XSLaren edukia

Esku-hartzearen Plangintza

Ikastegia
Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea
Titulazioa
Gizarte Hezkuntzako Gradua
Ikasturtea
2018/19
Maila
2
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala3654
Gelako p.2436

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

1.-Programa, plana eta proiektuen arteko desberdintasunak bereiztu kasu praktikoak erabiliz (K1).

2.-Beharren diagnosiak egin egoera zehaz bat kontuan harturik (K2).

3.-Gizarte proiektu bat diseinatu oinarrizko irizpideak errespetatuz (K5).

4.-Administrazioek zein enpresek proiektuak ebaluatzeko erabiltzen dituzten irizpideak identifikatu profesionalen aurkezpenak aztertu ondoren (K2).

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

1.-GAIA: PLANIFIKAZIOAREN GARRANTZIA



-Planifikazioaren ikuspegiak

-Planifikazioa eta printzipio etikoak



2.-GAIA: Gizarte proiektuak.

-Gizarte proiektuen orientazioa.

-Programa, plana eta proiektuaren definizioa.

-Proiektuak egiteko irizpide orokorrak.

-Proiektua egiteko landu behar diren faseak.



3.-Egoeren eta beharren diagnosia.

-Beharren ebaluazioa.

-Lehentasunen zehaztapena.

-Arazoen zehaztapena.

-Proiektuaren ubikazioa.

-Diagnosia egiteko erreferenteak.



4.-GAIA: Proiektuaren planifikazio fasea.

-Proiektuen planifikazioa: abantailak eta eragozpenak.

-Planifikatzeko elementu nagusiak.



5. GAIA: Proiektuaren exekuzioa.

-Pertsonen sensibilizazioa.

-Profesionalen formazioa.

-Taldearen kohesioa.



6. GAIA: Proiektuaren ebaluazioa.

-Ebaluazioaren definizioa.

-Ebaluazioaren faseak.

-Ebaluatzeko kontuan hartu behar diren printzipioak.

-Ebaluazio tresnak.

-Ebaluazio motak.

-Autoebaluazioa eta autoestima.



7. GAIA: Proiektuaren hobekuntza.

MetodologiaToggle Navigation

-Arazoak konpondu-ebatzi.

-Kasu azterketak.

-Proiektuak-Ikerketa lanak.

-Hezitzailearen erakusketa eta demostrazioa.

-Laborategiko praktikak-Ikasgela eta espazio bereziak

-Talde lanen koordinazioa.

-Hezitzailearen azalpenak.

-Ikaslearen azalpenak.

-Hitzaldiak.

-Bideo-filmak ikusi.

-Liburuak-artikuluak laburtzea.

-Eztabaidak-debateak.

-Gai bat aurkeztu, argudiatu, ebaluatu.

-Lan praktikoak eta txostenak egitea.

-Sistematikoki ikastea.

-Gai bat idatziz sakontzea.

-Banakako lana.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

AIM: 2 puntu

AZTERKETA: 4 puntu

GELAKO PARTEHARTZEA: 2 puntu

DOSIERRA: 2 puntu

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

EZ DAGO

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

- ÁLVAREZ, I. (2006). Planificación y desarrollo de proyectos sociales y educativos. Madrid: Limusa.

- GARCÍA, G. Y RAMÍREZ, J.M. (2006). Manual práctico para elaborar proyectos sociales. Madrid: Siglo XXI.

- PÉREZ SERRANO, G. (1993). Elaboración de proyectos sociales. Casos prácticos. Madrid: Narcea

-PARCERISA,A. (1999)Didáctica en la educación social. Barcelona, Graó.

- Ararteko (2008), Informe extraordinario sobre condiciones de trabajo en el tercer sector de intervención social. Vitoria, Ararteko

Gehiago sakontzeko bibliografia

- AGUILAR, M.J; ANDER-EGG, E. Y FRESNO, J. (2000). Cómo elaborar proyectos para la Unión Europea. Madrid: CCS.
- GIMENO, J. (2008). Educar por competencias ¿qué hay de nuevo?. Madrid: Morata.
-VERDUGO, M. A. (2003). Calidad de vida. Manual para profesionales de la educación, salud y servicios sociales. Madrid: Alianza editorial.
- ZABALA, A. (2007). Cómo aprender y enseñar competencias. Barcelona: Graó.
- Merino, R., De la Fuente Blanco, M. G. (2007). Sociología para la intervención social y educativa. Madrid, Editorial Complutense.

Aldizkariak

- Revista de Educación Social.
-Tantak
-Journal of curriculum studies
Pedagogía Social. Revista Interuniversitaria
Zerbitzuan

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • AMIAMA IBARGUREN, JOSE FRANCISCO
  • HUEGUN BURGOS, ASIER
  • RECALDE RODRIGUEZ, MARIA ICIAR

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
20-22

11:00-13:00

09:00-11:00

23-34

11:00-13:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 3.11 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
  • 3.11 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
  • 3.11 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA

01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
23-34

09:00-11:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 3.11 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
20-22

09:00-11:00

11:00-13:00

23-34

09:00-11:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 3.12 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
  • 3.12 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
  • 3.12 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
23-34

11:00-13:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 3.12 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA