Bioenergiari buruzko IV. Jardunaldiak

Lehenengo argitaratze data: 2018/04/11

2018ko apirilaren 17 eta 18an, Bioenergiari buruzko IV. jardunaldiak burutuko dira Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatearen Gipuzkoako Ingeniaritza Eskolan (Eibarko atala). Bertan adieraziko da energia berriztagarrien sektorearen egungo egoera zertan den, bai eta sektore publikoan biomasan oinarritatutako bero-sorkuntza proiektuen diseinua eta ezarpen potentziala.

Jardunaldion helburua gizartea sentiberatzea da egungo energia sistemak eragiten dituen problemen inguruan eta hainbat hedabide aurkeztea, gizarte eta ekonomia garapen jasangarriak izango badira.

Jardunaldi hauen jasotzaileak dira eskenatoki energetiko berriak aurkitzeko interesa duten irakasle, ikasle, profesional eta beste edozein pertsona. Honako hau da hizlarien eta ponentzien programa:

• APIRILAK 17, ASTEARTEA

15:30ean. Sergio López Iridi (Energiaren Euskal Erakundea - EVE): "Iniciativa de colaboración con Ayuntamientos, HAZI y EVE para el fomento de la utilización de biomasa con fines energéticos. Casos de estudio"

16:30ean. Iñaki Gerenabarrena (Hazi Fundazioa):“La madera, un combustible de presente y futuro en Euskadi”

• APIRILAK 18, ASTEAZKENA

15:30ean. Ingrit Gómez Elvira (Osakidetza):“Biomasa forestal: Astilla. Experiencia en el Hospital de Gorliz”

16:30ean. Borja Imanol Markinez (Araiako Zentral Hidroelektrikoa):“Experiencia de utilización de biomasa en el municipio de Asparrena”