XSLaren edukia

Marketin Aurreratua

Ikastegia
Ekonomia eta Enpresa Fakultatea. Gipuzkoako Atala
Titulazioa
Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako Gradua
Ikasturtea
2019/20
Maila
X
Kreditu kopurua
5
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala3552.5
Mintegia2.53.8
Gelako p.7.511.2
Ordenagailuko p.57.5

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

1.- Gaur egungo merkataritza komunikazioaren oinarriak eta bere papera marketinean ezagutu.

2.- Enpresak dituen komunikazio tresna ezberdinak aztertu eta analizatu nola eragiten duten merkataritza helburuen lorpenean.

3.- Merkataritza komunikazioaren kudeaketaren erabaki estrategikoak eta operatiboak planifikatu, gauzatu eta kontrolatu, gaur egungo marketin digitalen ingurunea jasoz.

4.- Marketinaren joerak berriak ezagutu. Merkataritza banaketaren sektorearen bilakaera aztertu eta gaurko egoera ezagutu.

5.- Enpresek erabiltzen dituzten salmenta metodoak aztertu eta garatzen ari diren banaketaren joera berriak ezagutu.

6.- Salmenta indarraren kudeaketa eta administrazioa aztertu. Erabiltzen diren negoziazio teknika ezberdinak ezagutu.

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

1.- Komunikazioa integrala gaur egungo marketin estartegian. Komunikazio kanpainen planifikazioa.



2.- Komunikazio tresnak: Publizitatea, Salmenta-sustapena eta Harreman publikoak.



3.- Komunikazioa eta KIT berriak ingurune digitalean



4.- Banaketa eta marketina: Kontzeptuak eta erabaki estrategikoak banaketan.



5.- Merkataritza banaketako joera berriak.



6.- Salmenta indarraren kudeaketa eta administrazioa.



MetodologiaToggle Navigation

Ikasgai magistralean oinarritutako klase teorikoak.

Kasu eta ariketetan oinarritutako klase praktikoak.

Borondatezko lan praktikoa.

Ikasgaiaren plataforma birtuala.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

EBALUAZIOA egiteko bi aukera egongo dira:



Ebaluazio jarraitua:

-Idatzizko azterketa, garatzekoa notaren %60 balio du

-Klasean planteatutako ariketak, irakurketak, lanak... %10 balio du

-Taldeko lan praktikoa (idatzizkoa eta aurkezpena) %30 balio du



Klasera etorri ezin duten ikasleek lanak egiteko aukera izango dute, irakasleak beharrezkoak diren baliabideak emango baidizkie horretarako. Beraz, haientzat ere azken azterketak 6 puntu balioko ditu. Edonola, ikaslea, klasea etortzerik ez badu eta ebaluaketa jarritua aukeratuko balu, ardura hartu beharko ebaluaketa jarraitua modu egokian garatzeko.



Ebaluaketa ez jarraitua:

Kasu honetan azterketa 10en gainean ebaluatuko da.





Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Irakasgaiaren oinarrizko mareriala Eskolaren argitaratze-zentroan aurkituko dute eta baita e-gelan ere.Material horretan gai desberdinetako diapositibak (ppt), ariketak, praktikak, artikuluak eta abar egongo dira. Lauhilabetean zehar ematen joanga gara material guztia.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

ARTAL, M.(2013): Dirección de ventas. Esic, Madril.

BIGNÉ, E. (2003): Promoción Comercial. Esic. Madril.

DÍAZ, M. eta GONZÁLEZ, O. (2013): La nueva comunicación. Pirámide, Madril.

MOLINILLO, S. (2012): Distribución comercial aplicada. Esic, Madril.

MEDIANO, L. eta BERISTAIN, J.J. (2015): MARKETING PRACTICO PARA PEQUEÑOS NEGOCIOS, PIRAMIDE, MADRIL.

