XSLaren edukia

Enpresen Kudeaketa II: Lanaren Antolakuntza eta Lan Metodoak

Ikastegia
Lan Harreman eta Gizarte Langintza Fakultatea
Titulazioa
Lan Harreman eta Giza Baliabideetako Gradua
Ikasturtea
2021/22
Maila
3
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala37.556.2
Gelako p.1522.5
Ordenagailuko p.7.511.2

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

KONPETENTZIAK/GAITASUNAK:



TITULAZIOARENAK:



(TGE1) Giza baliabideen arloko politikak eta jardun-ildoak enpresaren edo erakundearen posizionamendu estrategikoari jarraiki ezartzea.



ESPEZIFIKOAK:



(ZG1) Titulazioaren berezko hizkuntza teknikoan idatziz behar bezala komunikatzea, helaraztea eta harremanetan jartzea

(ZG2) Titulazioaren berezko hizkuntza teknikoan ahoz behar bezala komunikatzea, helaraztea eta harremanetan jartzea

(ZG3) Une bakoitzean eskuragarri dauden IKTak trebetasunez aplikatu eta erabiltzea, titulazioaren edukiei buruzko informazioa lortu eta tratatzeko

(ZG4) Problemak eraginkortasunez ebaztea, eta eskuratutako gaitasunak eta abileziak alternatibak identifikatu eta balioesteko erabiltzea.

(ZG5) Lanaren munduko errealitate sozial juridiko eta ekonomikoa kritikoki interpretatzea, graduan eskuratutako datuak eta jakintzak kontuan hartuta.

(ZG6) Lan-munduko interes kontrajarrien ondoriozko gatazkak identifikatu, beren gain hartu, bideratu eta, hala badagokio, konpontzea, eta pertsonen arteko harremanetan eta lan-harremanetan etika sustatzea

(ZG7) Lan munduko informazio garrantzitsua, jasotako hizkuntza teknikoaren arabera lortu, hautatu, eta erreflexiboki analizatu.

(ZG 8) Gizartearen aldaketa tekniko, sozial eta lan- eta kultura-arlokoei bizitza osoko prestakuntza-prozesu jarraitu baten bitartez aurre egiteko prestakuntza humanista eta profesional bat ematea.

(ZG9) Hainbat gizartek eta gizarte-taldek jasaten duten bazterketa, zapalkuntza eta bazterketa soziala, laborala, kulturala eta generoa baztertzeko sentimendua ulertzeko eta erakusteko aukera emango duen jarrera soziala garatzea.





IKASGAIARENAK:



(IG1) Erakundearen kudeaketa eta lan metodoen terminologia erabiliz, idatziz komunikatu, transmititu eta erlazionatu behar bezala.

(IG2) Ahoz komunikatu, transmititu eta erlazionatu behar bezala (modu eraginkorrean) hizkuntza teknikoan, Enpresen kudeaketa eta Lanerako Metodoen esparruko terminologia erabiliz.

(IG3) Erabiltzen diren IKTak uneoro erabili eta trebetasunez erabiltzea Enpresen kudeaketa eta Lanerako Metodoekin lotutako edukiak lortzeko eta prozesatzeko.

(IG4) Planteaturiko erronkak modu eraginkorrean ebaztea Antolaketa eta Enpresa Lanerako Metodoen arloan, eskuratutako gaitasunak eta trebetasunak baliatuta alternatiba posibleak identifikatzeko eta ebaluatzeko.

(IG5) Enpresen kudeaketa, lan antolaketa eta metodoen testuinguruan interes gatazkatsuen ondorioz sortutako gatazkak identifikatu, bereganatu, bideratu eta, hala badagokio, konpondu.

(IG6) Eskuratutako hiztegi teknikoan oinarritutako Enpresen Kudeaketa, antolaketa eta Lanerako Metodoen informazio zuzena bildu, hautatu eta aztertzeko.

