XSLaren edukia
Informazio eta Komunikazio Teknologiak Lehen Hezkuntzan
- Ikastegia
- Bilboko Hezkuntza Fakultatea
- Titulazioa
- Lehen Hezkuntzako Gradua
- Ikasturtea
- 2019/20
- Maila
- 2
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 15 | 22.5 |
Mintegia | 0 | 0 |
Ordenagailuko p. | 45 | 67.5 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
Lortu behar diren bost konpententziak honako hauek dira:
1. IKTek hezkuntzan eta gizartean duten eragina eta familiako zein eskolako hezkuntzan nola eragiten duten aztertzea eta modu kritikoan txertatzea
2. IKTen bidez elkarrekintza, komunikazio eta lankidetzako prozesuak ezagutzea, horiek sustatu ahal izateko
3. Teknologian oinarritutako ikaskuntza-irakaskuntza prozesu berritzaileak planifikatzea, garatzea eta ebaluatzea, hezkuntza-testuinguru formaletan
4. IKTen bidez hezkuntza-materialak aukeratzen, egiten eta ebaluatzen jakitea, aurrez aurreko irakaskuntzaren eta irakaskuntza birtualaren testuinguruetan
5. Bizitzan zeharreko ikaskuntza iraunkorraren eta garapen profesionalaren kultura garatzea
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
1. GAIA.- JAKINTZAREN GIZARTEA
Zientzia, Teknologia eta Gizartea: Ezagutzaren Gizartea
Eten Digitala
Konpetentzia digitala
2. GAIA.- INFORMAZIO ETA KOMUNIKAZIO TEKNOLOGIAK HEZKUNTZARAKO
Teknologia-bateratzea
Hezkuntzarako bitartekari eta eskenatoki berriak: Web 2.0 testuinguruak
Baliabide didaktikoen diseinua, elaborazioa, inplementazioa eta balorazioa sarean
3. GAIA.- INFORMAZIO ETA KOMUNIKAZIOen IRAKASKUNTZA-JARDUERA EGOKIAK
Hezkuntza-berrikuntza eta IKTen erabilera
Irakaskuntza-jarduera egokien identifikazioa, inplementazioa eta balorazioa
MetodologiaToggle Navigation
Metodologia aktibok medio, ikasleek bakarka edo/eta elkarlanean arituko dira saio teoriko eta praktikoetan.
Saio teorikoa: Gaiaren eduki teorikoa garatuko da bideo eta aurkezpenen bitartez eta testu zientifiko akademikoak oinarri lan teoriko-praktikoak burutuko dira.
Saio praktikoak: Bakarka edo/eta taldeka proiektu desberdinak garatuko dira.
Tutoretzak:
- Zalantzak argitu.
- Lanak egiteko argibideak eskeini.
Eskoletatik kanpoko jarduerak:
- Proiektu eta lanen gauzapena.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
Ikasleriak funtsean bere kalifikazioa ohiko deialdiko etengabeko ebaluazio sistemaren bitartez lortzen du.
Etengabeko ebaluazioa:
Azken kalifikazioa dozentzia eta azterketa garaian ikasleak gauzatuko dituen frogen balorapenen menpe egongo da.
Irakasgaia gainditzeko derrigorrezkoa da atal guztiak gaindituak izatea.
Jarrera egokia izatea derrigorrezko baldintza da irakasgaia gainditzeko.
- Puntualtasuna: Eskolak hasi eta gero ez dago klasera sartzerik.
- Ez dago irakasle eta ikasleen ekarpenak oztopatzerik: isiltasuna.
Ikasleek eskubidea izango dute, azterketa garaian, azken ebaluazio bidez bakarrik ebaluatuak izateko. Eskubide hori baliatzeko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idazkia aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari.
Azken ebaluazioa:
Etengabeko ebaluazioari uko egin dion ikasleak, bere kalifikazioa azterketa garaian gauzatuko den froga baten bitartez lortzen du.
Froga idatzia:
- Garatzeko azterketa eta Test-a %21
Idatzizko froga egin ostean, ikasleak ondorengo proiektuak entregatu eta aurkeztu behar ditu.
- IKTak irakaslearen etengabeko formakuntzarako (%20)
- IKTak familiekin komunikatzeko (%20)
- IKTak ikaste-irakaste prozesurako (%23)
- Dozentzia garaian gauzatu den Diziplinarteko Lana (%16)
Irakasgaia gainditzeko derrigorrezkoa da atal guztiak gaindituak izatea.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
Irakasgaiko Virtual learning Enviroment-a erabili.
Makey Makey Standard Kit: irakasleak azalduko du non, noiz eta nola erosi daiteken.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
Area, M. (2009). Introducción a la Tecnología Educativa. Hartuta, hemendik: http://webpages.ull.es/users/manarea/ebookte.pdf
Area, M., Gros, B. y Marzal, M. A. (Eds.)(2008). Alfabetizaciones y Tecnologías de la Información y la Comunicación. Madrid: Síntesis.
Castaño, C., Maíz, I., Palacio, G. & Villarroel, J.D. (Eds.) (2008). Prácticas educativas en entornos Web 2.0 . Madrid: Síntesis
Castaño, C., y Cabero J. (Coords.) (2013). Enseñar y Aprender en entornos M-Learning. Madrid: Síntesis.
