DONOSTIAKO GIZA ESKUBIDEEI BURUZKO XXII. IKASTAROAK

Egitaraua

DONOSTIAKO GIZA ESKUBIDEEI BURUZKO XXII. IKASTAROAK

• 2018ko urriak 4
    “1948ko Giza Eskubideen Adierazpen Unibertsalaren hirurogeita hamar urteurrenaren aurrean Nazioarteko Komunitatearen erronka berriak”

JUAN MANUEL DE FARAMIÑAN GILBERT
    Nazioarteko Zuzenbide Publikoko Katedraduna (emeritus professor) eta Jean Monnet Katedraren Titularra (1997-2017).
    Andaluziako Nazioarteko Unibertsitatearen Ohorezko Irakaslea (UNIA)
  • 2018ko urriak 11
    “Mineral eta giza eskubideen merkataritza: gatazka dauden lurraldeetatik datozen mineralen hornikuntza arduratsurantz”

NEREA MAGALLÓN ELÓSEGUI
    Nazioarteko Zuzenbide Pribatuko Irakasle Doktorea. Deustuko Unibertsitatea
  • 2018ko urriak 25
    “Giza Eskubideen Nazioarteko Zuzenbidea eta Teknologia XXI. mendean”

JUAN ANTONIO TRAVIESO
    Nazioarteko Zuzenbide Publikoko eta Giza Eskubideetako Katedraduna. Buenos Aireseko Unibertsitatea (Argentina)
  • 2018ko azaroak 8
    “Legezko defentsarako eskubidea bidegurutzean: biktima ala bere eskubideko titularra?”

EULALIA PETIT DE GABRIEL
    Nazioarteko Zuzenbide Publikoko Irakasle Titularra. Sevillako Unibertsitatea
  • 2018ko azaroak 15
    “Giza Eskubideak eta Ingurumenaren nazioarteko babesa”

JESUS VERDÚ BAEZA
    Nazioarteko Zuzenbide Publikoko Irakasle Titularra. Cádizeko Unibertsitatea
  • 2019ko otsailak 21
    "Brexit ondoren Europar Batasunaren herritarren eskubideak"

LUIS NORBERTO GONZÁLEZ ALONSO
    Nazioarteko Zuzenbide Publikoko Katedraduna. Salamancako Unibertsitatea
  • 2019ko otsailak 28
    “Giza Eskubideak Nazioarteko Justizia Auzitegiaren aurrean”

MARIA ROSARIO HUESA VINAIXA
    Nazioarteko Zuzenbide Publikoko Katedraduna. Uharte Balearreko Unibertsitatea
  • 2019ko martxoak 14
    “Espainian lapurtutako haurtxoen kasua: egia, justizia eta erreparazioa lortzeko Nazioarteko Zuzenbidearen ikasgaiak”

RAQUEL VANYÓ VICEDO
    Nazioarteko Zuzenbide Publikoko Irakasle Laguntzaile Doktorea. Valentziako Unibertsitatea
  • 2019ko martxoak 28
    “Kirola eta Giza Eskubideak”

CARMEN PÉREZ GONZÁLEZ
    Nazioarteko Zuzenbide Publikoko Irakasle Titularra. Espainiako Futbol Federazioaren Lehiaketa Batzordearen Presidentea. Madrileko Carlos III Unibertsitatea
  • 2019ko apirilak 4
    "Santiagoko inbertsioko funts subiranoei buruzko Printzipioak eta giza eskubideak"

FRANCESCO SEATZU
    Nazioarteko Zuzenbide Publikoko Katedraduna. Cagliari-ko Unibertsitatea (Cerdeña, Italia)
  • 2019ko apirilak 11
    "Hezkuntza-eskubidea, irakaskuntza-askatasuna eta bereizitako heziketa"

OSCAR CELADOR ANGÓN
    Zuzenbide Eliztarreko Katedraduna. Madrileko Carlos III Unibertsitatea

Ikastaroaren ezaugarri orokorrak

Zuzendaria

Juan Soroeta Liceras
UPV/EHUko Nazioarteko Zuzenbide Publikoko Irakasle Titularra

Ikastaro eta izen emateari buruzko informazio

Isabel López Zubillaga
Nazioarteko Zuzenbide Publiko, Nazioarteko Harremanak eta Zuzenbidearen Historiako Idazkaritza.
Telefono zenbakia: 943018101

Parte har dezakete

Unibertsitateko ikasleak eta, orokorrean, giza eskubideei buruzko organizazioen kideak, Administrazio Publikoen langileak.

Parte hartzaile kopurua

Ikastaro honetako ezaugarriak kontutan hartuz, ikasleen kopurua, gehienez, 80koa izango da. Lehentasuna izenematearen araberakoa izango da.

Izen ematea

Zuzenbide Fakultatean dagoen Nazioarteko Zuzenbide Publiko, Nazioarteko Harremanak eta Zuzenbidearen Historiako Idazkaritzan egin ahal izango da, eta 2018ko urriaren 11ean bukatuko da. Hala ere, nahi duenak entzule gisa parte hartu ahal izango du lekua dagoen neurrian.

Tokia

Ekitaldi gutziak UPV/EHUko Zuzenbide Fakultateko David Kato Gradu Aretoan egingo dira (Manuel de Lardizabal Pasealekua 2, 20018 Donostia), salbuespen batekin: amaierakoa San Telmo Museoan egingo da.

Kurtsoaren egitura eta ordutegiak

• 16.00etan: hitzaldia
  • 17.00etan: filmaren proiekzioa
  • 18.30etan (filmaren metrailaren arabera): mahai-ingurua.

Kredituak eta Diploma

Araudiaren arabera, tasak ordaindu eta gero, UPV/EHUk ziurtagiri bat egingo die eskatzen duten eta gutxienez zortzi saioetan parte hartu duten ikasleei, ikasleak zein jarduera egin duen eta egindako klase-orduak (60) zehaztuz.

Estrasburgoko Giza Eskubideen Nazioarteko Institutuak udan antolatzen duen Ikastaroa egiteko bekak

Horretarako sortutako Batzorde batek ikasleek aurkeztutako lanak baloratuko ditu, eta Donostiako Udalak ematen duen dirulaguntzari ezker konbokatzen diren bekak zein ikasleei emango zaizkien erabakiko du. Ikastaroa uztailean Estrasburgoko Giza Eskubideen Nazioarteko Institutuan egingo da. Beka horiek matrikula, bidaia, bizilekua eta mantenua ordainduko dute.