(IG7) Enpresen kudeaketa, antolaketa eta Lanerako Metodoen arloan aldaketa tekniko, sozial, laboral eta kulturalei aurre egitea, bizitza osoan etengabeko prestakuntza prozesu baten bidez.



IKASKETA EMAITZAK:



(IE1) Testu luze eta konplexuen edukiaren antolamenduan eta adierazpenean bere estilo propioa erakusten du idatzizko komunikazioaren bidez.

(IE2) Aurrean duen ikus entzulegoa konbentzitzea eta arreta deitzea erraz lortzea, mezua eta erabilitako bitartekoak ikus-entzuleen egoeraren ezaugarrietara egokituz.

(IE3) Posta elektronikoa, datu baseak, Interneteko tresnak eta testuak eta aurkezpenak editatzeko maila ertaineko programak erabiltzen ditu.

(IE4) Arazo globaletarako bakarka eta taldeko irtenbideak proposatu eta eraikitzen ditu.

(IE5) Ematen diren argumentuak baloratzeko kapaza da eta norberaren portaeraren koherentzia aztertzen du, onargarriak diren printzipio eta balioetan oinarrituz.

(IE6) Jarrera positiboak eta eraikitzaileak dituzten pertsonekin arituz, gatazken egoerei aurre egiten die, egoerak hausnartuz, beren posizioak trebetasunez eta estrategikoki defendatuz eta ikuspuntu desadostasuna bateratuz maila aurreratuetako testuinguruan.

(IE7) Informazio premiak zehaztu eta estrategia egokiak erabiltzen ditu, modu autonomoan kokatzeko, prozesatzeko eta ekoizteko.

(IE8) Denbora-presio, desadostasun eta zailtasun egoeretan finkatutako maila aurreratuaren helburuak lortzen ditu.

(IE9) Balio etikoak baztertu eta bazterketa soziala identifikatu, aitortu eta aplikatzen ditu, ikuspegi helduaz baliatuz eta maila aurreratuko testuingurua kontuan hartuta.

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

1go GAIA: Administrazio eta antolaketaren Eskolak



1. Sarrera.

2. Administrazio zientifikoa.

3. Administrazioaren teoría klasikoa.

4. Giza ikuspegia eta enpresan izan ahal dituen eraginak/ondorioak.

5. Eredu burokratikoa.

6. Sistemen teoria.

7. Bibliografía.

8. Kasu Praktikoa.

9. Autoebaluaketarako Galderak





2. GAIA: Antolaketaren egitura



1. Sarrera.

2. Antolaketa egituraren garapena.

3. Antolaketa funtzioak, organoak eta unitateak.

4. Antolaketa egitura motak.

5. Antolaketa unitateen dimentsioa.

6. Antolaketa egituraren mailen zenbatekoa.

7. Staff-a antolaketa unitatean.

8. Lanpostuen analisi eta deskribapena.

9. Antolaketa gidaliburuak.

10. Organigramak: Abantailak eta desabantailak.

11. Organigramen diseinua.

12. Organigrama motak.

13. Bibliografía.

14. Kasu Praktikoa.

15. Autoebaluaketarako Galderak.





3. GAIA: Prozesuak eta hauen hobekuntza.



1. Sarrera.

2. Prozesu kontzeptua.

3. Prozesu baten adierazpen grafikoa: prozesu diagramak.

4. Prozesu bidezko kudeaketa.

5. Prozesuen hobekuntza.

6. Prozesuen reingenieritza.

7. Bibliografia.

8. Kasu Praktikoa.

9. Autoebaluaketarako Galderak.





4. GAIA: Ekizkortasuna, kostuak, lan-denborak eta lan-metodoen hobekuntza.



1. Sarrera.

2. Ekoizkortasunaren kontzeptua.

3. Mugimenduen azterketa.

4. Lan-metodoen hobekuntza eta lan-prozesuen optimizazioa.

5. Lan-denboren azterketa.

6. Lan-ihardueraren balioztapena, lan-zikloak eta lan-denboren azterketa.

7. Bibliografia.

8. Kasu Praktikoa.

9. Autoebaluaketarako Galderak.



5. GAIA: Lanpostuen balioztapena.



1. Sarrera.

2. Lanpostuen balioztapena (VPT).

3. Lanpostuak balioztatzeko metodoak (VTP).

4. VTP-ak suposatzen ditue arazoak edo/ta ondorioak.

5. Bibliografia.

6. Kasu Praktikoa.

7. Autoebaluaketarako Galderak.



MetodologiaToggle Navigation

Irakasgaiaren ebaluaketa sistema JARRAIA izango da.



Ebaluaketa sistema jarraiari uko egin ahal izateko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi sinatu bat luzatu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta, horretarako, bederatzi asteko epea izango du ikastegiko eskola egutegian zehaztutakoarekin lehenengo lauhilekoa hasten denetik.



Kasu honetan, ikaslea, ebaluaketa sistema ez jarrai baten bitartez ebaluatua izango da (IKUS ohiko deialdi eta ez-ohiko deialdiko xehetasunak).



Euskal Herriko Unibertsitateak, ebaluaketa sistema jarraiari uko egiteko xehetasunak hurrengoko testuan zehazten ditu:



"Tal y como establece la normativa de gestión para las enseñanzas de grado de la UPV/EHU, en el caso de que por causas justificadas no se pueda participar en el sistema de evaluación continua, la consecución de los conocimientos y competencias inherentes a la asignatura se realizarán a través de una única prueba final.



Las causa justificadas serán:

Motivos laborales, víctimas de violencia de género, parto, adopción, acogimiento o hijas e hijos menores de tres años a su cargo, cuidado de familiar dependiente, alumnado con discapacidad igual o superior al 33%, deportista de alto nivel, actividades artístico/culturales que implican viajes o gran dedicación, compatibilización con otros estudios superiores, compatibilización con cargos políticos, sindicales, representación estudiantil, asociaciones, ONGs, u otros. Para más detalles Cfr. Art. 43 de la Normativa de gestión para las enseñanzas de grado y de primer y segundo ciclo para el curso 2015/16, Aprobada por el Consejo de Gobierno de la UPV/EHU el 10 de abril de 2014 y publicada en el BOPV el 14 de mayo de 2014".



Horrez gain, irakasgai honetan, EHUko ebaluazio probetan eta lan akademikoetan jokabide markur eta iruzurrezkoak eragotzeari eta etika akademikoari buruzko protokoloa aplikatuko da (IKUS EHuko etika protokoloa).



Etika protokolo honek esaten duen moduena "ante la comprobación fehaciente de copia en una prueba de evaluación, ésta se calificará con la puntuación de suspenso a cada estudiante implicada o implicado, sin perjuicio de la responsabilidad que pudiera corresponder".



IRAKASKUNTZA, ERA PRESENTZIAL EDO BIMODALEAN EMANGO DA (betiere taldearen tamainak presentzialtasuna zailtzen badu). ARRAZOI SANITARIOAREN ONDORIOZ, PRESENTZIALTASUNA EZINEZKOA SUERTATZEN BALDIN BADA, IRAKASKUNTZA eta EBALUAKETA ONLINE IZANGO DA.





Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

Ebaluaketa Sistema Jarraiak bi atal izango ditu:



1.- Idatzizko bi azterketa partzial. Atal honek 5 puntu balio ditu. Atal hau gainditu ahal izateko eta 2. ataletan lortutako emaitza batu ahal izateko, 2,5 puntu gutxienez lortu behar izango dira.



Atal honetan 2,5 puntu lortzen ez badira, ez ohiko deialdian azterketa osoa egin beharko da, hots, azterketa partzialen nota indibiduala ez da gordeko.



Azterketa bakoitzak 20 galdera test izango ditu (4 erantzun posibleekin) eta garapeneko galdera labur 2.

Azterketa partzial bakoitzaren balorapena 2,5 puntutakoa izango da:



o Garapeneko galdera labur bakoitzak: 0,625 puntu (1,25 puntu)

o Test galderak (20 galdera): 1,25 puntu : Erantzun zuzenek +0,0625 puntu, erantzun okerrek (-0,015625) puntu eta erantzun eza +0 puntu balio dituzte.



2. - Kasu teoriko-praktiko baten idatzizko ebazpena eta ahozko aurkezpena, aurkezpenak egiteko euskarri informatiko bat erabiliz.



Atal honek 5 puntu balioko ditu eta taldeka burutu beharko da. Atal hau ebaluatzeko xehetasunak e-Gelan eskuragarri dagoen ebaluaketa matrizean aurkituko dira. Atal hau gainditu ahal izateko, gutxienez 2,5 puntu lortu behar izango dira.



Ikasturtearen hasieran, ikaslegoak kasu praktikoaren enuntziatua izango du eskuragarri e-Gelan. Ebatzi beharreko galderak, ikasturtean zehar, eta irakasgaiko programa osatzen duten gaiak (1etik 5era) ikasten diren heinean, e-Gelan izango dira eskuragarri.



Kasu teoriko-praktikoaren ebazpen idatzia eta ahozko aurkezpena aplikatibo informatikoak erabilita, ikasturte amairean eta klaseak bukatu baino lehen luzatu eta burutu beharko da. Idatzizko txostena luzatzeko eta taldekako ahozko aurkezpena egiteko data zehatzak e-Gela bitartez aditzera emango dira.





Ebaluaketa sistema jarraia gainditu ahal izateko, ikaslegoak 5 puntu gutxienez lortu behar izango ditu 1 eta 2 atalen batuketa lineala eginez eta aurretiaz azaldutako minimoak errespetatuz. Ikaslea 5 puntu horietara ez baldin bada ailegatzen, ez ohiko deialdira aurkezteko aukera izango du (ikus ez ohiko deialdiko xehetasunak).



Ebaluaketa jarraia egin duen ikaslearen lortutako guztirako emaitza 5 puntutara ez bada ailegatzen, kurtsoan zehar eginiko eta gainditutako atalen notak (1.- gutxienez 2,5 puntu, eta 2.- gutxienez 2,5 puntu) gorde ahal izango dira ez ohiko deialdirako, betiere ikasleak horrela nahi baldin badu eta irakasleari idatzi formal bat luzatzen baldin badio hura eskatuz lehen lauhilabeteko klaseak bukatu baino lehen.



Ohiko deialdiari uko egin ahal izateko, ikasleak beharrezkoa izango du idatzi formal bat bere irakasleari aurkeztu izateak, gutxienez klaseak bukatu baino hilabete bat lehenagoko denboran. Dena den, ohiko deialdiari uko egin ahal izateko, azterketara ez aurkeztearekin nahikoa izango da.



Autoebaluaketarako galderak ez dira ebaluaketaren parte baina berauek egitea gomendagarria da test azterketen prestakuntza egoki bat burutzeko.



Ebaluaketa Sistema Ez Jarraiak bi atal izango ditu:



1. Azterketa idatzia. 40 galdera test (4 erantzun posibleekin) (2,5 puntu gehienez) eta garapeneko 4 galdera teoriko (gehienez 2,5 puntu):



o Garapeneko galderak: 0,625 puntu bakoitzak (2,50 puntu)

o Test galderak (40 galdera): 2,50 puntu . Erantzun zuzenek +0,0625 puntu, erantzun okerrek (-0,015625) puntu eta erantzun eza +0 puntu balio dituzte.



Atal hau gainditu ahal izateko 2,5 puntu gutxienez lortu behar izango dira. Atala hau gaindituz gero, 2. atala batu ahal izango da.



2. Kasu teoriko- praktiko baten idatzizko ebazpena eta ahozko aurkezpen indibiduala, aurkezpenak egiteko euskarri informatiko bat erabiliz. Atal honek 5 puntu balio ditu. 5 puntu horiek lortzeko ebaluaketaren xehetasunak irakasgaia baloratzeko ebaluaketa matrizean aurkitzen da (Ikus e-Gela). Atal hau gainditu ahal izateko, gutxienez 2,5 puntu lortu behar izango dira.



Azterketa eguna baino bi aste lehenago, 2. atal honetan azaldutako kasu praktikoari dagokion enuntziatua eta beroni dagozkion galderak e-Gelan izango dira eskuragarri. Honetaz aparte, txosten idatzia eta ahozko aurkezpena luzatu eta defendatzeko modua eta epeak eta beharrezkoa xehetasunak e-Gela plataforman aurkituko dira.



Atal hauen (1 eta 2) emaitzak linealki/era zuzen baten batuko dira aurretiaz azalduriko limiteak errespetatuz. Ebaluaketa ez jarraiko sistema gainditu ahal izateko, ikasleak 5 puntu lortu behar izango ditu atal ezberdinen gehiketa linealaren bitartez. 5 puntu horietara ez baldin bada ailegatzen, ez ohiko deialdira aurkezteko aukera izango du (ikus ez ohiko deialdiko xehetasunak).



Lortutako guztirako emaitza 5 puntutara ez bada ailegatzen, gainditutako atalen notak (1.- gutxienez 2,5 puntu, edo 2.- gutxienez puntu 2,5 puntu) gorde ahal izango dira ez ohiko deialdirako, betiere ikasleak horrela nahi baldin badu eta irakasleari idatzi formal bat luzatzen baldin badio.



Ohiko deialdiari uko egin ahal izateko, azterketara ez aurkeztearekin nahikoa izango da.



Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Ikaslearentzat degorrigorrezkoak diren materialeak E-gela irakaskuntz plataformara igoko dira eta ikaslek erabiltzeko prest egongo dira kurtso hasieratik.

Ahumada, R.M.; Albizu, E.; Basterretxea, I.; Betzuen, A.; Castillo, J. eta Rekalde, I. (2014): Gestión de empresas II: Organización y Métodos de Trabajo, Ed: UPV-EHU, proyecto OCW (plataforma virtual).

Materiala lortzeko esteka hurrengokoa da:
http://ocw.ehu.es/course/view.php?id=324.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

Aguirre Sádaba, A.A.; Castillo Clavero, A.M.; Tous Zamora, D., E. (2003): Administración de organizaciones en el entorno actual. Ed. Pirámide, Madrid.



Albizu Gallasategi, E. y Landeta Rodríguez, J. (Coor.): (2001), Dirección Estratégica de los Recursos Humanos, Ed. Pirámide, Madrid, pág. 49.



Aruñada, B. (1993): Economía de la empresa. Un enfoque contractual. Ed. Ariel.



Arruñada, B. (1998): Teoría contractual de la empresa. Ed. Marcial Ponsl.



Bateman, T. S.; Snell, S. A. (2001) Administración. Una Ventaja Competitiva. 4ª edición. Ed. McGraw-Hill, México.



Cabanellas Omil, J. (1997): Dirección de Empresas: Bases en un Entorno Abierto y Dinámico, Ed. Pirámide, Madrid.



Cuatrecasas, L. y Arbós, L. C. (2.010): Lean Management: Lean management es la gestión competitiva por excelencia. Implantación progresiva en 7 etapas. Profit.



Chiavenato, I. (2002): Administración en los nuevos tiempos. Ed. McGraw-Hill, Bogotá.



Chiavenato, I. (2006): Introducción a la teoría general de la Administración. Ed. McGraw – Hill. 7ªEd.



Diez de Castro, E.; Galan, J.L. y Martin, E. (2007): Introducción a la Economía de la Empresa, Ed. Pirámide, Madrid, Cap. 5, 6, 7, 8, 9, 10 y 12.



Diez de Castro, J.; Redondo López, C. (1996): Administración de Empresas. Ed. Pirámide, Madrid.



Gibson, J.L.; Ivancevich, J.M. y Donnelly, J.H. (1999): Fundamentos de Dirección y Administración de Empresas. Ed. IRWIN. EEUU.



Gómez, Mejía, L.R.; Balkin, D.; Leal, A. (2003); Administración. Ed. McGaw-Hill.



Grant, R.M. (1.998): Dirección Estratégica. Madrid. Civitas.



Hamilton, I. (1921): The sould an the body of an army, Ed. Arnold. Londres.



Hammer, M. y Champy, J. (1.994): Reingeniería. Norma.



Koontz, H. y Weihrich, H. (1994): Administración. Ed McGraw-Hill, 10ª Ed., Mexico.



Koontz, H. y Weihrich, H. (2004): Administración: Una perspectiva global. Ed McGraw-Hill, 10ª Ed., Mexico.



Koontz, H. y Weihrich, H. (2007): Elementos de administración. Ed. McGraw-Hill, México.



Lawrence, P.R. y Lorsch, J.W. (1987): La Empresa y su entorno. Ed Plaza y Jané. Barcelona.



Likert, R. (1989): El factor humano en la empresa. Ed. Deusto, Bilbao, 1989



Lopez de Gereño, A. (coord.); Ahumada, R.M.; Albizu, E.; Basterretxea, I.; Garcia, J.D.; Tejada, S.; Urionabarretnetxea, S. (2001): Introducción a la Gestión de Empresas, Ed. Universidad del País Vasco, Bilbao, 2. kap



Morris, D., y Brandon, J. (1.994): Reingeniería: Cómo aplicarla con éxito en los negocios. McGraw- Hill.



Pérez-Fernández de Velasco, J.A. (1.996): Gestión por procesos: reingeniería y mejora de los procesos de la empresa: cómo mejorar simultáneamente resultados y satisfacción del cliente. Madrid. ESIC.



Serra, A. (1986): Empresa y sistema económico. Ariel



Stoner, J.A., Freeman, R.E. y Gilbert, D. R. (1996): Administración. Prentice Hall, Mexico.



Suarez Suarez, A. (2001): Curso de Economía de la Empresa. Ed. Pirámide. Madrid, 7. edición. Cap. 4, 5 y 6-



Tena Millan, J. (1995): Organización de la empresa: Teoría y aplicaciones. Ed. Ed gestión, 1988.



Womack, J. P.; Jones, D. T., y Roos, D. (2.007): The machine that changed the world: The story of lean production-Toyota's secret weapon in the global car wars that is now revolutionizing world industry. Simon and Schuster.

Zerilli, A. (1994): Fundamentos de organización y dirección general. Ed.Deusto, Bilbao, 1989.

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • AHUMADA CARAZO, ROSA MARIA
  • ALBIZU GALLASTEGUI, ENEKA
  • BETZUEN ALVAREZ, AMAIA JONE

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

12:00-13:00

10:00-11:30

Irakasleak

01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

13:00-14:00

Irakasleak

01 Gelako p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

08:30-09:30

Irakasleak

01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

14:00-14:30

Irakasleak

01 Ordenagailuko p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

09:30-10:00

Irakasleak

02 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

12:00-13:00

10:00-11:30

Irakasleak

02 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

13:00-14:00

Irakasleak

02 Gelako p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

08:30-09:30

Irakasleak

02 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

14:00-14:30

Irakasleak

02 Ordenagailuko p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

09:30-10:00

Irakasleak

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

12:00-13:30

10:00-11:00

Irakasleak

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

09:00-10:00

Irakasleak

31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

13:30-14:00

Irakasleak

31 Ordenagailuko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

08:30-09:00

Irakasleak