XSLaren edukia
Marketin Aurreratua
- Ikastegia
- Ekonomia eta Enpresa Fakultatea. Gipuzkoako Atala
- Titulazioa
- Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako Gradua
- Ikasturtea
- 2019/20
- Maila
- X
- Kreditu kopurua
- 5
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 35 | 52.5 |
Mintegia | 2.5 | 3.8 |
Gelako p. | 7.5 | 11.2 |
Ordenagailuko p. | 5 | 7.5 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
1.- Gaur egungo merkataritza komunikazioaren oinarriak eta bere papera marketinean ezagutu.
2.- Enpresak dituen komunikazio tresna ezberdinak aztertu eta analizatu nola eragiten duten merkataritza helburuen lorpenean.
3.- Merkataritza komunikazioaren kudeaketaren erabaki estrategikoak eta operatiboak planifikatu, gauzatu eta kontrolatu, gaur egungo marketin digitalen ingurunea jasoz.
4.- Marketinaren joerak berriak ezagutu. Merkataritza banaketaren sektorearen bilakaera aztertu eta gaurko egoera ezagutu.
5.- Enpresek erabiltzen dituzten salmenta metodoak aztertu eta garatzen ari diren banaketaren joera berriak ezagutu.
6.- Salmenta indarraren kudeaketa eta administrazioa aztertu. Erabiltzen diren negoziazio teknika ezberdinak ezagutu.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
1.- Komunikazioa integrala gaur egungo marketin estartegian. Komunikazio kanpainen planifikazioa.
2.- Komunikazio tresnak: Publizitatea, Salmenta-sustapena eta Harreman publikoak.
3.- Komunikazioa eta KIT berriak ingurune digitalean
4.- Banaketa eta marketina: Kontzeptuak eta erabaki estrategikoak banaketan.
5.- Merkataritza banaketako joera berriak.
6.- Salmenta indarraren kudeaketa eta administrazioa.
MetodologiaToggle Navigation
Ikasgai magistralean oinarritutako klase teorikoak.
Kasu eta ariketetan oinarritutako klase praktikoak.
Borondatezko lan praktikoa.
Ikasgaiaren plataforma birtuala.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
EBALUAZIOA egiteko bi aukera egongo dira:
Ebaluazio jarraitua:
-Idatzizko azterketa, garatzekoa notaren %60 balio du
-Klasean planteatutako ariketak, irakurketak, lanak... %10 balio du
-Taldeko lan praktikoa (idatzizkoa eta aurkezpena) %30 balio du
Klasera etorri ezin duten ikasleek lanak egiteko aukera izango dute, irakasleak beharrezkoak diren baliabideak emango baidizkie horretarako. Beraz, haientzat ere azken azterketak 6 puntu balioko ditu. Edonola, ikaslea, klasea etortzerik ez badu eta ebaluaketa jarritua aukeratuko balu, ardura hartu beharko ebaluaketa jarraitua modu egokian garatzeko.
Ebaluaketa ez jarraitua:
Kasu honetan azterketa 10en gainean ebaluatuko da.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
Irakasgaiaren oinarrizko mareriala Eskolaren argitaratze-zentroan aurkituko dute eta baita e-gelan ere.Material horretan gai desberdinetako diapositibak (ppt), ariketak, praktikak, artikuluak eta abar egongo dira. Lauhilabetean zehar ematen joanga gara material guztia.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
ARTAL, M.(2013): Dirección de ventas. Esic, Madril.
BIGNÉ, E. (2003): Promoción Comercial. Esic. Madril.
DÍAZ, M. eta GONZÁLEZ, O. (2013): La nueva comunicación. Pirámide, Madril.
MOLINILLO, S. (2012): Distribución comercial aplicada. Esic, Madril.
MEDIANO, L. eta BERISTAIN, J.J. (2015): MARKETING PRACTICO PARA PEQUEÑOS NEGOCIOS, PIRAMIDE, MADRIL.
Gehiago sakontzeko bibliografia
AGUIRRE GARCIA, M. S.(Coordinadora) (2000): Marketing en Sectores Específicos. Pirámide. Madril.
ALET, J. (2011): Marketing directo e interactivo. Esic. Madril.
ARENS, W.F. (2001): Publicidad. McGraw Hill, Madril.
