XSLaren edukia

Marketin Aurreratua

Ikastegia
Ekonomia eta Enpresa Fakultatea. Gipuzkoako Atala
Titulazioa
Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako Gradua
Ikasturtea
2022/23
Maila
X
Kreditu kopurua
5
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala3552.5
Mintegia2.53.8
Gelako p.7.511.2
Ordenagailuko p.57.5

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

1.- Gaur egungo merkataritza komunikazioaren oinarriak eta bere papera marketinean ezagutu.

2.- Enpresak dituen komunikazio tresna ezberdinak aztertu eta analizatu nola eragiten duten merkataritza helburuen lorpenean.

3.- Merkataritza komunikazioaren kudeaketaren erabaki estrategikoak eta operatiboak planifikatu, gauzatu eta kontrolatu, gaur egungo marketin digitalen ingurunea jasoz.

4.- Marketinaren joerak berriak ezagutu. Merkataritza banaketaren sektorearen bilakaera aztertu eta gaurko egoera ezagutu.

5.- Enpresek erabiltzen dituzten salmenta metodoak aztertu eta garatzen ari diren banaketaren joera berriak ezagutu.

6.- Salmenta indarraren kudeaketa eta administrazioa aztertu. Erabiltzen diren negoziazio teknika ezberdinak ezagutu.

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

1.- Komunikazioa integrala gaur egungo marketin estartegian. Komunikazio kanpainen planifikazioa.



2.- Komunikazio tresnak: Publizitatea, Salmenta-sustapena, Harreman publikoak eta Merchandising-a.



3.- Komunikazioa eta KIT berriak ingurune digitalean



4.- Banaketa eta marketina: Kontzeptuak eta erabaki estrategikoak banaketan.



5.- Merkataritza banaketako joera berriak.



6.- Salmenta indarraren kudeaketa eta administrazioa.



MetodologiaToggle Navigation

Ikasgai magistralean oinarritutako klase teorikoak.

Kasu eta ariketetan oinarritutako klase praktikoak.

Talde eta banakako lanak eta defentsa.

Ikasgaiaren plataforma birtuala.



2022-2023 ikasturtean zehar, irakaskuntza modu presentzialean edo bimodalean egingo da (taldearen tamainak ezinezkoa egiten badu ikasle guztiak ikasgeletara fisikoki bertaratzea). Osasun-arrazoiak direla-eta, irakaskuntza presentziala onartzen ez bada, “on-line” irakaskuntzara pasatuko da.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

EBALUAZIOA egiteko bi aukera egongo dira:



Ebaluazio jarraitua:

-Idatzizko azterketa, garatzekoa notaren %40 balio du

-Klasean planteatutako ariketak, irakurketak, lanak... %10 balio du

-Taldeko lan praktikoa (idatzizkoa eta aurkezpena) %50 balio du



Klasera etorri ezin duten ikasleek lanak egiteko aukera izango dute, irakasleak beharrezkoak diren baliabideak emango baidizkie horretarako. Beraz, haientzat ere azken azterketak 4 puntu balioko ditu. Edonola, ikaslea, klasea etortzerik ez badu eta ebaluaketa jarritua aukeratuko balu, ardura hartu beharko ebaluaketa jarraitua modu egokian garatzeko. Azterketan gutxienez %40 atera behar da, hau da 4tik 1,6 ebaluaketa jarraiko nota gehitzeko.



Ebaluaketa ez jarraitua:

Kasu honetan azterketa 10en gainean ebaluatuko da eta posible da ariketa gehigarriak egin behar izatea.



Osasun-arrazoiengatik “on-line” irakaskuntzara pasatu behar bada, kaltetuak gerta daitezkeen zereginak irakaskuntza ez-presentzialera egokituko dira, kalifikazioen ehunekoak mantenduz.



Era berean, aurrez aurreko ebaluazioa egitea eragozten duen osasun-alerta berriro agertzen bada, azterketaren data eta ordua mantenduko lirateke, baina “on-line”, eGela bidez.







Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Irakasgaiaren oinarrizko materiala e-gelan egongo da.Material horretan gai desberdinetako diapositibak (ppt), ariketak, praktikak, artikuluak eta abar egongo dira. Lauhilabetean zehar ematen joanga gara material guztia.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

- ALARD, J.M. eta MONFORT DE BEDOYA, A. (2017): Plan de comunicación on y off en la práctica, ESIC Arg., Madril.

- APARICIO, G. eta ZORRILLA, P. (coords.) (2015): Distribución comercial en la era omnicanal. Pirámide. Madril.

- ARTAL, M.(2013): Dirección de ventas. Esic, Madril.

- BIGNÉ, E. (2003): Promoción Comercial. Esic argitaletxea. Madril..

- DIÉZ DE CASTRO, E.; NAVARRO GARCÍA, A.; PERAL PERAL, B. (2003): Dirección de la Fuerza de Ventas. Esic argitaletxea, Madril.

- DÍAZ, M. eta GONZÁLEZ, O. (2013): La nueva comunicación. Pirámide, Madril.

- ESTRELLA RAMON, A.M. eta SEGOVIA LOPEZ, C. (2016): Comunicación Integrada de Marketing, ESIC Arg., Madril.

- JIMENEZ GOMEZ, I. eta OLCINA ALVARADO, M. (2017): Manual de Comunicación para la Ciudadania Organizada, Libros En Acción Arg., Madril.

