gehienez). Lanak ikastaroan zehar zehaztuko dira eta klasean aurkeztu beharko dira.



40%: Bakarkako lanak

40%: Talde lanak

20%: Lanen aurkezpenak





AZKEN EBALUAZIOA



Azken ebaluazioa egitea erabakitzen dutenek, irakasgaia gainditzeko irakaslearekin adostu beharko dute lauhilekoan zehar egingo duten lana eta praktikak (bakarkako lan bat eta bi praktika).



Bi atalak gainditu behar dira irakasgaia gainditzeko.



BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

FERNÁNDEZ, G. Aportes para la generación de nuevos programas de investigación del habitat urbano. En FERNÁNDEZ, G. (ed.). Habitat Metrópolis. Buenos Aires: Ediciones Cooperativas, 2004, p 11-57



FERNÁNDEZ, G. La imagen de ciudad como recurso para la gestión estratégica del desarrollo urbano. En FERNÁNDEZ, G. y LEVA, G. (eds.). Lecturas de Economía, Gestión y Ciudad, Buenos Aires: Editorial Universidad Nacional de Quilmes, 2004 , p 55-85



FRIEDMANN, R Identidad e imagen corporativa para ciudades ¿, en Revista Chilena de Administración Pública, Nº 9.1996



GOMEZ RODRIGUEZ, P. (2003): "La gestión de marketing de ciudades y áreas metropolitanas: de la orientación al producto a la orientación al marketing"; Revista Cuadernos de Gestión, Vol.3; No.1y2, pp. 11-25



KOTLER, PH., HAIDER, D. Y REIN, I. Mercadotecnia de localidades. Ciudad de México: Diana, 1994.



PEREZ ROMERO, LA (2004): Marketing social: teoría y práctica¿, Pearson

CAMARERO IZQUIERDO, María del Carmen. GARRIDO SAMANIEGO, María José: Marketing del patrimonio cultural, Ediciones Pirámide, 2004

COLBERT, Francois. CUADRADO, Manuel: Marketin de las Artes y la Cultural, Ariel Patrimonio 2003

CUADRADO GARCÍA, M. BERENGUES CONTRI, G.: El consumo de servicios culturales. ESIC, 2002

BARCELÓ, J.A. BOQUER, S., BOFILL, M., MUNILLA, G., MUÑOZ, J.: Los Museos y el marketing, 1989

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • AGUIRRE MIGUELEZ, KATIXA
  • FERNANDEZ DE ARROYABE OLAORTUA, MARIA AINHOA
  • ITURBE TOLOSA, ANDONI

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-16

13:00-15:00

11:00-13:00

17-30

13:00-15:00

11:00-12:00

Irakasleak

01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
17-30

12:00-13:00

Irakasleak

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-16

13:00-15:00

11:00-13:00

17-30

13:00-15:00

11:00-12:00

Irakasleak

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
17-30

12:00-13:00

Irakasleak