XSLaren edukia

Merkataritza Zuzendaritza: Politikak

Ikastegia
Ekonomia eta Enpresa Fakultatea. Gipuzkoako Atala
Titulazioa
Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako Gradua
Ikasturtea
2020/21
Maila
2
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara
Ingelesa

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala4567.5
Gelako p.913.5
Ordenagailuko p.69

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

IRAKASGAIAN LANDUKO DIREN GAITASUN ESPEZIFIKOAK:



-Marketin edo merkataritza-arazo bat egituratu eta aztertu.

-Produkuaren atributuak eta dimentsioak zehaztu eta produktuaren bizi-zikloko etapa ezberdinetan estrategiak baloratu.

-Erakunde edota enpresa baten ondasun/zerbitzu zorroaren osaketa aztertu eta produktuen merkaturatze, aldatze eta ezabatze prozesuak ezagutu.

-Prezioaren inguruan erabakiak hartzeko trebetasuna hartu.

-Komunikazio prozesuaren funtzionamendua, komunikazioaren mix-a eta ohiko estrategien erabilera ulertu.

-Banaketa-kanalen funtzionamendua ulertu eta banaketa-estrategiak zehaztu.

-Marketin plana nola egiten den ezagutu eta merkataritza erabakiak marketin plan baten garapenean txertatu.





IRAKASGAIAN LANDUKO DIREN ZEHARKAKO GAITASUNAK:



- Lortutako datuetan oinarrituz, iritzi arrazoituak emateko gaitasuna

- Autonomia maila handia lortzen ikasteko gaitasuna

- Taldean lana egiteko gaitasuna, arduraz, errespetuz, ekimenez eta lidergoz.

- Pentsamendu analitikorako eta hausnarketa kritikorako gaitasuna

- Idatziz ongi komunikatzeko gaitasuna

- Ahoz ongi komunikatzeko gaitasuna

- Ezagupenak lanari aplikatzeko gaitasuna, enpresen administrazio eta zuzendaritzari lotutako edozein esparrutan.



IKASKETAREN EMAITZAK:



-Marketin edo merkataritza-arazo baten egituraketa eta azterketa.

-Produkuaren atributu eta dimentsioen zehazpena eta produktuaren bizi-zikloko etapa ezberdinetako estrategien balorazioa.

-Erakunde edota enpresa baten ondasun/zerbitzu zorroaren zehazpena.

-Prezioari buruzko erabaki hartzea.

-Komunikazio prozesuaren funtzionamenduaren, komunikazioaren mix-aren eta ohiko estrategien ulerkuntza.

-Banaketa-kanalen funtzionamenduaren ulerkuntza eta banaketa-estrategien zehazpena.

-Marketin planaren aspektu nagusien garapena.

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

1 Gaia: Produktu politika

2.Gaia: Prezio politika

3.Gaia: Banaketa politika

4.Gaia: Komunikazio politika

5.Gaia: Marketin plana

MetodologiaToggle Navigation

2020-21 ikasturtean irakaskuntza aurrez aurrekoa edo bimodala izango da (taldearen tamainagatik ikasle guiztiek ezin badute aurrez aurreko klaseetan egon). Osasun alerta dela medio aurrez aurreko klaseak debekatzen badira, online irakaskuntza erabiliko litzateke.



Klase teorikoak:



- Irakaslearen azalpenak gelan, PowerPointeko aurkezpenen laguntzarekin eta adibideak eta eztabaida-gaiak tartekatuz ikasleen parte hartzea sustatzeko asmoz.



Klase praktikoak:



-Kasuak eta ariketak, ikasleek ikasitako kontzeptuak aplika ditzaten eta bere ikasketa-prozesuaren bilakaera ezagutu dezaten.



-Taldeko lanak.



Klase praktikoetan irakasgaiaren gaitasun espezifikoak landuko dira, eta baita zeharkako gaitasunak ere; besteak beste, ahozko komunikazioa, taldeko lana eta era analitiko eta kritikoan pentsatzeko gaitasuna.



Halaber, ikasleek tutoretza-zerbitzua erabili dezakete irakasgaiari buruzko zalantzak argitzeko, lanen jarraipena egiteko edota izan ditzaketen beste arazoak konpontzeko.



Osasun arrazoiak direla eta online irakaskuntzara pasako bagina, irakasgaiaren zereginak egoera berrira egokituko lirateke, beti ere kalifikazio portzentajeak mantenduz.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

Ebaluazio jarraituaren sistema:



Azken kalifikazioa, ebaluazio jarraituaren kasuan, honako bi puntuazio hauen baturak emango du:



- Idatzizko proba: %80

- Praktikak (taldeko lana, banakakoak): %20



Irakasgaia gainditzeko batura horrek 5 edo handiagoa izan behar du.



Idatzizko proban irakasgaian landutako kontzeptuei buruzko galdera zehatzak erantzun beharko ditu ikasleak eta izaera aplikatua izango du.



Taldeko lanaren xedea (idatzizko lana eta ahozko aurkezpena barneratzen dituena) kasu erreal bati marketin-mixeko aldagaiak aplikatzea da, kontzeptuak ahalik eta modu didaktikoenean azalduz. Lan honetan ahoz eta idatziz ongi komunikatzeko gaitasunaz gain, kontzeptuak ondo aplikatzeko gaitasuna, iritzi arrazonatuak emateko gaitasuna, sormena, eta irakasgaiaren bestelako gaitasunak ebaluatuko dira.



