Workshop: Integration of PV within HVAC systems

Lehenengo argitaratze data: 2018/03/16

Apirilaren 9an, astelehena, eguzki energia fotovoltaikoaren gaineko mintegi bat egongo da Gipuzkoako Ingeniaritza Eskolako (Eibarko Atala) San Andres aretoan. Hizlaria Chris Hendrickx izango da, Hasselteko PXL Unibertsitatekoa (Belgika).

Workshop-a ingelesez emango da, eta gehienbat, izaera praktikoa izango du; simulazio tresnak erabiliko dira eta eskolaren ondoko «Hexagono» eraikineko eguzki instalazio fotovoltaikora bisita egingo da.

Chris Hendrickx ingeniaria da eta Hasselteko PXL Unibertsitateko irakaslea. Bertan eraikinetako instalazio termikoen diseinu, kudeaketa eta analisiari buruzko eskolak ematen ditu.

Edukia:

• Theoretical:

Introduction about the different technologies - typology

Design and dimensioning according to customer defined needs and present HVAC-technology

Adjustment and optimization of performance of photovoltaic solar system

• Practical:

Design and dimensioning of own photovoltaic solar energy systems

Calculation of technical parameters according to adjustment and optimization of performance

Calculation of economic and ecological output

• Simulation:

Introduction of simulation software for designing and dimensioning photovoltaic solar systems

Demo calculation with Valentin software PV*SOL

Review on generated reports - calculation of economic and ecological output

• Analyse project photovoltaic solar energy-system at the Hexagon:

Practical session on determination of applied technology – typology @Hexagon

Determination of applied technical parameters

• Eguna:  Apirilak 9
  • Ordua: 15:30 (3 ordu eta erdiko iraupena)
  • Lekua: San Andres aretoa
  • Hizkuntza: Ingelesa

Edukiera mugatua (50), nahitaezkoa da izena ematea martxoaren 25a baino lehen: https://www.encuestafacil.com/RespWeb/Qn.aspx?EID=2258455

Bertaratze ziurtagiria emango da.