Hizlari gonbidatuak

Mònica Feixas

Mònica Feixas doktorea Universitat Autònoma de Barcelona-ko (UAB) Irakasle titularra da Pedagogia Aplikatuko Departamentuan. Pedagogian lizentziatua da, Hezkuntzaren Administrazioko Master titulua du Columbia Unibertsitateko Teachers College-n lortua (AEB) eta bere doktoradutza UABn egin zuen Hezkuntza Zientzietan. Graduko eta graduondoko eskolak eman ditu 18 urte baino gehiagoz, irakasleen hasierako formakuntza eta formakuntza etengabean. Erakundearen Garapenerako Taldearen (EDO ) kide sortzailea da. 2014. urtean Suitzara aldatu zen bere familiarekin. St. Gallen Unibertsitateko Institut für Wirtschaftspädagogik-ean ikerlari postu bat betetzen du, eta gaur egun arduraldi partzialeko lana egiten du Pädagogische Hochschule Zürich-eko Center of Teaching and Learning in Higher Education-en. Espainiako, Latinoamerikako eta Suitzako hainbat unibertsitateko irakasleen formakuntzarako unitateekin elkarlanean aritzen da, ikerketa proiektuetan eta aholkularitza pedagogikoa eskaintzen. Bere ikerketa interesak dira irakaskuntza eta ikaskuntza kulturak goi mailako hezkuntzan, unibertsitateko irakasleen formazio pedagogikoa eta ikasitakoaren transferentzia.

 

Peter Felten

Peter Felten Historiako irakaslea da, Irakaskuntza-Ikaskuntzaren Errektoreordea eta Ikaskuntza Engaiaturako Zentroaren zuzendari exekutiboa Elon Unibertsitatean. Bere ikerkuntza gaur egun, gizakien arteko harremanen eraginean eta Graduko hezkuntzako pertsonen eta instituzioen eraldaketan ardazten da. Bere argitalpenen artean, aipagarriak dira “The Undergraduate Experience: Focusing Institutions on What Matters Most” (Jossey-Bass, 2016); “Transforming Students: Fulfilling the Promise of Higher Education” (Johns Hopkins University Press, 2014); “Engaging Students as Partners in Learning and Teaching” (Jossey-Bass, 2014); “Transformative Conversations” (Jossey-Bass, 2013), aleak, zeinetan autoreeetako bat izan den, eta Intersectionality in Action (Stylus, 2016) liburua, zeinaren ko-editore izan den. “International Society for Teaching and Learning” erakundearen lehendakari lanak egin ditu (2016-2017), eta baita ere POD Network erakundean (2010-11), Estatu Batuetako unibertsitateko irakasleen formatzaileen elkargo profesionalean. “International Journal for Academic Development” aldizkariaren ko-editorea da, eta Gardner Institute, Estatu Batuetan goi mailako hezkuntzan ekitatearen alde egiten duen fundazioaren kidea.

 

Katarina Mårtensson

Katarina Mårtensson doktorea irakaslea eta irakasleen formatzailea da Lundeko Unibertsitatean (Suedia). Bere lana zera da: garapen instituzionala sustatzea garapen akademikoaren bitartez, ikaskuntza-irakaskuntzaren azterketa akademikoa eta lidergoaren garapena. Bere ikerkuntza eta jarduera akademikoa bereziki honetan gauzatzen ditu: sare sozialak, mikro-kultura akademikoak, akademian ematen diren harremanak eta lidergoa. Bere Doktorego Tesia 2014an argitaratu zuen izenburu honekin: “Influencing teaching and learning microcultures: Academic development in a research-intensive university”. ISSOTLen buru-kide izan da, Ikaskuntza-irakaskuntzaren azterketa eta garapenerako nazioarteko elkartearena, eta IJAD, International Journal for Academic Development aldizkariaren ko-editorea 2013tik 2016ra.