ASOCIACIÓN ESPAÑOLA DE ANUNCIANTES Y GRUPO CONSULTORES (2008): El libro de la Eficacia. Publicidad que funciona. Asociación Española de Anunciantes y Grupo Consultores. Madril.
BALLINA, F.J. (2007): La investigación de promoción de ventas en España. Netbiblo, La Coruña.
BARROSO, C. eta MARTÍN, E (1999): Marketing Relacional. Esic, Madril.
DÍEZ DE CASTRO, E.C.; MARTÍN ARMARIO, E. eta SÁNCHEZ FRANCO, M. J. (2002): Comunicaciones de Marketing. Pirámide Madril.
JOHNSTON, M.W.; MARSHALL, G.W. (2003): Administración de Ventas. McGraw Hill. Madril.
LENDERMAN, M. eta SÁNCHEZ, R. (2008): Marketing Experiencial. Esic, Madril.
MANERA, J.; PÉREZ, E. y MERCADO, C.(2000): Dirección y Técnica de ventas. Esic, Madrid.
MANZANO, R.; GAVILÁN, D.; AVELLO, M.; ABRIL, C. y SERRA, T. (2012): Marketing Sensorial. Prentice Hall, Madrid.
MIQUEL, S.; PARRA, F.; L´HERMIE, C.; MIQUEL, M. J.(2008): Distribución Comercial. Esic, Madrid.
MUÑIZ, M. (2012): Promociones en el punto de venta. Pirámide, Madrid
NAVARRO, C. (2007): Creatividad publicitaria eficaz. Esic, Madrid.
REINARES, P.J. y PONZOA, J.M. (2002): Marketing Relacional. Un nuevo enfoque para la seducción y fidelización del cliente. Financial Times- Prentice Hall, Madrid.
RODRÍGUEZ I.A.; BALLINA, J. Y SANTOS, L. (1997): Comunicación Comercial: conceptos y aplicaciones. Cívitas, Madrid.
RODRÍGUEZ, O. (2012): Curso de community manager. Anaya, Madrid.
STERN, EL-ANSARY, COUGHLAN Y CRUZ (1999): Canales de comercialización. Prentice Hall, Madrid.
TELLIS, G.J. Y REDONDO, I. (2002): Estrategias de Publicidad y Promoción. Addison Wesley. Madrid.
VAZQUEZ, R y TRESPALACIOS, J. (2006): Estrategias de Distribución Comercial. Paraninfo, Madrid.
Aldizkariak
El Publicista;
Harvard Deusto Marketing & ventas
Distribución y Consumo
Esic Market.
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- BEGIRISTAIN ZUBILLAGA, MIRENE
- MEDIANO SERRANO, LUCIA
- VILLALBA MERLO, FRANCISCO JAVIER
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-20 | 12:00-14:00 | 12:00-14:00 | |||
21-25 | 11:30-13:00 | 11:30-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- AULA 0.4A - .
- AULA 0.4A - .
- AULA 0.4A - .
- AULA 0.4A - .
01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
26-26 | 12:30-13:00 | ||||
30-30 | 12:30-13:00 | 11:30-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- AULA 0.4A - .
- AULA 0.4A - .
- AULA 0.4A - .
01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
27-27 | 12:30-13:00 | ||||
28-29 | 11:30-13:00 | 11:30-13:00 | |||
30-30 | 11:30-12:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- AULA 0.4A - .
- AULA 0.4A - .
- AULA 0.4A - .
- AULA 0.4A - .
01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
26-27 | 11:30-13:00 | 11:30-12:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- AULA 0.4A - .
- AULA 0.4A - .
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-20 | 10:00-12:00 | 10:00-12:00 | |||
21-25 | 10:00-11:30 | 10:00-11:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 0.3 - .
- Aula 0.3 - .
- Aula 0.3 - .
- Aula 0.3 - .
31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
26-26 | 11:00-11:30 | ||||
30-30 | 11:00-11:30 | 10:00-11:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 0.3 - .
- Aula 0.3 - .
- Aula 0.3 - .
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
27-27 | 11:00-11:30 | ||||
28-29 | 10:00-11:30 | 10:00-11:30 | |||
30-30 | 10:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 0.3 - .
- Aula 0.3 - .
- Aula 0.3 - .
- Aula 0.3 - .
31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
26-27 | 10:00-11:30 | 10:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- Aula 0.3 - .
- Aula 0.3 - .