Correa, J. M. (Coord.)(2010). Políticas educativas TIC en el País Vasco y buenas prácticas de enseñanza y aprendizaje. Madrid: Paraninfo.
De Pablos, J. (Coord.)(2009). Tecnología Educativa: La formación del profesorado en la era de Internet. Málaga: Aljibe.
De Pablos, J., Area, M., Valverde, J. & Correa, J. M. (Eds.)(2010). Políticas Educativas y Buenas Prácticas con TIC. Barcelona: Grao.
Sancho, J.M. (2006), Tecnologías para transformar la educación. Madrid: Universidad Internacional de Andalucía / Akal.
Vivancos, J. (2008). Tratamiento de la Información y Competencia Digital. Madrid, Alianza Ed.
Gehiago sakontzeko bibliografia
ALBA, Isabel (2011). Detrás de la Cámara. Cómo narrar en imágenes: del guion a la película. Barcelona: Montesinos.
AREA, Manuel (2009). La competencia digital e informacional en la escuela. Hartuta, hemendik: http://files.competenciasbasicas.webnode.es/200000167-814ad8244d/CompetenciaDigital-MArea.pdf
CACHEIRO, Maria Luz (2011). Recursos educativos TIC de información, colaboración y aprendizaje. Pixel-Bit. Revista de Educación y Medios, 39, 69-81.
CORREA, José Miguel; LOSADA, Daniel eta FERNÁNDEZ, Lorea. (2012). Políticas educativas y prácticas escolares de integración de las tecnologías en las Escuelas del País Vasco: Voces y cuestiones emergentes. Campus Virtuales: Revista Científica Iberoamericana de Tecnología Educativa, 1(1), 21-30.
FERRARI, Anusca. (2012). Digital Competence in Practice: AnAnalysis of Frameworks. Sevilla: JointResearch Centre. InstituteforProspectiveTechnologicalStudies. Hartuta, hemendik http://ftp.jrc.es/EURdoc/JRC68116.pdf.
GUTIÉRREZ, Alfonso eta TYNER, Kathleen (2012). Media Education, Media Literacy and Digital Competence. Revista Comunicar, XX(38), 31-39. Hartuta, hemendik http://dx.doi.org/10.3916/C38-2012-02-03
PÉREZ, María Amor eta DELGADO, Águeda (2012). From Digital and Audiovisual Competenceto Media Competence: Dimensions and indicators. Revista Comunicar, XX(38), 25-34. Hartuta, hemendik: http://dx.doi.org/10.3916/C39-2012-02-02
SANTIAGO, Raul eta NAVARIDAS, Fermín (2013). La Web 2.0 en Escena. Pixel-Bit. Revista de Educación y Medios, 41, 19-30.
VALVERDE, Jesús (2012). Estrategias educativas para el desarrollo de la competencia digital. In Yamile Sandoval, Arturo Arenas, Eloy López, Julio Cabero eta José Ignacio Aguaded (Coords.) Las Tecnologías de la Información en contextos educativos: nuevos escenarios de aprendizaje (pp. 53-66). Ediciones Universidad de Santiago de Cali. Hartuta, hemendik: http://www.jesusvalverde.es/images/libros/competencia_digital.pdf
Aldizkariak
Comunicar. http://www.revistacomunicar.com/
Computers & Education. www.elsevier.com/locate/compedu
Cuadernos de Pedagogía. http://www.cuadernosdepedagogia.com/
Edutec-e. http://edutec.rediris.es/Revelec2/
Octeto. http://cent.uji.es/octeto/
Pixel-Bit. Revista de medios y educación. http://intra.sav.us.es:8080/pixelbit/
Quaderns digitals. http://www.quadernsdigitals.net/
Relatec. http://campusvirtual.unex.es/revistas/index.php?journal=relatec
Revista de Educación. http://www.revistaeducacion.mec.es/
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- BUSTILLO BAYON, JUAN
- ROMERO ANDONEGUI, AINARA
- TEJADA GARITANO, ENEKO
TaldeakToggle Navigation
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-30 | 08:30-09:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1S14G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-30 | 09:30-11:00 | 12:00-13:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1S01OG-Ordenagailuen Gela - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA
- 1S01OG-Ordenagailuen Gela - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA
31 Ordenagailuko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-30 | 09:30-11:00 | 12:00-13:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 0S02OG-ordenagailuen gela - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA
- 0S02OG-ordenagailuen gela - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA
32 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-30 | 08:30-09:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
32 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-30 | 10:00-11:30 12:00-13:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1S01OG-Ordenagailuen Gela - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA
32 Ordenagailuko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-30 | 10:00-11:30 12:00-13:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 0S02OG-ordenagailuen gela - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA
33 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-30 | 10:30-11:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1S05G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
33 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-30 | 09:00-10:30 | 12:00-13:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2S03OG- Ordenagailuen gela - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA
- 2S03OG- Ordenagailuen gela - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA
33 Ordenagailuko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-30 | 09:00-10:30 | 12:00-13:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 0S01OG-ordenagailuen gela - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA
- 0S01OG-ordenagailuen gela - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA