XSLaren edukia

Merkataritza Zuzendaritza

Ikastegia
Bilboko Ingeniaritza Eskola
Titulazioa
Industria Antolakuntzaren Ingeniaritzako Gradua
Ikasturtea
2019/20
Maila
3
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala4567.5
Gelako p.1522.5

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

Bereganatu beharreko gaitasunak:



1.- Teknika eta tresna berriak identifikatzea enpresak antolatzeko eta kudeatzeko.

2.- Antolakuntzetako kideen esperientzia eta ezagutza kudeatzea funtzionamenduan hobekuntzak egiteko.



Ikaskuntza emaitzak ondorengoak izango dira:



- Merkatal enpresaren marketin eta merkatal kudeaketarako oinarrizko ezagutzak jasotzen ditu: merkatal eta marketin funtzioak, eskariaren aurreikuspen eta ikasketa, merkatal ikerkuntza eta merkatuen ikasketak, erosketa eta hornikuntzak, merkatal antolakuntza eta marketin plangintza.



- Enpresaren merkatal kudeaketa eta marketin arloetan teknika eta tresna berriak identifikatzen ditu.



- Antolakuntzen funtzionamendua aztertu eta hobekuntzak aplikatzen ditu.

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

1 Gaia MERKATUA ETA BERE OSAGAIAK

2 Gaia ESKARIAREN AZTERKETA: KONTZEPTU ETA BALDINTZAK. AURRIKUSPENA.

3 Gaia ESKARI FUNTZIOA

4 Gaia MARKETINAREN OINARRIZKO KONTZEPTUAK

5 Gaia MARKETINAREN IKUSPUNTU OROKORRA

6 Gaia MERKATAL ANTOLAKUNTZA. SALMENTAK

7 Gaia MERKATU INDUSTRIALEN AZTERKETA

8 Gaia EROSKETAK ETA HORNIKUNTZAK

9 Gaia MARKETIN PLANGINTZA

10 Gaia MERKATU ANALISIA

11 Gaia PRODUKTUA

12 Gaia PREZIOA

13 Gaia STOCK KUDEAKETA. BILTEGIA.

14 Gaia BANAKETA SAREAK. BITARTEKARIAK.

15 Gaia BANAKETA FISIKOA

16 Gaia BIDE HAUTAKETA IRIZPIDEAK

17 Gaia BANAKETA

18 Gaia KOMUNIKAZIOA

MetodologiaToggle Navigation

Metodologiari dagokionez, hau klase magistral eta gela praktiketan (talde eta banakako lanak, eta zenbait talde lanen ahozko aurkezpena) banatuko da.



- Klase magistraletan temarioari dagokion teoria azalduko da, aurrez ikaslegoari e-gelan eskegitutako power pointen bitartez. Honela ikasleek enpresaren merkatal kudeaketa eta marketinaren inguruan ezagutza bereganatuko dutelarik. (IE)



- Klase magistral hauek gela praktikekin osatuko dira benetako kasu praktikoen irakurketa bidez eta hauen ulermen eta aplikaziorako banakako edota taldeko ariketen ebazpenaren bidez. Praktika hauekin teknika eta tresna berriak identifikatzen, aztertzen eta hobekuntzak aplikatzen ikasiko da. (IE)



- Halaber lan hauen artetik batzuk aukeratuko dira klasean ahozko aurkezpenak egiteko eta honela ikasitakoaren emaitzak gainontzeko ikaslegoarekin partekatzeko.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

Froga idatzia %70

Ebaluazio jarraitua %30



Ebaluazio sistema mistoa izango da, hau da, azken notaren %70a suposatuko duen garatzeko froga idatzi bat izango du (azken azterketa), eta gainontzeko %30arentzako ebaluazio jarraitua aplikatuko da.



Ebaluazio jarrai hau klaseko ariketen bitartez (%5), banakako lanak (%5), taldeko lanak (%10), eta ahozko aurkezpenen (%10) bidez egingo da.



Irakasgaia gainditu ahal izateko azterketa idatzia gainditu beharko da.

Ikasleek ebaluazio jarraiari uko egiteko aukera izango dute (edo mistoa), ebaluazio finala aukeratuz, nahiz eta aurretik ebaluazio jarraian parte hartu izan (8.3. artikulua).





Deialdiari uko egiteko azterketara ez aurkeztearekin nahikoa izango da.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

- Klasean emango diren apunteak, e-gela bitartez.

- Klasean emango diren ariketa, irakurketa eta kasu praktikoak.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

- Kotler. P. eta Armstrong G., "Marketinaren Oinarriak" Ed. Deusto

- Pablo Diaz de Basurtoren Merkataritza Zuzendaritzako apunteak (TOMO I)



Gehiago sakontzeko bibliografia

- Kotler, P., D. Cámara y Grande I. “Dirección de Marketing” Ed Prentice HALL Madrid
- Lambin J.J. “Marketing Estratégico” Ed McGraw-Hill Madrid


Aldizkariak

Journal of Marketing
Journal of Marketing Research
Información Comercial Española.
Revista Española de Investigación de Marketing. ESIC
Distribución y Consumo.

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • ARRUE MENDIZABAL, JUAN BERNARDO
  • DIAZ DE BASURTO URAGA, PABLO
  • GONZALEZ LASQUIBAR, XABIER

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-2

08:00-09:30

08:30-10:00

3-15

08:00-09:30

08:30-10:00

Irakasleak

01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-2

08:00-09:00

3-15

09:30-10:00

08:00-08:30

Irakasleak

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

09:30-11:30

09:00-10:00

Irakasleak

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

10:00-11:00

Irakasleak