XSLaren edukia

Afekzio mediko-kirurgikoak I

Ikastegia
Medikuntza eta Erizaintza Fakultatea
Titulazioa
Fisioterapiako Gradua
Ikasturtea
2021/22
Maila
2
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala2740.5
Mintegia57.5
Gelako p.1827
Laborategiko p.812
Ordenagailuko p.23

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

IRAKASGAIAREN KONPETENTZIA ESPEZIFIKOAK:

AMQI-1. Gaixotasun traumatologikoen eta erreumatologikoen, eta, arnas-aparatuaren eta aparatu kardiobaskularraren gaixotasunen fisiopatologia ezagutzea, prozesuen fisiopatologia eta tratamendu mediko-kirurgikoak ezagutuz, batez ere alde fisioterapeutikoak eta ortopedikoak.

AMQI-2. Fisioterapiaren interbentzioak sortzen dituen aldaketak ezagutzea



ZEHARKAKO KONPENTENZTIAK:

Moduluaren konpetentziak:

FB02- Pertsonen, familien eta komunitatearen osasun eta gaixo egoeretan eragina duten faktore psikologikoak eta sozialak identifikatzea. Komunikazioaren teoria eta pertsonen arteko erlazioak ezagutzea eta garatzea. Osasunaren hezkuntzan eta bizitza osoko ikaste prozesuan aplikatu behar diren teoriak ulertzea. Fisioterapeuta-gaixoaren arteko erlazioaren aspektu psikologikoak ulertzea. Taldekako lanean eta lidergo egoeretan parte hartzen duten faktoreak identifikatzea.

FB04- Bizitzarentzako arriskua duten egoerak antzeman eta oinarrizko sostengu maniobrak ikastea.



FB05- Gaixotasunen fisiopatologia ulertzea; prozesuan zehar agertzen diren adierazpenak identifikatuz; eta, tratamendu mediko-kirurgikoak baita ere, batez ere fisioterapia eta ortopedia arloetan. Fisioterapiaren interbentzioak sortarazten dituen aldaketak identifikatzea. Errekuperazio fasean, erabiltzailearen eta bere familiaren parte hartzea sustatzea

Titulazioaren konpetentziak:

1-(G001)- Bizitzarentzako arriskua duten egoerak antzeman eta oinarrizko sostengu maniobrak ikastea, bereziki aparatu lokomotorreko, sistema kardiobaskularreko eta arnas aparatuaren gaixotasunetan.

2-(G004)- Esperientzia kliniko egokia eskuratu, trebetasun intelektualak, trebetasun teknikoak eta eskuzkoak garatu ahal izateko; balio etikoak eta profesionalak barneratzen dituena, eta jasotako jakintzaren integrazioaren garapena errazten duena. Horrela, ikasleak ikasketak burutzean, kasu kliniko konkretuetan erabiltzea posible izango du, ospitalean zein ospitaletik kanpo, lehen mailako eta komunitateko arretan.

3-(G005)- Gaixoaren egoera funtzionala ebaluatzea, aspektu fisikoak, psikologikoak eta sozialak kontutan hartuta.

4-(G012)- Aparatu lokomotorreko, sistema kardiobaskularreko eta arnas aparatuaren osasunaren promozioan, prebentzioan, babestean eta errekuperazioan parte hartzea

5-(G013)- Uni edo multidisziplinarrak diren talde profesionaletan lan egiten ikastea; eta, erakunde asistentzialetan dauden beste pertsonekin ere bai.

6-(G019)- Osasun sistemako erabiltzaileekin eta beste profesionalekin modu argi eta eraginkorrean komunikatzea, ahoz zein idatziz.

Ikasketaren emaitzak:

1. Gaixotasun traumatologikoen eta erreumatologikoen, eta, arnas-aparatuaren eta aparatu kardiobaskularraren gaixotasunen fisiopatologia ezagutzea, prozesuen fisiopatologia eta tratamendu mediko-kirurgikoak ezagutuz, batez ere alde fisioterapeutikoak eta ortopedikoak

2. Fisioterapiaren interbentzioak sortzen dituen aldaketak ezagutzea

3. Bizitzarentzako arriskua duten egoerak antzeman eta oinarrizko sostengu maniobrak ikastea

4. Osasuna sustatzen jakitea eta gaixotasunen prebentzioa.

5. Ikasketa eta hobekuntza jarrera mantentzea.

6. Konpetentzia profesionalaren mugak ezagutzea.

7. Arduraz lan egin.

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

EDUKI TEORIKOAK

I BLOKEA- PATOLOGIA MEDIKO-KIRURGIKOAREN OROKORTASUNAK

Kirurgia: kontzeptuak eta orokortasunak. Kirurgia aurretik eta ondorengo zaintza. Asepsia eta antisepsia

II BLOKEA- PROZESU SITEMIKO OROKORRAK

Traumatismoak (zauriak eta kontusioak). Zikatrizazioa. Erredurak. Immobilismoaren sindromea.



