XSLaren edukia

Nazioarteko Marketina

Ikastegia
Ekonomia eta Enpresa Fakultatea. Gipuzkoako Atala
Titulazioa
Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako Gradua
Ikasturtea
2021/22
Maila
X
Kreditu kopurua
5
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala3552.5
Mintegia2.53.8
Gelako p.7.511.2
Ordenagailuko p.57.5

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

GAITASUNAK



C1. Nazioarteko ingurunearen ezaugarriak ezagutzea. Nazioarteko marketinaren kudeaketaren berezitasunak azpimarratzea eta nazioarteko enpresetan dituzten eragina aztertzea.

C2. Nazioarteko merkatuan erabakiak hartzeko, behar den informazioa aukeratzea. Ikerketak aurrera eramateko, informazio iturriak eta metodologia zehaztea.

C3. Planifikatzea, aurrera eramatea et kontrolatzea nazioarteko merkataritza kudeaketaren erabaki estrategiko zein operatiboak. Ekintza guztiak argudiatzea era koherente batean.



IKASKETAREN EMAITZAK



IE1. Kanpo merkatuetan eragiten duten aldagaiak identifikatzeko eta ezagutzeko gaitasuna.

IE2. Nazioarteko esparruan marketina kudeaketaren ezaugarririk nagusienak ezagutzeko eta aplikatzeko gaitasuna.

IE3. Kanpo merkatuetan arazoak konpontzeko beharrezkoa den informazioa zehazteko gaitasuna.

IE4. Merkatu ikerketak egiteko egokia den metodologia jarraitzeko gaitasuna.

IE5. Nazioarteko marketinaren erabakiak (estrategikoak zein operatiboak) planifikatzeko, garatzeko eta kontrolatzeko gaitasuna.



Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

1.GAIA: MERKATUEN GLOBALIZAZIOA ETA NAZIOARTEKO MARKETINA

2.GAIA: NAZIOARTEKO INGURUNEAREN AZTERKETA

3.GAIA: MERKATARITZAREN NAZIOARTEKOTZE-ERABAKIA

4.GAIA: NAZIOARTEKO MERKATUEN AUKERAKETA

5.GAIA: NAZIOARTEKO MERKATUETAN SARRERA MODUAK

6.GAIA: NAZIOARTEKO PRODUKTU POLITIKA

7.GAIA: NAZIOARTEKO PREZIO POLITIKA

8.GAIA: NAZIOARTEKO KOMUNIKAZIO POLITIKA

9.GAIA: NAZIOARTEKO BANAKETA POLITIKA

10.GAIA: NAZIOARTEKOTZE PLANA







MetodologiaToggle Navigation

Irakaskuntza Metodologia:



• Ikasgai magistrala

• Kasuaren metodoa

. Taldeko lanak

. Lan indibidualak

• Aurkezpenak ikasgelan

• Artikuluen irakurketa

. Bideoak

• Ariketak

• Irakasgaiko plataforma birtuala (egela)

• Tutoretzak

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

EBALUAKETA JARRAIA:



Azken kalifikazioa honako hiru puntuazio hauen baturak emango du:



- Idatzizko proba %75

- Taldeko lana %15

- Banakako lana: %10



Irakasgaia gainditzeko batura horrek 5 edo handiagoa izan behar du.



Idatzizko proban irakasgaian landutako kontzeptuei buruzko galdera zehatzak erantzun beharko ditu ikasleak eta izaera aplikatua izango du.



Taldeko lanaren xedea (idatzizko lana eta ahozko aurkezpena barneratzen dituena) irakasleak proposatutako kasu bati nazioarteko marketina aplikatzea da, kontzeptuak ahalik eta modu aplikatu eta didaktikoenean azalduz eta ordu erdiko aurkezpena eginez. Lan honetan ahoz eta idatziz ongi komunikatzeko gaitasunaz gain, kontzeptuak ondo aplikatzeko gaitasuna, iritzi arrazonatuak emateko gaitasuna, sormena, eta irakasgaiaren bestelako gaitasunak ebaluatuko dira.





OSO GARRANTZITSUA: Ebaluaketa sistema honek azterketa eguneko idatzizko proba, bakarkako lana eta taldeko lana barneratzen ditu (ahoz aurkeztuko dena azkeneko klase-egunetan). Ebaluaketa sisteman aipaturiko lana barneratzearen arrazoia da azterketa egunean balora ezin daitezkeen gaitasunak ebaluatu nahi direla irakasgaian.



Klaseetara etortzeko asmorik ez duten ikasleek irakaslearekin hitz egin behar dute klaseak hasi eta hilabete bateko epean, zehazteko modua lortzeko notaren %25.



Ebaluaketa sistema honetan, azterketaren balioa berdina da IKASLE GUZTIENTZAT, hau da, %75.



Deialdiari uko egiteko nahikoa izango da azterketara ez aurkeztea.







Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Ikasgai bakoitzarekin lotutak dauden transparentziak, artikuluak, eta kasu praktikoak.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

CATEORA, P. R.; GILLY, M.C. y GRAHAM. J.L. (2010): Marketing Internacional, 14ª edición. McGraw Hill, México.

CERVIÑO, J. (2006): Marketing Internacional. Nuevas perspectivas para un mercado globalizado. Pirámide. Madrid.

CZINKOTA, M.R. y RONKAINEN, I.A. (2014): Marketing Internacional. Mc Graw Hill. México.





Gehiago sakontzeko bibliografia

APARICIO VARAS, F. (2015): Manual de comercio electrónico para la internacionalización. ICEX, Madrid.
ARTEAGA ORTIZ, J.(coord.) (2017): Manual de internacionalización. ICEX. Madrid
GRANDE, I. (2004): Marketing Croscultural. Esic. Madrid.
KOTABE, M. y HELSEN, K. (2001): Marketing Global Marketing. Ed. Limusa Wiley. México.
GARCIA CRUZ, R. (2002): Marketing Internacional. Esic. Madrid.
GARCIA CRUZ, R. (2000): Empresas españolas en los mercados internacionales. Esic. Madrid.
HOLLENSEN, S. y ARTEAGA, J. (2010): Estrategias de Marketing Internacional. 4ª edición. Prentice Hall. Madrid.
KEEGAN, W. J. y GREEN, M. C. (2009): Marketing Internacional, 5ª edición. Pearson Educación. México.
LLAMAZARES, O. (2016): Marketing Internacional, Ed. Global Marketing Strategies, Madrid.
LLAMAZARES, O. (2016b): Casos de Marketing Internacional, Ed. Global Marketing Strategies, Madrid.
NIETO, A.; LLAMAZARES, O. y CERVIÑO, J. (2004): Marketing internacional. Casos y ejercicios prácticos. Ed. Pirámide. Madrid.
ORTEGA, A. y ESPINOSA, J.L. (2015): Plan de internacionalización empresarial. Manual práctico. Esic, Madrid.
SAINZ DE VICUÑA, J.M.(2015): Plan de internacionalización de la pyme en la práctica. Esic. Madrid.

Aldizkariak

El exportador
Información Comercial Española
Harvard Deusto Marketing & Ventas
ESIC Market
Alta Dirección
Harvard-Deusto Business Review

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • BERISTAIN OÑEDERRA, JOSE JUAN
  • MEDIANO SERRANO, LUCIA
  • MORANDEIRA ARCA, JON

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-5

09:00-11:00

09:00-11:00

6-10

09:00-10:30

09:00-10:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 1.4 - .
  • Aula 1.4 - .
  • Aula 1.4 - .
  • Aula 1.4 - .

01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
15-15

09:30-10:30

09:00-10:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 1.4 - .
  • Aula 1.4 - .

01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
11-12

09:00-10:30

09:00-10:30

13-13

09:00-10:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 1.4 - .
  • Aula 1.4 - .
  • Aula 1.4 - .

01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
13-13

09:00-10:30

14-14

09:00-10:30

09:00-10:30

15-15

09:00-09:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 1.4 - .
  • Aula 1.4 - .
  • Aula 1.4 - .
  • Aula 1.4 - .

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-5

11:00-13:00

11:00-13:00

6-10

10:30-12:00

10:30-12:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 1.1 - .
  • Aula 1.1 - .
  • Aula 1.1 - .
  • Aula 1.1 - .

31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
11-11

11:30-12:00

15-15

11:30-12:00

10:30-12:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 1.1 - .
  • Aula 1.1 - .
  • Aula 1.1 - .

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
12-12

11:30-12:00

13-14

10:30-12:00

10:30-12:00

15-15

10:30-11:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 1.1 - .
  • Aula 1.1 - .
  • Aula 1.1 - .
  • Aula 1.1 - .

31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
11-12

10:30-12:00

10:30-11:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 1.1 - .
  • Aula 1.1 - .