XSLaren edukia

Merkataritza Zuzendaritzarako Sarrera

Ikastegia
Ekonomia eta Enpresa Fakultatea. Gipuzkoako Atala
Titulazioa
Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako Gradua
Ikasturtea
2022/23
Maila
2
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala4567.5
Gelako p.913.5
Ordenagailuko p.69

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

GAITASUNAK:

- Marketinaren oinarriak ulertu eta enpresa-estrategiarekin duen lotura erakutsi

- Kontsumitzailearen jokabidea eta marketinaren ingurunea baldintzatzen duten faktoreak identifikatu, ulertu eta aztertu

- Segmentazio eta posizionamenduaren oinarrizko metodo eta tresnak erabili



IRAKASGAIAN LANDUKO DIREN ZEHARKAKO GAITASUNAK:

- Lortutako datuetan oinarrituz, iritzi arrazoituak emateko gaitasuna

- Autonomia maila handia lortzen ikasteko gaitasuna

- Taldean lana egiteko gaitasuna, arduraz, errespetuz, ekimenez eta lidergoz.

- Pentsamendu analitikorako eta hausnarketa kritikorako gaitasuna

- Idatziz ongi komunikatzeko gaitasuna

- Ahoz ongi komunikatzeko gaitasuna

- Ezagupenak lanari aplikatzeko gaitasuna, enpresen administrazio eta zuzendaritzari lotutako edozein esparrutan.



IKASKETAREN EMAITZAK:

- Marketinaren oinarrizko kontzeptu eta ereduen identifikazioa eta ulerkuntza

- Ingurumen dimentsioak marketineko oinarrizko kontzeptuei nola eragin ahal dien barneratu

- Bezeroen jokabidearen prozesuan eta emaitzetan eragina duten faktoreen ulerkuntza

- Segmentazio eta posizionamenduaren oinarrizko tekniken hautaketa eta erabilera



Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

1.Gaia- Marketinaren oinarriak

2.Gaia- Merkatua eta bere ingurunea

3.Gaia- Kontsumitzailearen jokabidea

4.Gaia- Enpresen erosketa-jokabidea

5.Gaia- Merkatuaren segmentazioa eta posizionamendua

6.Gaia- Marketinaren informazio sistema

7.Gaia- Marketina eta teknologia berriak

MetodologiaToggle Navigation

Alderdi teorikoan clase magistralak izango dira oinarria, nahiz eta egokituak eta osatuak beste hainbat teknika pedogogiko aktiboagoekin.

Eskola praktikoetan ahoz eta idatziz komunikatzeko eta taldeko lanak egiteko zeharkako gaitasunak landuko dira, irakasgaiaren gaitasun espezifikoekin batera.



Klaseen eraginkortasuna hasieratik bermatzeko ikaslea e-gelara sartzeko aukera izango du, ikasgaiko materiala eskuragarri izanik.



Azpimarratu behar da tutoretza orduen garrantzia, horiek duten gertutasuna eta eskuragarritasuna ikasleentzat, sortu daitezken zalantzak eta lanen jarraipena egin al izateko.



Beraz, baliabide metodologikoak izango dira: irakasleen aurkezpenak eta horiek garatzeko erabiliko diren materialak (diapositibak, irakurgaiak, bideoak,...); aztertuko diren kasuak; banakako tutoretzak.



Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

Ebaluaketa honela egingo da:



-Idatzizko azterketa notaren %80 balio du

-Praktiken garapena (ariketak, kasuak, arazoen ebazpena...) %10 balio du

-Taldekako lana eta ahozko aurkezpena %10 balio du



Ikasle guztiek azterketa 10en gainean ere egin ahal izango dute horrela nahi izanez gero, eta beraz ebaluaketa ez jarraituaren aukerara lotu. Horretarako azterketan 10en gainean ebaluatzea eskatuko du eta froga gehigarri bat egin beharko du. Ebaluaketa jarraitua egin duen ikasleak ere 10 gainean ebaluatzea eska dezake, honek ere azterketan horrela adieraziz eta ariketa gehigarria eginez.



Deialdiari uko egiteko azterketara ez aurkeztearekin nahikoa izango da, nahiz eta ebaluazio jarraituaren frogak edota talde lana eginak izan.



Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Irakasgaiaren oinarrizko mareriala Eskolaren argitaratze-zentroan aurkituko dute eta baita moodlen ere.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

KOTLER, P. eta ARMSTRONG, G.(2014): Marketinaren oinarriak, Deustuko Unibertsitateko Argitalpenak, Bilbo.

KOTLER, P. y ARMSTRONG, G. (2008): Principios de marketing, Pearson Educación, Madrid.

SANTESMASES, M. (2007): Marketing: conceptos y estrategias, Pirámide, Madrid.

Gehiago sakontzeko bibliografia

BARROSO, C. y MARTÍN, E. (1999): Marketing relacional, Esic, Madrid.
BELLO, L., VÁZQUEZ, R. y TRESPALACIOS, J.A., (1996): Investigación de mercados y estrategia de marketing, Civitas, Madrid.
FERNÁNDEZ VALINAS, R. (2002): Segmentación de mercados. Thomson, México.
FORCADA, F. J. y PERIAÑEZ, I. (1998): Casos Prácticos de Dirección Comercial, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco. Bilbao.
GONZALEZ VAZQUEZ, E y ALEN GONZALEZ, E. (2005): Casos de Dirección de Marketing, Prentice Hall, Madrid
LAMBIN, J. J. (1995): Marketing Estratégico. McGraw-Hill. Tercera Edición, Madrid.
MEDIANO, L. y BERISTAIN, J.J. (2015): Marketing práctico para pequeños negocios. Pirámide. Madrid.
RED ESPAÑOLA DEL PACTO MUNDIAL, CONSEJO GENERAL DE ECONOMISTAS DE ESPAÑA (CGE) Y CONFEDERACIÓN ESPAÑOLA DE LA PEQUEÑA Y MEDIANA EMPRESA (CEPYME) (2019): Guía para pymes ante los Objetivos de Desarrollo Sostenible, Madrid.
RIVERA, J., ARELLANO, R. y MOLERO, V., (2000): Conducta del consumidor Esic, Madrid.
PULIDO, A. (1989): Predicción Económica y Empresarial, Pirámide, Madrid.
RUIZ DE MAYA, S. y ALONSO RIVAS, J. (2001): Experiencias y Casos de Comportamiento del Consumidor. Esic, Madrid.

Aldizkariak

Harvard Deusto Marketing & Ventas
MKMarketing + Ventas
Ipmark

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • BEGIRISTAIN ZUBILLAGA, MIRENE
  • SAN MIGUEL OSABA, EDUARDO
  • VILLALBA MERLO, FRANCISCO JAVIER

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

11:30-13:00

11:30-13:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.1 - .
  • Aula 2.1 - .

01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-9

10:30-11:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.1 - .

01 Gelako p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-9

09:30-10:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.2 - .

01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
10-15

10:30-11:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.1 - .

01 Ordenagailuko p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
10-15

09:30-10:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.2 - .

16 Teoriakoa (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

15:30-17:00

15:00-16:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.5 - .
  • Aula 2.5 - .

16 Gelako p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-9

15:00-16:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.5 - .

16 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
10-15

15:00-16:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.5 - .

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

11:30-13:00

12:00-13:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 0.3 - .
  • Aula 0.3 - .

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-9

10:30-11:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 0.3 - .

31 Gelako p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-9

09:30-10:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 0.2 - .

31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
10-15

10:30-11:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 0.3 - .

31 Ordenagailuko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
10-15

09:30-10:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 0.2 - .

46 Teoriakoa (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

15:30-17:00

13:30-15:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 1.2 - .
  • Aula 1.2 - .

46 Gelako p.-1 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-9

15:00-16:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 1.2 - .

46 Gelako p.-2 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-9

16:00-17:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 0.2 - .

46 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
10-15

15:00-16:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 1.2 - .

46 Ordenagailuko p.-2 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
10-15

16:00-17:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 0.2 - .