III BLOKEA- ARNAS APARATUAREN OROKORTASUNAK

Toraxeko traumatismoak. Birikako minbizia. Arnasketaren afekzioen errehabilitazioaren orokortasunak



IV BLOKEA- TRAUMATOLOGIA

IVa- TRAUMATOLOGIA OROKORRA

Traumatologia: kontzeptua, semiologia orokorra. Kontusioak, zaintiratuak eta luxazioak.

Hausturak. Hausturaren kailua, kontsolidazioaren alterazioak, pseudoartrosia. Hausturen tratamendu orokorra. Hausturen konplikazioak. Hausturen tratamendu errehabilitadorearen aspektu orokorrak.

IVb-GOIALDEKO GORPUTZADARRAREN TRAUMATOLOGIA

Sorbalda- gerrikoa. Ukondoa eta besaurrea. Lesio nerbioso periferiko post-traumatikoak.

IVc- BEHEALDEKO GORPUTZADARRAREN TRAUMATOLOGIA

Pelbisa eta aldaka, Femurra. Belauna. Zangoa. Orkatila, Oina. Lesio nerbioso periferiko post-traumatikoak.

IVd-ERRAKISA-REN PATOLOGIA

Bizkarrezurraren makurdura fisiologikoen alterazio nagusiak. Bizkarrezurraren traumatismoak. Ornoen patologiak eta diskopatia degeneratiboak. Kanalaren estenosia.



V BLOKEA- BLOKE KARDIOBASKULARRA

Lesio kardiako-kongenitoak eta hartutakoak. Mediastinoaren patologia. Lesio baskular-periferikoak. Anputazioak. Linfedema



VI BLOKEA- ERREUMATOLOGIA. BESTEAK

Ehun bigunen erreumatismoak. Aparatu lokomotorearen prozesu neoformatiboak

GAINONTZEKO FORMAZIO EKINTZAK (Gela praktikak, laborategikoak, ordenagailukoak eta mintegiak)

Kirurgiako eta fisioterapiako terminologia orokorra

Zahartzaroaren aspektu fisiologikoak eta patologikoak

Aparatu lokomotorearen azterketa fisikoa: behealdeko eta goialdeko gorputzadarrak, errakisa

Lehen sorospenen oinarriak: kontzeptua eta printzipio orokorrak.

Gaixo mono/politraumatizatuen ebaluazioa

Berpizte kardiopulmonarra (RCP)

Irudien bidezko diagnostiko teknikak (aparatu lokomotorearen semiologia erradiologikoa): aparatu lokomotorearen gainontzeko teknika diagnostikoak eta terapeutikoak

Bendai tallerrak

Laguntza teknikoak

Ortesiak eta protesiak

Gai teorikoekin zerikusia duten kasu klinikoak eta problemen ebazpena

Ikasleek ahozko aurkezpenak egitea



MetodologiaToggle Navigation

MAISU-ESKOLAK. Sesio hauetan irakasleak kontzeptu teorikoak, ikuspen globalak eta berdingidak azalduko ditu. Ikasleak, puntualki, eta beharrizana dagoenean parte hartuko du

GELA PRAKTIKAK. Maisu-eskolen osagarri dira; aurkezpenen eta ebazpen argigarrien bidez eta kasu praktikoen bidez, alde teorikoa ulertzeko helburuarekin egiten dira. Eztabaida irekia sustatu egingo da. Mintegi taldeak koordinatzeko, zereginak banatzeko eta lanak egiteko moduaren inguruko ereduak ezartzeko balio izango dute. Bertaratzea derrigorrezkoa da

LABORATORIO-PRAKTIKAK. Sesio hauetan, irakaslea bertan dagoela, azpiegitura eta ekipamendu berezia behar dituzten duten analisiak, balorazio funtzionalak, azterketak eta trebetasunak egingo dira. bertaratzea derrigorrezkoa da.

MINTEGIAK. Sesio hauetan, irakasleak proposatutako lanen prestakuntzak, jarraipenak eta aurkezpenak egingo dira; kasuen analisien bidez eta problemen ebazpenen bidez, irakaslea eta ikaslearen arteko harremana sustatuz. Bertaratzea derrigorrezkoa da.

