DONOSTIAKO GIZA ESKUBIDEEI BURUZKO XXI. IKASTAROAK

Egitaraua

DONOSTIAKO GIZA ESKUBIDEEI BURUZKO XXI. IKASTAROAK

• 2017ko azaroak 16
    "Arrazakeriaren kontrako Europar Batasunaren borroka: tresnak eta mugak"
    FRANCINA ESTEVE GARCÍA
    Nazioarteko Zuzenbide Publikoko Irakasle doktore kontratatua. Gironako Unibertsitatea
  • 2017ko azaroak 23
    "Mendebaldeko Saharako gatazka eta EEBB-etako kanpo politika"
    JACOB MUNDY
    Zientzia Politikoetako Irakaslea, Colgateko Unibertsitatea (New York)
  • 2017ko azaroak 30
    "Eskala txikiko arrantza eta garapena: giza eskubideen ikuspegia"
    IRENE RODRÍGUEZ MANZANO
    Nazioarteko Harremanetako Irakasle Titularra. Santiago de Compostelako Unibertsitatea
  • 2018ko otsailaren 1
    "Arrantzaren alorrean haurren lanaren kontrako borroka"
    BELÉN SÁNCHEZ RAMOS
    Nazioarteko Zuzenbide Publikoko Irakasle doktore kontratatua. Vigoko Unibertsitatea
  • 2018ko otsailaren 15
    "Inmunitatea eta giza eskubideak"
    CONCEPCIÓN ESCOBAR HERNÁNDEZ
    Nazioarteko Zuzenbide Publikoko Katedraduna. UNED. Kanpo Arazoetako eta Lankidetzako Ministeritzako Aholkularitza Juridikoaren arduradun ohia
  • 2018ko otsailaren 22
    "Umeen eta nerabeen genero identitatea izateko eskubidearen nazioarteko errekonozimendua"
    PILAR TRINIDAD NÚÑEZ
    Nazioarteko Zuzenbide Publikoko Irakasle Titularra. Rey Juan Carlos Unibertsitatea
  • 2018ko martoxaren 1
    "Giza eskubideak, Europako mugak eta migrazio kontrolen azpikontratatzea"
    ALEJANDRO DEL VALLE GÁLVEZ
    Nazioarteko Zuzenbide Publikoko Katedraduna. Cadizeko Unibertsitatea
  • 2018ko martxoak 15
    "Nazioarteko inbertsio alorrean giza eskubideen babesa"
    KATIA FACH GÓMEZ
    Nazioarteko Zuzenbide Pribatuko Irakasle Titularra. Zaragozako Unibertsitatea
  • 2018ko apirilak 12
    "Orientazio sexuala eta genero identitateari dagokion asilo-eskubidea"
    JOSÉ DÍAZ LAFUENTE
    Zuzenbide Konstituzionaleko Irakasle Doktorea. Castelloneko Jaume I Unibertsitatea
  • 2018ko apirilak 26
    "Zibilizatuak, barbaroak eta basatiak nazioarteko orden berrian"
    ANTONIO REMIRO BROTONS
    Nazioarteko Zuzenbide Publikoko Katedraduna. Madrileko Unibertsitate Autonomoa

Ikastaroaren ezaugarri orokorrak

Zuzendaria

Juan Soroeta Liceras
UPV/EHUko Nazioarteko Zuzenbide Publikoko Irakasle Titularra

Ikastaro eta izen emateari buruzko informazio

Isabel López Zubillaga
Nazioarteko Zuzenbide Publiko, Nazioarteko Harremanak eta Zuzenbidearen Historiako Idazkaritza
Telefono zenbakia: 943018101.

Parte har dezakete

Unibertsitateko ikasleak eta, orokorrean, giza eskubideei buruzko organizazioen kideak, Administrazio Publikoen langileak...

Parte hartzaile kopurua

Ikastaro honetako ezaugarriak kontutan hartuz, ikasleen kopurua, gehienez, 80koa izango da. Lehentasuna izenematearen araberakoa izango da.

Izen ematea

Zuzenbide Fakultatean dagoen Nazioarteko Zuzenbide Publiko, Nazioarteko Harremanak eta Zuzenbidearen Historiako Idazkaritzan egin ahal izango da, eta 2017ko azaroaren 15ean bukatuko da. Hala ere, nahi duenak entzule gisa parte hartu ahal izango du lekua  dagoen neurrian.

Tokia

Ekitaldi gutziak UPV/EHUko Zuzenbide Fakultateko David Kato Gradu Aretoan egingo dira (Manuel de Lardizabal Pasealekua 2, 20018 Donostia), salbuespen batekin: amaierakoa San Telmo Museoan egingo da (19,30tan).

Kurtsoaren egitura eta ordutegiak

• 16.00etan: hitzaldia
  • 17.00etan: filmaren proiekzioa
  • 18.30etan (filmaren metrailaren arabera): mahai-ingurua.

Kredituak eta Diploma

Araudiaren arabera, tasak ordaindu eta gero, UPV/EHUk ziurtagiri bat egingo die eskatzen duten eta gutxienez zortzi saioetan parte hartu duten ikasleei, ikasleak zein jarduera egin duen eta egindako klase-orduak (60) zehaztuz.

Estrasburgoko Giza Eskubideen Nazioarteko Institutuak udan antolatzen duen Ikastaroa egiteko bekak

Horretarako sortutako Batzorde batek ikasleek aurkeztutako lanak baloratuko ditu, eta Donostiako Udalak ematen duen dirulaguntzari ezker konbokatzen diren bekak zein ikasleei emango zaizkien erabakiko du. Ikastaroa uztailean Estrasburgoko Giza Eskubideen Nazioarteko Institutuan egingo da. Beka horiek matrikula, bidaia, bizilekua eta mantenua ordainduko dute.