Bioenergiari buruzko III. Jardunaldiak

2017ko apirilaren 24 eta 25ean, Gipuzkoako Ingeniaritza Eskolan (Eibarko atala)

Lehenengo argitaratze data: 2017/04/11

2017ko apirilaren 24 eta 25ean, Bioenergiari buruzko III. jardunaldiak burutu dira Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatearen Gipuzkoako Ingeniaritza Eskolan (Eibarko atala). Bertan adierazi da energia berriztagarrien sektorearen egungo egoera zertan den, bai eta sektore publikoan biomasan oinarritatutako bero-sorkuntza proiektuen diseinua eta ezarpen potentziala.

Jardunaldion helburua gizartea sentiberatzea da egungo energia sistemak eragiten dituen problemen inguruan eta hainbat hedabide aurkeztea, gizarte eta ekonomia garapen jasangarriak izango badira.

Jardunaldi hauen jasotzaileak dira eskenatoki energetiko berriak aurkitzeko interesa duten irakasle, ikasle, profesional eta beste edozein pertsona. Honako hau da hizlarien eta ponentzien programa:

APIRILAK 24, ASTELEHENA

• 15:30etan. Andrés Fernández (Abadiñoko Udala): "Plan de gestión de la biomasa. Uso de los recursos propios del monte municipal"
  • 16:30etan. Josu Azpitarte (Biotermiak): "Visión práctica y comercial del aprovechamiento con fines energéticos de la biomasa"

APIRILAK 25, ASTEARTEA

• 15:30etan. Sergio López (Energiaren Euskal Erakundea - EVE): "Iniciativa de colaboración con Ayuntamientos, HAZI y EVE para el fomento de la utilización de biomasa con fines energéticos. Casos de estudio"
  • 16:30etan. Iñaki Gerenabarrena (Hazi Fundazioa): "La madera, un combustible de presente y futuro en Euskadi"