ORDENAGAILU PRAKTIKAK. Irakaslearen zaintzapean, eta ikus-entzunezko euskarri interaktiboen bidez, ikus-entrenamenduaren bidez ikasleak irudi-tekniken jakintza eta ikastea jaso ahal izango du; normaltasuna eta patologiaren arteko ezberdintasunak ikasiz. Bertaratzea derrigorrezkoa da

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

IDATZIZKO PROBA. Irakasgaiaren azkeneko notaren %70 izango da atal hau. Test motatako galderen bidez (%21) eta galdera laburren bidez (%49), irakasgaiaren aspektu teorikoak eta praktikoak baloratuko dituen proba bat egingo da. Proba partzial bat egingo da lauhilabetekoaren erdialdean, ordura arte ikusitako eduki teoriko-praktikoak ebaluatuko direnak. Lauhilabetekoaren amaieran proba finala egingo da, irakasgaiaren bigarren atalean ikusitako eduki teoriko-praktikoak ebaluatuko dituenak.

Idatzizko probaren ebaluazio irizpide modura kontutan hartuko dira: informazio egokia, garapen argia eta ordenatua, sintetizatzeko gaitasuna, arrazoinamendu logikoa, kontzeptuen kohesioa, eta terminologia egokia erabiltzea.

Proba partzialean 7/10 puntuazioa edo handiagoa lortzen duten ikasleek, azkeneko proban irakasgaiaren bigarren zatiaren edukien azterketa egin beharko dute. Idatzizko probaren nota, proba bien batez besteko aritmetikoa izango da (partziala eta finala).

Proba partzialean 7/10 baino puntuazio txikiagoa lortzen duten ikasleek, azkeneko proban irakasgai guztiaren edukien azterketa egin beharko dute. Idatzizko probaren nota, azterketa honen nota izango da.

Irakasgaia gainditzeko gutxienez 5/10 lortu beharko du ikasleak.

SISTEMA DE EVALUACIÓN FINAL: De acuerdo a lo establecido en la Normativa de Evaluación de la UPV/EHU (BOPV, 13 de marzo de 2017), el alumnado tendrá derecho en todo caso a ser evaluado mediante un sistema de evaluación final. La evaluación final consistirá en un único examen final con preguntas tipo test, preguntas cortas y un caso práctico relativo a todo el contenido teórico-práctico de la asignatura (80% de la calificación final), complementado con la realización de un portafolio que recoja un resumen de las prácticas (20% de la calificación final). Por la naturaleza y contenidos de esta asignatura, deberá acreditar mediante la realización adecuada de determinados ejercicios prácticos haber superado tales niveles prácticos. Para optar a este sistema de evaluación, el alumnado deberá presentar por escrito al profesorado responsable de la asignatura la renuncia a la evaluación continua en un plazo no superior a 9 semanas desde el comienzo del cuatrimestre, o a la mayor brevedad posible desde la aparición de las circunstancias excepcionales, en caso de ser éstas posteriores al inicio del cuatrimestre.

KURSTOAN ZEHAR EGINDAKO LANEN GARAPENA, ERREDAKZIOA ETA AURKEZPENA. Atal hau azkeneko notaren %20 da. ebaluazio irizpideak Ikaslearen Gidan agertzen dira.

PRAKTIKETAN ETA MINTEGIETAN BERTARATZEA ETA PARTE HARTZEA. Atal hau irakasgaiaren notaren %10 da. Bertaratzea kontuan hartuko da, eta parte hartze aktiboa eta arazoen ebazpenen garapena ere bai.

Irakasgaia gainditzeko gutxienez 5/10 baino puntu gehiago lortu behar dira bi azkeneko ataletan.

EGOERA BEREZIAK: Justifikatutako arrazoiak dituen ikasleak (UPV/EHUko ikaslegoaren ebaluazio normativa, IV atala, 43c artikulua) jarraitutako ebaluazioan parte hartzea ezinezkoa zaionean, irakasgaiaren jakintza eta gaitasunak erakutsi ahal izango ditu proba final bakar baten bidez. Maila praktikoa gainditzen duela, ariketa praktiko batzuen bidez erakustzi behar izango du.

Egoera berezi hauek, irakasleari erakutsi beharko dizkio lauhilabetekoa hasi eta hurrengo 15 egunetan, edo data hori pasatuta egonez gero, ahal bezain laster.

DEIALDIAREN UKO EGITEAREN BALDINTZAK: Proba teorikora edota praktikora ez aurkezteak deialdiari uko egiten zaiola adierazten du; eta beraz, ikaslea “ez aurkeztua” modura aintzakotzat hartuko da.

