SICUE

Sarrera

Ikasleei eskaini nahian beren unibertsitatea ez den beste batean ikasketen zati bat egiteko aukera eta ikasketen balioa onartzeko bermea, espainiar unibertsitateek ikasleen mugikortasuna bultzatzeko programa bat dute: Espainiako Unibertsitateetako Ikastegien arteko Truke Sistema (SICUE).

• SICUE programan parte hartu nahi baduzu, eskaria egin beharko duzu, on line, GAUR aplikazioaren bidez (urtarrila/otsaila inguruan).
  • ERASMUS+, Latinoamerika edo Beste Norako Batzuk programetako plaza bat esleituta duten ikasleek ezin izango dute SICUE plazarik eskatu.
Programa honek ez du beka eta laguntza ekonomikorik.
OSO GARRANTZITSUA: SICUE eskaria egin ondoren ezingo da aldatu ez norakoa ezta ordena ere.

Fakultatean aplika daitezkeen irizpideak

• Eskaria aurkeztu ahal izateko, gutxienez 45 kreditu izan behar dituzu gaindituta graduan eta, gutxien dela, 30 kreditu matrikulatuta.
  • Plazak esleitzeko, oinarri hartuko da espediente akademikoko batezbesteko nota eta gaindituta duzun kreditu kopurua.​​​​​​​
  • Akordio akademikoan, gehienez ere fakultatean gainditu gabeko irakasgai bat (gehienez bi deialditan) sartu ahal izango da.
  • Konpromiso akademikoan ezin da jaso gradu amaierako lana edo curriculumetik kanpoko borondatezko praktikak.
  • Lauhileko bateko egonaldietan, gutxienez 24 kreditu ezarri behar dira konpromiso akademikoan; ikasturte osoko egonaldietan, gutxienez 45 kreditu.
  • Konpromiso akademikoan sartzen diren irakasgaiak ohiko eta ezohiko deialdietan aurkeztu beharko dira xede unibertsitatean.

UPV/EHUren arautegi orokorra

Trukearen iraupena. Luzatzea edo murritzea

• Aukera izango duzu egonaldia luzatzea edo laburtzea eskatzeko. Horretarako, hilabeteko epea izango duzu SICUE plaza eman dizutenetik kontatzen hasita.
  • Eskari orria bete behar duzu (SICUE egonaldia luzatzeko edo laburtzeko eskaria) fakultateko mugikortasun arduradunaren baimenarekin, eta maiatzaren 30a baino lehen bidali behar duzu Nazioarteko Harremanen Bulegora (Leioa).
OHAR GARRANTZITSUA: Ez da onartuko egonaldia aldatzeko eskaririk (laburtzeko edo luzatzeko) mugikortasuna helmugako unibertsitatean hasita egon ondoren.

Fakultatearekin hitzarmenik duten unibertsitateak