Mendi erronka

Kirola aire zabalean egiteko gogoz? Hautsi sedentarismoa eta egin zaitez mendizale

1.lauhilabetean mendiak igotzeko eta eskaera egiteko epea luzatu dugu, maiatzaren 31ra arte. E-mail bat bidaliko dizuegu izena eman duzuen guztioi oparien bila noiz pasa behar zareten esateko.

Gaur egungo egoera dela eta jarduera betetzeko arazorik izan ezkero, jarri kontaktuan zure campuseko Kirol Zerbitzuarekin.

#MENDI ERRONKAren 5 gailurrak egiten dituzunean, gogoratu zure Campusean egin behar duzula eskaria.
Jardunbide egokiak

MENDI ERRONKA UPV/EHUk antolatutako proposamena da zure lagunekin bizipenak konpartitzeko eta Euskal Herriko mendi guztien berri emateko.

Aire zabalean egin ahal izango duzu kirola, kiroldegietara, gimnasioetara eta sarrera mugatudun lekuetara joan gabe.

Gure proposamenerako ez zara maila handiko kirolaria izan behar, eta ez duzu ekipamendu teknikorik izan behar.Gure proposamena da irteera bakoitzean gutxien dela 120 minutuko jarduera egitea, hori baita gure ustez osasuntsua.

Gogoratu: 800 metrotik gorako tontorrak aukeratu behar dituzu eta gailurrean argazki bat egin (argazkian zein egun den ikusi behar da: kartel bat eguna idatzita duena edo egunkari bat erabil dezakezu).

Garrantzitsua da, era berean, naturarekin harremanean egotea, onuragarria baita, oso, gure gorputza eta burua sasoian izateko.Bestalde,  jarduera honek badu onurarik kulturaren ikuspegitik ere, gure lurraldeko lekuak ezagutzeko  aukera ematen baitigu, sasoian-sasoian beti aldakor.

  • Helburua: bost gailur egitea (ez ahaztu argazkia egitea eguna erakutsita)
  • Saria: toalla eta kamiseta opari, eta 0,5 kreditu.
  • Jarduera DOAN da.

Ibilbideak aukeratzeko, hona hemen web gune pare bat:

IZENA EMATEA ETA EPEAK

Noiz egin behar ditut gailurrak?

  • 1. lauhilekoan: 2020ko irailaren 14tik 2021eko urtarrilaren24ra
  • 2. lauhilekoan: 2021eko urtarrilaren 25etik maiatzaren 31ra.

(2021eko udarako epeak aurrerago emango ditugu)

Zenbat gailur egin ditzaket egunean?

Egunean gailur bakarra.

Zer egin behar dut 5 gailurrak egiten ditudanean?

Web orrian formularioa bete (ON-LINE) eta zure campusera bidali.Formularioa bidaltzeko dauden epeak bete behar dira.

  • 1. lauhilekoan: 2020ko urriaren 12tik 2021eko urtarrilaren 24ra
  • 2. lauhilekoan: 2021eko otsailaren 8tik ekainaren 6ra
Izena emateko formularioa
OHARRA: KOMENIGARRIA DA FIREFOX EDO CHROME ERABILTZEA
Arabako Campusa  |  Bizkaiko Campusa  |  Gipuzkoako Campusa

Formularioarekin batera gailurreko argazkiak bidali behar dituzu (eguna erakutsita).

Saritutakoen zerrenda argitaratzea

  • 1. lauhilakoan: 2021eko urtarrilaren 29a
  • 2. lauhilekoan: Izena eman duten guztiei, sarien bila noiz pasa behar duzuen,  posta elektronikoz informatuko dizuete.

Hauek dira saria hartzeko azken egunak

  • 1. lauhilekoan: 2021eko otsailaren 19a
  • 2. lauhilekoan: Izena eman duten guztiei, sarien bila noiz pasa behar duzuen,  posta elektronikoz informatuko dizuete.

Saria non jaso

  • Arabako Campuseko Kirol Zerbitzua
    Campuseko Errektoreordetza eraikina
    Izarduy komandantea, 2
    01005 Vitoria-Gasteiz
    Telefonoa: 945 01 4444

  • Bizkaiko Campuseko Kirol Zerbitzua
    Unibertsitate Kiroldegia
    48940 Leioa (Bizkaia)
    Telefonoak: 946 01 5894 / 3161 / 3162

  • Gipuzkoako Campuseko Kirol Zerbitzua
    Zuzenbide Fakultatea - Beheko solairua
    Manuel Lardizabal pasealekua 2, beheko solairua
    20018 Donostia (Gipuzkoa)
    Telefonoak: 943 01 5187 / 943 01 8159

Prest hasteko: jantzi oinetako erosoak, hartu ur nahikoa eta gutxieneko segurtasun neurriak bete istripurik eta ezustekorik ez izateko. Aurrera!

OINARRIZKO AHOLKUAK

Ibilaldia hasi aurretik

  • Eguraldiaren iragarpena ezagutu behar da. Ibilbideari buruzko aholkuak eta informazioa bilatu behar da. Ibilbidea baldintzetara eta epeetara egokitu behar da.
  • Ez ahaztu oinarrizko ekipamendua: jan-edan nahikoak, arropa egokia, larrialdietarako ekipamendu oinarrizkoa, lehen sorospeneko botikina, eguzkitako betaurrekoak eta txapela.
  • Gorde tokiko erreskate zerbitzuen telefono zenbakiak.

Ibilbidean zehar

  • Joan astiro lehen 30 minutuetan, gorputza pixkanaka egokitu dadin.
  • Hartu atsedena, eta jan eta edan bizpahiru orduan behin.
  • Zaindu ingurunea eta ez utzi hondakinik bidean.

​​​​​​Ezustekorik badago

  • Baldintza meteorologikoek okerrera eginez gero, itzuli abiapuntura.
  • Ez dira bakarrik utzi behar zaurituta edo ondoezik dauden pertsonak. Istripua izan duen pertsona hotzetik babestu behar da, eta, behar izanez gero, laguntza eskatu.
  • Beti jakin behar da mapan non gauden; bestela, erabili GPSa. Kokapena ezagutzea funtsezkoa da larrialdietan bizkor topa gaitzaten.

ARAUDIA (irakurtzea gomendatzen da)

  • Norbere osasun egoerara eta egungo sasoira egokitu behar dira jarduera eta jarduna. Norbere buruarekin kontsekuenteak eta zintzoak izan behar gara.
  • Gailurra iritsitako mendiak 800 metrokoak baino garaiagoak izan behar dira.
  • Jarduerak 120 minutu iraun behar ditu, joatea eta itzultzea barne.
  • Eguneko eta txangoko gailur bat bakarrik hartuko da kontuan. Beraz, gutxienez bost irtenaldi egin beharko dira. Gailurrak ondoz ondoko egunetan egin daitezke.
  • Inskripzioak banaka egin behar dira, eta norbera ageri den argazkiak aurkeztu behar dira. (Argazkiak errepikatzea onartuko da, pertsona bat baino gehiago ageri badira).
  • UPV/EHUkoak ez direnak ezin dira programan inskribatu, baina unibertsitateko kideei lagun diezaiekete ibilaldietan.
  • Bi lauhilekoetako gailurrak batu daitezke.
  • Pertsona berak bi lauhilekoetan parte hartu dezake, baina ezin du sari bat baino gehiago eskuratu lauhilekoko. Beraz, pertsona batek 10 gailur edo gehiago iristen baditu lauhileko bakarrean, sari bakarra jasoko du.