EBALUAZIO PROBAK MODU PRESENTZIALEAN EGINGO DIRA (Ikus “Oharrak” atala (*))

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

1. J. Seco, Afecciones médicoquirúrgicas para fisioterapeutas. 1ª ed. PANAMERICANA. 2017

2. McRAE, Ronald y Esser, M. Tratamiento práctico de fracturas. 5ª ed. ELSEVIER. 2010.

3. S. Hoppenfeld, V.L. Murthy. Fracturas: Tratamiento y rehabilitación. MARBÁN. 2001 (reimpresión revisada 2004)

Gehiago sakontzeko bibliografia

1. SECOT (Sociedad Española de Cirugía Ortopédica y Traumatología). Manual de Cirugía Ortopédica y Traumatología. Tomo 1. 2ª Edición (2010). PANAMERICANA. ISBN: 9788498351859
2. SECOT (Sociedad Española de Cirugía Ortopédica y Traumatología). Manual de Cirugía Ortopédica y Traumatología. Tomo 2. 2ª Edición (2010). PANAMERICANA. ISBN: 9788498353242
3. CLELAND, J. Netter. Exploración clínica en ortopedia (un enfoque para fisioterapeutas basado en la evidencia). 2006. Editorial MASSON. ISBN: 9788445815960

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • AGUIRRE PEREZ, MARIA JOSE
  • GIL OROZKO, SUSANA MARIA
  • GONZALEZ VELASCO, JAVIER
  • LEKUE GALLANO, JOSE ANTONIO
  • PINEDO OTAOLA, SUSANA
  • TORRES UNDA, JUAN JOSE

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
21-21

14:00-15:00

13:00-14:00

22-22

14:00-15:00

13:00-14:00

23-23

14:00-15:00

13:00-14:00

24-24

14:00-15:00

13:00-14:00

25-25

14:00-15:00

13:00-14:00

26-26

14:00-15:00

13:00-14:00

27-27

14:00-15:00

28-28

14:00-15:00

13:00-14:00

29-29

14:00-15:00

13:00-14:00

30-30

14:00-15:00

13:00-14:00

33-33

14:00-15:00

13:00-14:00

34-34

14:00-15:00

13:00-14:00

35-35

14:00-15:00

13:00-14:00

36-36

14:00-15:00

13:00-14:00

Ikasgela(k)

  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.

01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
24-24

13:00-15:00

26-26

15:00-17:00

Ikasgela(k)

  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.

01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
21-21

15:00-17:00

22-22

15:00-17:00

24-24

15:00-17:00

25-25

15:00-17:00

27-27

15:00-17:00

28-28

15:00-17:00

34-34

15:00-17:00

35-35

15:00-17:00

36-36

15:00-17:00

Ikasgela(k)

  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.

01 Laborategiko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
23-23

15:00-17:00

29-29

15:00-17:00

30-30

15:00-17:00

33-33

15:00-17:00

Ikasgela(k)

  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.

01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
25-25

13:00-15:00

Ikasgela(k)

  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
21-21

13:00-14:00

14:30-15:30

22-22

13:00-14:00

14:30-15:30

23-23

13:00-14:00

14:30-15:30

24-24

13:00-14:00

13:00-14:00

25-25

13:00-14:00

13:00-14:00

26-26

13:00-14:00

13:00-14:00

27-27

13:00-14:00

13:00-14:00

28-28

13:00-14:00

13:00-14:00

29-29

13:00-14:00

13:00-14:00

30-30

13:00-14:00

13:00-14:00

33-33

13:00-14:00

13:00-14:00

34-34

13:00-14:00

13:00-14:00

35-35

13:00-14:00

13:00-14:00

36-36

13:00-14:00

13:00-14:00

Ikasgela(k)

  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.

31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
25-25

15:00-17:00

26-26

15:00-17:00

Ikasgela(k)

  • eM-AULA P-8 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-8 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.

31 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
25-25

15:00-17:00

26-26

15:00-17:00

Ikasgela(k)

  • eM-AULA P-9 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-10 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
21-21

15:00-17:00

22-22

15:00-17:00

23-23

15:00-17:00

28-28

15:00-17:00

29-29

15:00-17:00

30-30

15:00-17:00

33-33

15:00-17:00

35-35

15:00-17:00

Ikasgela(k)

  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.

31 Laborategiko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
27-27

15:00-17:00

34-34

15:00-17:00

36-36

15:00-17:00

37-37

15:00-17:00

31 Laborategiko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
27-27

15:00-17:00

34-34

15:00-17:00

36-36

15:00-17:00

37-37

15:00-17:00

31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
24-24

15:00-17:00

Ikasgela(k)

  • eM-AULA P-3 (INFORMATICA) - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.

31 Ordenagailuko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
24-24

15:00-17:00

Ikasgela(k)

  • eM-AULA P-4 (INFORMATICA) - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.