Comportamiento ético, ¿por qué? Cómo evitar el fraude en la empresa

Noiz eta non

2018/04/11, 09:10

Deskribapena

Apirilak 11, asteazkenaz, 9:10etan hasi eta 10:50ak arte, Ikasketa eta Lan Gela aretoetan –lehen solairua–, Jon Alberdi, GKN Service International enpresako Finance Services managerrak, informazio sistemetan nola enpresaren eragiketetan liratekeen arriskuen antzemate eta analisirako eta barne auditoriako sailaren garapenean goi mailako ardura duenak, “Comportamiento ético, ¿por qué? Cómo evitar el fraude en la empresa” [Portaera etikoa, zergatik? Nola ekidin iruzurra enpresan] izeneko hitzaldi-solasaldia emango du gaztelaniaz, Ainhoa Garayar, Eduardo Malles eta Gotzon Garmendia gure lankideek irakasten duten “Contabilidad de Gestión y Control Interno/(Kudeaketa Kontabilitatea eta Barne Kontrola” irakasgaiaren barruan.