Eduki publikatzailea

Donostiako udala: Komunikazio eta Informatikako teknikariarentzako lan-eskaintza

Epea: 2020ko urtarrilaren 1etik 25era arte Udalaren Musika eta Dantza Eskolan (Atotxako zelaia plaza 3) Dokumentazioa entregatzeko ordutegia: 9: 30etik 13: 30era. Urtarrilaren erdialdetik aurrera jarriko dute hitzordua.

Lehenengo argitaratze data: 2020/01/08

Irudia

Deialdi honen xedea Komunikazio eta Informatikako teknikarien lan-poltsa sortzeko izangaien hautaketa da. Horretarako, oposizio-lehiaketa izango da hautapen sistema. Deialdi honen ondoriozko lan poltsa indarrean egongo da hurrengo zerrenda deialdia bideratu arte edo hutsik dagoen lanpostuaren Enplego Eskeintza Publikoa egin arte.

Lanak honako hauek izango dira:

• Eskolaren komunikazioa eta jarduerak (bideoa, sareak, prentsa …) egitea.
  • Eskolako web zerbitzu guztiak mantentzeaz eta antolatzeaz arduratuko da.
  • Bere lan teknikoa garatzeko beharrezkoak diren harremanak mantentzea eta Donostiatik garatutako jarduera koordinatzea.
  • Irakasleak web teknologien erabilerari buruz aholkatzea.
  • Script-ak garatzea bai webgunerako, bai ofimatikarako.
  • Zerbitzuak, elementuak, estrategiak eta enpresak komunikatzeko tresneria, elementu, estrategia eta enpresak eskuratzeko aholkatzea, eskatutako txostenak emanez
  • Halaber, eskatzen zaizkion zereginak egitea, lanpostuan sartzeko eta lanpostua betetzeko eskatzen den kualifikazioarekin bat etorriz, aurrez zerrendatutakoei kalterik egin gabe.
Honako hauei buruzko ezagutzak izan beharko ditu:
  • Komunikazioa: prentsaurrekoak, oharrak idaztea, sare sozialak, helburu objektiboak finkatzea …
  • Bideoak grabatzea, muntatzea eta editatzea
  • Web oinarrizko programazioa: html, CSS, Javacritpt eta Rest