XSLaren edukia

Merkatuen Ikerketa

Ikastegia
Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
Titulazioa
Publizitateko eta Harreman Publikoetako Gradua
Ikasturtea
2022/23
Maila
3
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala4669
Ordenagailuko p.1421

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

1. Datuen metatze eta miatze sistemen ulermena



2. Internet bidezko ikerketaren metodologiak eta laginen diseinua egitea



3. Ustiapen estatistikoak lantzea



4. Txosten exekutiboak prestatzea



5. Aldagai bakarreko eta aldagai anitzeko analisia egiteko gaitasuna, erabaki ikuspuntutik hartuta

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation





Gai-zerrenda teorikoa

1. Marketin informazio sistema baten kontzeptuak eta osagarriak.

2. Datu base komertzialen eraketa.

3. Adimen lehiakorra: ikerketa esparruak eta iturriak.

4. Ikerketa prozesua marketinean.

5. Ikerketaren kalitatea.

6. Online marketineko ikerketarako baliabideak.

7. Marketin erabakiak laguntzeko sistemak.



Gai-zerrenda praktikoa

1. Merkatuen ikerketa bat aurrera eramatea produktu/zerbitzu baten inguruan.

2. Ikasgelako praktikak (ariketak, kasuak edota problemak).



MetodologiaToggle Navigation

METODOLOGIA

Azalpenezko klaseak interakzioarekin.

Produktu / zerbitzu bati buruzko ikerketa errealista.

Gelako praktikak.

Talde-dinamikak.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

CONVOCATORIA ORDINARIA: ORIENTACIONES Y RENUNCIA

Ebaluazio jarraitua:

a) Azterketa teorikoa (%50). Telepresentziala izan daiteke osasun-egoerak hala eskatzen badu.

b) Talde-Merkatuen ikerketa (%40). Saio praktikoetan bai eta klasetik kanpo eramango da aurrera.

c) Praktikak (%10). Saio-praktiko batzuk lan desberdinak aurrera eramatera zuzenduko dira.

Alde teorikoa zein praktikoa gainditu beharko da notaren batez bestekoa egiteko. Gainditu gabeko zatiak berriz egin beharko dira. Lanaren kasuan zuzendu beharrekoak azalduko dira.

Ikasleen ebaluazioarako arautegiaren arabera, 8.3. Artikuluan, ikasleek eskubidea izango dute azken ebaluazio bidez ebaluatuak izateko. Eskubide hori baliatzeko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta, horretarako, bederatzi asteko epea izango du lauhilekoko irakasgaien kasuan edo 18 astekoa urteko irakasgaienean, ikastegiko eskola egutegian zehaztutakoarekin bat lauhilekoa edo ikasturtea hasten denetik kontatzen hasita.



Azkeneko ebaluazioa:

Ebaluazio jarraituari uko egitekotan, ondorengoak burutu beharko dira:

a) Azterketa teorikoa (%50).

b) Ariketa praktikoa (%50).

Alde teorikoa zein praktikoa gainditu beharko da notaren batez bestekoa egiteko.



Ohiko deialdiari uko egitea:

a) Ebaluazio jarraitua:

Ikasleen Ebaluaziorako Arautegiaren 12.2 artikuluari jarraiki deialdiari uko egin nahi dioten ikasleek irakaskuntza aldia bukatu baino hilabete lehenago egin beharko dute eskaria, hau da, Azaroaren 21 baino lehenago (apirilaren 19a baino lehenago bigarren lauhileko irakasgaietan). Eskari hori idatziz aurkeztu beharko zaio irakasgaiaren ardura duen irakasleari.

b) Azkeneko ebaluazioa:

Azken ebaluazioaren kasuan, ebaluaketa egun ofizialean egin beharreko probara ez aurkezte hutsak ekarriko du automatikoki deialdiari uko egitea.



Ebaluazio-sistema hau modu presentzialean nahiz ez-presentzialean aplikatuko da, egoerak hala eskatzen badu.





Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Aquellos que se indiquen ubicados en el recopilatorio:
http://www.scoop.it/t/market-research-topics

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

Grande, Ildefonso, Elena Abascal: Fundamentos y técnicas de la investigación comercial. Esic. Madrid. 11 edicion. 2011.

García Ferrer, Gemma: Investigación comercial. Esic. 2006.

Trespalacios, Juan Antonio: Investigación de mercados. Paraninfo. Madrid. 2005

Aedemo. Códigos y guías de Esomar aplicables a la investigación de mercados. Barcelona. 2000.

Santesmases, Miguel. Dyane, versión 2. Diseño y análisis de encuestas.Pirámide, Madrid. 2010.

Curiel, Javier: Investigación comercial aplicada a la publicidad en el contexto de Bolonia. Editorial académica española. 2011

Ferré, José María. La investigación de mercados en la práctica. Ed. Oceano. 2003.

Gehiago sakontzeko bibliografia

Luque , Teodoro: Técnicas de análisis de datos en investigación de mercados . Pirámide. Madrid 2012.
Valderrey Sanz, Pablo. Investigación de mercados. Starbook, Paracuellos de Jarama, Madrid : 2010.
Malhotra, Naresh K. Investigación de mercados, un enfoque aplicado.
Prentice-Hall Hispanoamericana, México : 2008.
Rabadán, Rafael. Técnicas cualitativas para la investigación de mercados. Pirámide. Madrid. 2003.
Aaker, David. Investigación de mercados. Limusa. Mexico. 2001.

Aldizkariak

Investigación y marketing. Revista de Aedemo.
Journal of advertising research.
Journal of marketing research.
Revista de investigación de marketing esic
IPMark
Marketing y Ventas

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • JIMENEZ IGLESIAS, ESTEFANIA
  • MARTINEZ MARTINEZ, JOSU
  • NERECAN UMARAN, AMAIA

TaldeakToggle Navigation

01 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala

31 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala