XSLaren edukia

Sormena II

Ikastegia
Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
Titulazioa
Publizitateko eta Harreman Publikoetako Gradua
Ikasturtea
2020/21
Maila
3
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala3958.5
Ordenagailuko p.2131.5

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

1.Komunikazio estrategia orokor baten barruan, sormen estrategia ezberdinak identifikatu.



2.Sormen estrategiak aztertu eta garatu, publizitate komunikazioari egokitzeko.



3.Komunikazio kanpaina batetan lan-taldean ikerketa tresnak erabiltzeko trebezia bultzatu.



Irakasgaiaren oso praktikoa, helburua, ikaslearen sormen irizpidea gauzatzea da, baita teknika, baliabide eta egunean dauden joerak ezagutzearen bitartez, publizitateko sormen prozesuaren ezagutza lantzea ere. Egunerokotasun publizitarioari guztiz lotuta. Bigarren mailan irakasgai berdinean ikasitakoaren harira, sormen heldutasun bat garatu eta ikuspegi areagotu eta irekiago bat. Honi, profesional orok izan behar duen publizitateari buruzko ezagutza eta kultura orokorra gehituko zaio.

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

Gaitegi teorikoa



1. Gaia. Sormena kontzeptu estrategiko bezala.

Irizpidean sakondu.

Estrategia ardatz bezala.



2. Gaia. Norantz doaz agentziak.



3. Gaia. Agentzia motak.



4. Gaia. Bezeroa.



5. Gaia. Profil kreatiboak.



6. Gaia. Komunikazio plana.



7. Gaia. Euskarriak.

- Telebista.

Grafika.

Irratia.

Euskarri berriak        

- Gerrilla

            - Birala

- On line/Of line





Egitarau praktikoa



5 briefing landuko dira taldeka eta aurkeztuko dira klasean. Lan hauek book batean aurkeztu eta ebaluatuko dira. Lan horietaz gain, azterketa egunean aurkeztuko da beste lan bat. Azterketa baino bi hilabete lehenago jakinaraziko da lan honen briefinga.

MetodologiaToggle Navigation

- Praktikak taldean egingo dira.

- Lauhilbete amaieran bbok edo dossier izeneko entregatu beharko da.



Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

EBAULUAZIO JARRAIA



Ezinbestekoa izango da eskoletara etortzea. Taldeka landutako 5 brienfing aurkeztuko dira ikasgelan, book batean, eta horieik epaituko dira. Lan horietaz gain, azterketa egunean banakako lanak aurkeztuko dira. Lan hauek egiteko briefing-a azterketa eguna baino bi hilabete lehenago banatuko da. Azken lan honetako ebaluazioa aurretik taldean egindakoei gehituko da. Lan honen balioa puntu bat igotzeko, berdin gelditzeko edo puntu bat jeisteko balioko du. Lan honen notarekin, eta, ebaluazio jarraituaren irizpideak kontuan hartuta, klasean parte hartzea, edota lanen garapena, ezarriko da ikasgaiaren azken nota.

irakasgaia gainditu ahal izateko eskatutako ariketa guztiak epe barne entregatu behar dira.



JARRAIEKO EBALUAZIOARI UKO EGITEKO

Ikasleen Ebaluaziorako Arautegiaren 8.3 artikuluari jarraiki ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta horretarako, bederatzi asteko epea izango du lauhilekoa hasita, hau da, azaroaren 10a baino lehenago (bigarren lauhilekoan martxoaren 23a baino lehenago).



AZKEN PROBA

Ebaluazio jarraiari uko egiten diotenek edo eta klasera etorri ezin direnek ebaluazio jarraiean egindako lan ta ariketa guztiak egin beharko dituzte eta azterketa idatzi bat. Atal biak gainditu beharko lirateke eta portafolioa azken notaren %80 da eta azterketa %20.