- KOTLER, P. eta ARMSTRONG, G. (2014): Marketinaren oinarriak. Deustuko Unibertsitatea. Bilbao.

- MIQUEL, S.; PARRA, F.; L´HERMIE, C.; MIQUEL, M. J. (2008): Distribución Comercial, Esic argitaletxea, Madril. 6. edizioa.

- MOLINILLO, S. (2012): Distribución comercial aplicada. Esic, Madril.

- REINARES, P.J. eta PONZOA, J.M. (2002): Marketing Relacional. Un nuevo enfoque para la seducción y fidelización del cliente, Financial Times- Prentice Hall, argitaletxea. Madril.

Gehiago sakontzeko bibliografia

- AGUIRRE GARCIA, M. S.(Koordinatzailea) eta beste hamaika egile (2000): Marketing en Sectores Específicos, Piramide argitaletxea. Madril.
- ALET, J. (1994): Marketing Relacional. Cómo Obtener Clientes Leales y Rentables, Ediciones Gestión 2000, Bartzelona.
- ALET, J. (2011): Marketing directo e interactivo. Esic argitaletxea, Madril. 2. Edizioa.
- ARENS, W.F. (2001): Publicidad, McGraw Hill argitaletxea 7. edizioa.
- ARTAL, M. (2007): Dirección de ventas. Esic argitaletxea, Madril.
- ASOCIACIÓN ESPAÑOLA DE ANUNCIANTES Y GRUPO CONSULTORES (2008): El libro de la Eficacia. Publicidad que funciona 9. Asociación Española de Anunciantes y Grupo Consultores. Madril.
- BASSAT, L. (2000): El libro rojo de la Publicidad, Folio argitaletxea, Bartzelona.
- DÍEZ DE CASTRO, E.C.; MARTÍN ARMARIO, E. eta SÁNCHEZ FRANCO, M.J. (2002): Comunicaciones de Marketing, Piramide argitaletxea, Madril.
- FERRE TRENZANO, J. M. eta FERRE NADAL, J. (1997): Organización comercial. Como organizar los departamentos de marketing y de ventas de forma rentable, Guías Prácticas de Marketing, Díaz de Santos argitaletxea, Madril.
- JOHNSTON, M.W.; MARSHALL, G.W. (2003): Administración de Ventas. McGraw Hill argitaletxea.
- LENDERMAN, M. y SÁNCHEZ, R. (2008): Marketing Experiencial. Esic argitaletxea. Madril.
- MANERA, J.; PÉREZ, E. eta MERCADO, C.(2000): Dirección y Técnica de ventas, Esic argitaletxea, Madril.
- MANZANO, R.; GAVILÁN, D.; AVELLO, M.; ABRIL, C. y SERRA, T. (2012): Marketing Sensorial. Prentice Hall argitaletxea, Madril.
- NAVARRO GUTIÉRREZ, C. (2007): Creatividad publicitaria eficaz, Esic, Madril.
- OGILVY, D. (1994): Ogilvy & la Publicidad, 5. edizioa, Folio argitaletxea, S.A., Bartzelona.
- RODRIGUEZ ARDURA, I. (2008): Marketing.com y comercio electrónico en la sociedad de la información, Ed. Pirámide y Esic, Madril. 3. edizioa.
- RODRÍGUEZ DEL BOSQUE, I.A.; BALLINA BALLINA, J. Y SANTOS VIJANDE, L. (1997): Comunicación Comercial: conceptos y aplicaciones.

Aldizkariak

El Publicista;
Harvard Deusto Marketing & ventas
Distribución y Consumo
Esic Market.

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • BEGIRISTAIN ZUBILLAGA, MIRENE
  • LAZKANO DE ANTA, LARRAITZ
  • MEDIANO SERRANO, LUCIA

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-20

12:00-14:00

12:00-14:00

21-25

11:30-13:00

11:30-13:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.2 - .
  • Aula 2.2 - .
  • Aula 2.2 - .
  • Aula 2.2 - .

01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
26-26

12:30-13:00

30-30

12:30-13:00

11:30-13:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.2 - .
  • Aula 2.2 - .
  • Aula 2.2 - .

01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
27-27

12:30-13:00

28-29

11:30-13:00

11:30-13:00

30-30

11:30-12:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.2 - .
  • Aula 2.2 - .
  • Aula 2.2 - .
  • Aula 2.2 - .

01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
26-27

11:30-13:00

11:30-12:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.2 - .
  • Aula 2.2 - .

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-20

10:00-12:00

10:00-12:00

21-25

10:00-11:30

10:00-11:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • AULA 0.4 - .
  • AULA 0.4 - .
  • AULA 0.4 - .
  • AULA 0.4 - .

31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
26-26

11:00-11:30

30-30

11:00-11:30

10:00-11:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • AULA 0.4 - .
  • AULA 0.4 - .
  • AULA 0.4 - .

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
27-27

11:00-11:30

28-29

10:00-11:30

10:00-11:30

30-30

10:00-11:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • AULA 0.4 - .
  • AULA 0.4 - .
  • AULA 0.4 - .
  • AULA 0.4 - .

31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
26-27

10:00-11:30

10:00-11:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • AULA 0.4 - .
  • AULA 0.4 - .