Irakasle-ikertzaileentzako prestakuntza jardunaldia. Irakaskuntza berrikuntzarako experientziak (Jardunaldia )

Noiz eta non

2019/06/28, 10:15

Deskribapena

TOKIA: Batzorde gelan

•10:15h Hasierako ekitaldia
•Iñaki Periañez, EEFko Kalitate, irakaskuntza berrikuntza, ekintzailetza eta enplegagarritasunerako dekanordea
• 10:30h - 11:15m Irakaslea: Ikerne del Valle
•Hitzaldia: La integración de Mathematica en la docencia de economía. ¿Inversión o dispendio?
• ECOMath Taldea.
•Saila: Ekonomia Aplikatua V. EEF, Sarriko.
•11:30h - 12:00h      Kaferako atsedenaldia
•12:00h - 12:45h. Irakaslea: Eva Emanuel
•Hitzaldia: Empleo de Twitter en la docencia universitaria: hacia un modelo de aprendizaje basado en la co-creación
•Saila: Finantza Ekonomia II. EEF, Sarriko.
•13:00h- 13:45h Angel Fidalgo
•Hitzladia: Tendencias de Innovación Educativa ¿Cuáles puedo aplicar en mi aula?
•Informazio Teknologien Berrikuntza Laborategiko zuzendaria, Madrilgo Unibertsitate Politeknikoa. Meatze eta Energia Ingeniarien IGET
•CINAICeko Batzorde Antolatzailearen burua
•14:00 h. Amaierako ekitaldia
•Jon Barrutia, Ekonomia eta Enpresa Fakultateko (EEF) dekanoa
•Oharra: Jardunaldiak fakultateko Batzar Aretoan egingo dira eta bertaratze ziurtagiria emango da.