XSLaren edukia

Nazioarteko Marketina

Ikastegia
Ekonomia eta Enpresa Fakultatea. Elcanoko Atala
Titulazioa
Negozioen Kudeaketako Gradua
Ikasturtea
2019/20
Maila
4
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala3656
Gelako p.2434

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

IRAKASGAIAREN GAITASUNAK



C1. Nazioarteko marketinaren oinarrizko erremintak identifikatu eta zuzen erabiltzea. Berariazkoa. Graduko G001 eta G003 gaitasunekin lotuta dago.

C2. Barneratutako ezagutzak koherentziaz erabiltzea, nazioarteko marketin plan bat egiteko prest egoteko, prestaketa prozesuko etapa guzti-guztiak betez. Berariazkoa. Graduko G002 eta G004 gaitasunekin lotuta dago.

C3. Banaka eta taldeka lan egiten ikastea enpresetan lehiakortasun textuinguru ezberdinetan agertzen diren auzi ezberdinak ebazteko: lidergoa, proposamenak egin, gainerakoen iritzien analisieta balorazioa eta adostutako erabakiak hartzea. Zeharkakoa. Graduko G005 eta G007 gaitasunekin lotuta dago.



IKASKETAREN EMAITZAK



R1. Nazioarteko merkataritza baldintzatzen duten aldagaiak ulertu eta ezagutzea.

R2. Enpresen ingurune lehiakor eta globalizatuetan burutzen dituzten nazioarteko marketineko estrategiekin lotutako kontzeptuak ulertzea.

R3. Enpresen merkataritza-jarduerak nazioarteratzeko marketin planak egitea.

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

1. GAIA. NAZIOARTEKO MARKETINAREN IRISMENA ETA ERRONKAK

2. GAIA. MARKETINAREN INGURUNE OROKORRA

3. GAIA. MERKATARITZA AUKEREN ANALISIA

4. GAIA. MERKATARITZA PLANIFIKAZIO ETA ANTOLAKETA

5. GAIA. PRODUKTUA, ZERBITZUA ETA MARKA

6. GAIA. BANAKETA, LOGISTIKA ETA SALMENTA

7. GAIA. NAZIOARTEKO SALNEURRI POLITIKA

8. GAIA. MARKETINEAN INTEGRATUTAKO KOMUNIKAZIOA

MetodologiaToggle Navigation

BERTARATU BEHARREKO JARDUKETAK (60 ordu)

- Eskola magistralak (36 ordu): irakasgaiko gaien edukiak garatzea.

- Ikasgelako praktikak (24 ordu): bideo didaktikoak ikustea irakasgaien edukiei buruz; ariketak, lanak eta kasu praktikoak egitea ikasleek, banaka zein taldeka, kontzeptuen eta edukien ezagupenean sakontzeko eta haiek berariaz aplikatzeko; marketin lehiakorreko simulazio-joko bat garatzea ikasle-taldetan, barneratutako ezagutzak praktikan jartzeko.



BERTARATZEKOAK EZ DIREN JARDUKETAK (90 ordu):

- Irakasgaiko oinarrizko edukiei buruzko laburpena.

- Irakasleak eskola magistralak ematerakoan erabili duen powerpoint artxiboak berrikustea.

- Irakasleak gomendaturiko eta irakasgaiko gai bakoitzeko bibliografian aipaturiko testuak irakurtzea.

- Gai bakoitzean aipaturiko ikus-entzunezko materiala ikustea.

- Kasu praktikoetan oinarritutako lanak ebaztea.

- Auto-ebaluazioko probak egitea.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

Irakasgai honetan ebaluazio finaleko sistema aplikatzen da.



DEIALDI ARRUNTERA JOKO DUTEN IKASLEAK:



- KURTSOAN ZEHAR:

Ikasgelan marketin simulazio joko baten garapena, notaren %20aren pisu batekin eta C2 eta C3 konpetentziak lantzeko balio izango duena.

Nota finalaren %20-a suposatzen duen lan indibidual baten errealizazioa, C2 eta C3 konpetentzien lorpena helburu duena.



-Azterketa finalaren data ofizialean: Klase magistraletan emandako edukinei buruzko azterketa idatzia, azkenengo notaren %60-a suposatzen duena eta C1 eta C2 konpetentzien garapenean oinarrituko dena.



UKO EGITEA:

Azterketa idatzira (azkenengo probara) aurkezten ez denak “Ez Aurkeztu” kalifikazioa lortuko du, lan indibidual eta simulazioetan lortutako kalifikazioak kontuan hartu gabe, eta kalifikazio hau gorde gabe ez-ohiko deialdirako.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

UPV/EHUko ohizko plataforma informatikoetan ikaslegoaren esku programaren gaiak formatu elektronikoan eskegiko dira.