Gehiago sakontzeko bibliografia

AGUIRRE GARCIA, M. S.(Coordinadora) (2000): Marketing en Sectores Específicos. Pirámide. Madril.
ALET, J. (2011): Marketing directo e interactivo. Esic. Madril.
ARENS, W.F. (2001): Publicidad. McGraw Hill, Madril.
ASOCIACIÓN ESPAÑOLA DE ANUNCIANTES Y GRUPO CONSULTORES (2008): El libro de la Eficacia. Publicidad que funciona. Asociación Española de Anunciantes y Grupo Consultores. Madril.
BALLINA, F.J. (2007): La investigación de promoción de ventas en España. Netbiblo, La Coruña.
BARROSO, C. eta MARTÍN, E (1999): Marketing Relacional. Esic, Madril.
DÍEZ DE CASTRO, E.C.; MARTÍN ARMARIO, E. eta SÁNCHEZ FRANCO, M. J. (2002): Comunicaciones de Marketing. Pirámide Madril.
JOHNSTON, M.W.; MARSHALL, G.W. (2003): Administración de Ventas. McGraw Hill. Madril.
LENDERMAN, M. eta SÁNCHEZ, R. (2008): Marketing Experiencial. Esic, Madril.
MANERA, J.; PÉREZ, E. y MERCADO, C.(2000): Dirección y Técnica de ventas. Esic, Madrid.
MANZANO, R.; GAVILÁN, D.; AVELLO, M.; ABRIL, C. y SERRA, T. (2012): Marketing Sensorial. Prentice Hall, Madrid.
MIQUEL, S.; PARRA, F.; L´HERMIE, C.; MIQUEL, M. J.(2008): Distribución Comercial. Esic, Madrid.
MUÑIZ, M. (2012): Promociones en el punto de venta. Pirámide, Madrid
NAVARRO, C. (2007): Creatividad publicitaria eficaz. Esic, Madrid.
REINARES, P.J. y PONZOA, J.M. (2002): Marketing Relacional. Un nuevo enfoque para la seducción y fidelización del cliente. Financial Times- Prentice Hall, Madrid.
RODRÍGUEZ I.A.; BALLINA, J. Y SANTOS, L. (1997): Comunicación Comercial: conceptos y aplicaciones. Cívitas, Madrid.
RODRÍGUEZ, O. (2012): Curso de community manager. Anaya, Madrid.
STERN, EL-ANSARY, COUGHLAN Y CRUZ (1999): Canales de comercialización. Prentice Hall, Madrid.
TELLIS, G.J. Y REDONDO, I. (2002): Estrategias de Publicidad y Promoción. Addison Wesley. Madrid.
VAZQUEZ, R y TRESPALACIOS, J. (2006): Estrategias de Distribución Comercial. Paraninfo, Madrid.

Aldizkariak

El Publicista;
Harvard Deusto Marketing & ventas
Distribución y Consumo
Esic Market.

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • BEGIRISTAIN ZUBILLAGA, MIRENE
  • MEDIANO SERRANO, LUCIA
  • VILLALBA MERLO, FRANCISCO JAVIER

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-20

12:00-14:00

12:00-14:00

21-25

11:30-13:00

11:30-13:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • AULA 0.4A - .
  • AULA 0.4A - .
  • AULA 0.4A - .
  • AULA 0.4A - .

01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
26-26

12:30-13:00

30-30

12:30-13:00

11:30-13:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • AULA 0.4A - .
  • AULA 0.4A - .
  • AULA 0.4A - .

01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
27-27

12:30-13:00

28-29

11:30-13:00

11:30-13:00

30-30

11:30-12:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • AULA 0.4A - .
  • AULA 0.4A - .
  • AULA 0.4A - .
  • AULA 0.4A - .

01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
26-27

11:30-13:00

11:30-12:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • AULA 0.4A - .
  • AULA 0.4A - .

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-20

10:00-12:00

10:00-12:00

21-25

10:00-11:30

10:00-11:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 0.3 - .
  • Aula 0.3 - .
  • Aula 0.3 - .
  • Aula 0.3 - .

31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
26-26

11:00-11:30

30-30

11:00-11:30

10:00-11:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 0.3 - .
  • Aula 0.3 - .
  • Aula 0.3 - .

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
27-27

11:00-11:30

28-29

10:00-11:30

10:00-11:30

30-30

10:00-11:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 0.3 - .
  • Aula 0.3 - .
  • Aula 0.3 - .
  • Aula 0.3 - .

31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
26-27

10:00-11:30

10:00-11:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 0.3 - .
  • Aula 0.3 - .