Banakako lanei dagokienez, irakasle bakoitzak zehaztuko ditu bere programan.



Azken ebaluazioaren sistema:



Azken ebaluazioa aukeratzen duten ikasleek ebaluazio jarraitua hautatu dutenen idatzizko proba berdina egin beharko dute eta aparteko galdera batzuei erantzun. Gainera, ahozko aurkezpen bat ere egin beharko dute, irakasgaiko talde bakoitzaren programan azaltzen den lana abiapuntutzat hartuz.



Halaber, aurrez aurreko ebaluazioa ezinezkoa egiten duen osaun alerta egoera bat sortzen bada, azterketa iragarritako egun eta ordu berean egingo da, baina online, egela plataforma erabiliz.



Deialdiari uko egiteko nahikoa izango da azterketara ez aurkeztea.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Irakasgaiko materiala eskolaren erreprografia-zentroan eta egelan eskuratu ahal izango da (material guztiak ez du zertan bi lekuetan egon).

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

KOTLER, P. eta ARMSTRONG, G. (2014): Marketinaren oinarriak. Deustuko Unibertsitatea. Bilbao.

SANTESMASES MESTRE, M. (2012): Marketing: Conceptos y Estrategias, Pirámide, Madril (6. Edizioa).

MEDIANO, L. eta BERISTAIN, J.J. (2015): Marketing práctico para pequeños negocios, Ed. Pirámide, Madril.

Gehiago sakontzeko bibliografia

ARMSTRONG, G., KOTLER, P., MERINO, M.J., PINTADO, T. eta JUAN, J.M. (2011): Introducción al marketing, Pearson, Madril (3. Edizioa).
BURK, M. (2003): El Plan de Marketing. Guía de Referencia. Pearson/Prentice-Hall.
COHEN, W.A.(2001): El Plan de Marketing, Deusto, Bilbo (2. Edizioa)
DIEZ DE CASTRO, E (2003): Distribución Comercial, McGraw-Hill arg., Madril.
ESTEBAN TALAYA, A. eta besteak (2006): Principios de Marketing, Esic Argitaletxea, Madril.
KOTLER, P. eta ARMSTRONG, G. (2018): Principios de Marketing, Pearson Prentice Hall, Madril (17. edizioa)
LAMBIN, J. J. (2003): Marketing Estratégico, Esic Argitaletxea, Madril.
LLANO, F. eta CALVO,J. (koordin.) (2008): Hoy es Marketing. Nuevos mercados, nuevos clientes, nuevas soluciones. Esic argitaletxea.
MARTÍN ARMARIO, E. (1998): Marketing, Ed. Ariel Economía, Bartzelona.
MIQUEL, S.; PARRA, F.; L´HERMIE, C.; MIQUEL, M. J. (2008): Distribución Comercial, ESIC argitaletxea, Madril (6. edizioa).
MUNUERA ALEMAN, J. L. eta RODRIGUEZ ESCUDERO, A. I. (2007): Estrategias de Marketing. Un enfoque basado en el proceso de dirección. Esic Argitaletxea, Madril.
SAINZ DE VICUÑA, J.M. (2006): El Plan de Marketing en la práctica, Esic argitaletxea, Madril (10. edizioa).
TRESPALACIOS GUTIERREZ, J. A., RODRIGUEZ DEL BOSQUE, I. eta VAZQUEZ CASIELLES, R. (2005): Marketing: Estrategias y Aplicaciones Sectoriales, Civitas, Madril.
VAZQUEZ CASIELLES, R eta TRESPALACIOS GUTIERREZ, J. (koord.) (2006): Estrategias de Distribución Comercial, Paraninfo, Madril.

Aldizkariak

Distribución y Consumo
Harvard Deusto Marketing & Ventas
MKMarketing + Ventas
Ipmark

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • BERISTAIN OÑEDERRA, JOSE JUAN
  • MEDIANO SERRANO, LUCIA
  • SAN MIGUEL OSABA, EDUARDO

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-30

12:00-13:30

12:00-13:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.3 - .
  • Aula 2.3 - .

01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-24

11:30-12:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.3 - .

01 Gelako p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-24

12:30-13:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.5 - .

01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
25-30

11:30-12:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.3 - .

01 Ordenagailuko p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
25-30

12:30-13:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.5 - .

16 Teoriakoa (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-30

15:30-17:00

15:30-17:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.3 - .
  • Aula 2.3 - .

16 Gelako p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-24

17:00-18:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 0.3 - .

16 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
25-30

17:00-18:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 0.3 - .

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-30

12:00-13:30

12:00-13:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.1 - .
  • Aula 2.1 - .

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-24

12:30-13:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.1 - .

31 Gelako p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-24

11:30-12:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.10 - .

31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
25-30

12:30-13:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.1 - .

31 Ordenagailuko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
25-30

11:30-12:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.10 - .

46 Teoriakoa (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-30

15:30-17:00

15:30-17:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.1 - .
  • Aula 2.1 - .

46 Gelako p.-1 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-24

17:00-18:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 1.3 - .

46 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
25-30

17:00-18:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 1.3 - .

66 Teoriakoa (Ingelesa - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-30

17:00-19:00

17:00-18:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.10 - .
  • Aula 2.10 - .

66 Gelako p.-1 (Ingelesa - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-21

18:00-19:00

22-24

18:00-19:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.10 - .
  • Aula 2.10 - .

66 Ordenagailuko p.-1 (Ingelesa - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
25-30

18:00-19:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.10 - .