Era berean plataforma horiek ikasleen eginbeharretarako eskaintzen dituzten kudeaketarako aukerak (proposamena, ebazpena eta balorazioa) aprobetxatuko dira. Horrela ikaslegoaren partehartzea sustatu eta zalantzak argitzea erraztuko da.

Era berean bide honetatik ere eskema, artikulu, berri, bideo zein beraien edukinei buruzko estekak erraztuko dira, bai ikusitako teorian sakontzeko zein egin beharreko lanak errazteko.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

Cateora, P.R. y Graham, J.L. (2010): Marketing internacional. (10ª edición). España. Irwin McGraw-Hill.

Gehiago sakontzeko bibliografia

Cerviño Fernández, J.(2006): Marketing internacional. Madrid. Pirámide.
Jerez Riesco, J.L. y Gacía-Mendoza, A.(2010): Marketing internacional para la expansión de la empresa. Madrid. ESIC.
Grande, I. (2005): Marketing croscultural. Madrid. ESIC.

Aldizkariak

Harvard-Deusto Marketing & ventas
Journal of Marketing
Investigación y marketing
MK marketing + ventas

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • EMMANUEL MARTINEZ, EVA
  • GOMEZ RODRIGUEZ, PEDRO MANUEL
  • GONZALEZ VALLE, MARIA NIEVES

TaldeakToggle Navigation

16 Teoriakoa (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-2

15:00-17:00

15:00-17:00

3-3

15:00-17:00

5-6

15:00-17:00

15:00-17:00

8-8

15:00-17:00

9-9

15:00-17:00

15:00-17:00

10-10

15:00-17:00

12-12

15:00-17:00

15:00-17:00

13-13

15:00-17:00

14-14

15:00-17:00

15:00-17:00

Irakasleak

Azterketa

  • Urtarril : 2020-01-15 00:00
  • Maiatz : 2020-05-13 00:00

Ikasgela(k)

  • eAULA 0.3 - ENPRESA IKASK. U.E. - ERALDATUA
  • eAULA 0.3 - ENPRESA IKASK. U.E. - ERALDATUA
  • eAULA 0.3 - ENPRESA IKASK. U.E. - ERALDATUA
  • eAULA 0.3 - ENPRESA IKASK. U.E. - ERALDATUA
  • eAULA 0.3 - ENPRESA IKASK. U.E. - ERALDATUA
  • eAULA 0.3 - ENPRESA IKASK. U.E. - ERALDATUA
  • eAULA 0.3 - ENPRESA IKASK. U.E. - ERALDATUA
  • eAULA 0.3 - ENPRESA IKASK. U.E. - ERALDATUA
  • eAULA 0.3 - ENPRESA IKASK. U.E. - ERALDATUA
  • eAULA 0.3 - ENPRESA IKASK. U.E. - ERALDATUA
  • eAULA 0.3 - ENPRESA IKASK. U.E. - ERALDATUA
  • eAULA 0.3 - ENPRESA IKASK. U.E. - ERALDATUA
  • eAULA 0.3 - ENPRESA IKASK. U.E. - ERALDATUA
  • eAULA 0.3 - ENPRESA IKASK. U.E. - ERALDATUA

16 Gelako p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
3-3

15:00-17:00

4-4

15:00-17:00

15:00-17:00

7-7

15:00-17:00

15:00-17:00

8-8

15:00-17:00

10-10

15:00-17:00

11-11

15:00-17:00

15:00-17:00

13-13

15:00-17:00

15-15

15:00-17:00

15:00-17:00

Irakasleak

Azterketa

  • Urtarril : 2020-01-15 00:00
  • Maiatz : 2020-05-13 00:00

Ikasgela(k)

  • eAULA 0.3 - ENPRESA IKASK. U.E. - ERALDATUA
  • eAULA 0.3 - ENPRESA IKASK. U.E. - ERALDATUA
  • eAULA 0.3 - ENPRESA IKASK. U.E. - ERALDATUA
  • eAULA 0.3 - ENPRESA IKASK. U.E. - ERALDATUA
  • eAULA 0.3 - ENPRESA IKASK. U.E. - ERALDATUA
  • eAULA 0.3 - ENPRESA IKASK. U.E. - ERALDATUA
  • eAULA 0.3 - ENPRESA IKASK. U.E. - ERALDATUA
  • eAULA 0.3 - ENPRESA IKASK. U.E. - ERALDATUA
  • eAULA 0.3 - ENPRESA IKASK. U.E. - ERALDATUA
  • eAULA 0.3 - ENPRESA IKASK. U.E. - ERALDATUA
  • eAULA 0.3 - ENPRESA IKASK. U.E. - ERALDATUA
  • eAULA 0.3 - ENPRESA IKASK. U.E. - ERALDATUA