OHIKO DEIALDIARI UKO EGITEKO



Ikasleen Ebaluaziorako Arautegiaren 12.2 artikuluari JARRAIKI DEIALDIARIA uko egin nahi dioten ikasleek irakaskuntza aldia bukatu baino hilabete lehenago egin beharko dute eskaria, hau da, azaroaren 22a baino lehenago (apirilaren 23a baino lehenago bigarren lauhileko irakasgaietan). Eskari hori idatziz aurkeztu beharko zaio irakasgaiaren ardura duen irakasleari.



AZKEN EBALUAZIOAREN kasuan, ebaluaketa egun ofizialean egin beharreko probara ez aurkezte hutsak ekarriko du automatikoki deialdiari uko egitea.



“Ebaluazio-sistema hau modu presentzialean nahiz ez-presentzialean aplikatuko da, egoerak hala eskatzen badu”

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

E-gelan publikatutakoa.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

- La publicidad contada con sencillez. Fernando Ocaña. Maeva.

- Strategic Thinking. Pensamiento estratégico para creativos publicitarios. Alice Kavounas Taylor. Promopress.

- Kiss & Sell. Redacción publicitaria. Robert Sawyer. Indexbook.

- Dirección de Arte Publicidad. Nick Mahon. GG.

- Principios de Publicidad. El proceso creativo: agencias, campañas, medios, ideas y direcciónde arte.Ken Burtenshaw, Nick Mahon, Caroline Barfoot. GG.

- Publicidad Creativa. Ideas y técnicas de la mejores campañas internacionales. Mario Pricken. GG.

Gehiago sakontzeko bibliografia

GARCIA UCEDA, MARIOLA (2001) Las claves de la Publicidad Editorial ESIC
GURREA, ALVARO Introducción a la publicidad. Servicio Editorial de la UPV
MOLINE, MARCAL La Comunicación Activa. Ediciones Deusto
MOLINE, MARCAL La Fuerza de de la Publicidad. McGraw-Hill
JOANNIS, H El proceso de Creación Publicitaria. Ediciones Deusto Bilbao
BASSAT, LUIS El libro Rojo de la Publicidad. PLAZA & JANES EDITORES S.A
OGILVY, DAVID Confesiones de un Publicitario. Ediciones Orbis
INIESTA, LORENZO Diccionario de Marketing y Publicidad. Ediciones Deusto
BUTERSHAW, MAHON Y BARFOOT Principios de la Publicidad. Gustavo Pili
HERNANDEZ, C Dimensión actual y tendencias de la Creatividad Publicitaria. Edipo S.A.
Luezers Archive- Revista
GARCIA UCEDA, MARIOLA (2001) Las claves de la Publicidad Editorial ESIC
GURREA, ALVARO Introducción a la publicidad. Servicio Editorial de la UPV
MOLINE, MARCAL La Comunicación Activa. Ediciones Deusto
MOLINE, MARCAL La Fuerza de de la Publicidad. McGraw-Hill
JOANNIS, H El proceso de Creación Publicitaria. Ediciones Deusto Bilbao
BASSAT, LUIS El libro Rojo de la Publicidad. PLAZA & JANES EDITORES S.A
OGILVY, DAVID Confesiones de un Publicitario. Ediciones Orbis
INIESTA, LORENZO Diccionario de Marketing y Publicidad. Ediciones Deusto
BUTERSHAW, MAHON Y BARFOOT Principios de la Publicidad. Gustavo Pili
HERNANDEZ, C Dimensión actual y tendencias de la Creatividad Publicitaria. Edipo S.A.

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • AGUIRRE MIGUELEZ, KATIXA
  • FERNANDEZ DE ARROYABE OLAORTUA, MARIA AINHOA
  • ITURBE TOLOSA, ANDONI

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

15:00-17:00

17:00-19:00

2-15

13:00-15:30

Irakasleak

01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-15

15:30-18:30

Irakasleak

01 Ordenagailuko p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-15

15:30-18:30

Irakasleak

01 Ordenagailuko p.-3 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-15

15:00-16:30

Irakasleak

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

17:00-19:00

2-15

15:30-18:00

Irakasleak

31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-15

18:00-19:30

Irakasleak