XSLaren edukia

Balorazio Klinikoa Fisioterapian II

Ikastegia
Medikuntza eta Erizaintza Fakultatea
Titulazioa
Fisioterapiako Gradua
Ikasturtea
2021/22
Maila
2
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala2748
Mintegia510
Gelako p.1821
Laborategiko p.1011

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

Hurrengoak dira ikasketa plangintzan idatzita dauden irakasgaiaren gaitasun espezifikoak:

1. Fisioterapiaren alderditik paziente/erabiltzailearen egoera funtzionala aztertzeko gaitasuna izatea, bere alde fisiko, psikologiko eta sozialak kontutan hartuz.

2. Fisioterapia zein Errehabilitazio Fisikoan erabiltzen diren metodo eta eskuzko prozedurak ezagutu eta erabili, baita ere bere erabilgarritasunaren eta eraginkortasunaren ebaluazio zientifikoa.

3. Fisioterapiako interbentzio plangintza diseinatu egokitze, baliotasun eta eraginkortasun irizpideei jarraituz.

4. Fisioterapia interbentzio plana egin, zuzendu eta koordinatu, berezko tresna terapeutikoak erabiliz eta erabiltzailearen banakortasunari arreta ipiniz.

5. Tratamenduarekin lortutako emaitzen bilakaera ebaluatu aurretik zehaztutako helburukiko.

6. Behin zehaztutako helburuak lortuta, fisioterapia-arduretako alta txostena egitea.



Ikasketa-helburuak hurrengoak dira:

1. Aparatu lokomotorraren balioespen bat egitea: pelbisa, aldaka, belauna, sorbalda, ukondoa, eta abar

2. Balioespen neurologikoa egitea

3. Martxaren balioespen bat egitea.

4. Kardiobaskularreko eta arnas balioespena egitea.

5. Garapenaren balioespen bat, ezgaitasuna eta mendekotasuna egitea.

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

Eduki teorikoak laburbilduta:

1. Arnas-aparatuaren ebaluaspena: Aireztapen mekanika; Bolumen eta eduki funtzionalak; Biriki-funtzio ebaluaspena; Disnea, eztul, karkaxa, arnas-soinuen ebaluaspena; Arnas muskulaturaren ebaluaspena.

2. Aparatu kardiobaskularraren ebaluaspena:Arterial-presioa; Bihotz-maiztasuna; Edemaren ebaluazpena; Mailakako esfortzu probak; Funtzio eta bizi kalitatearen ebaluaspen test-ak.

3. Sistema neurologikoa: Ebaluaspen oinarriak; NSP-aren ebaluaspena; ZNS-aren ebaluaspena; Martxa ebaluaspena; Funtzio eta bizi kalitatearen ebaluaspen test-ak.

4. Martxaren ebaluaspena: kontrol motorraren oinarriak; martxaren ebaluaspen bisuala; jarrera eta orekaren ebaluaspena.

5. Aparatu lokomotorraren ebaluaspena: Ebaluaspen oinarriak; Elektromiografia; Goiko adarraren ebaluaspena; Beheko adarraren ebaluaspena; Bizkarrezurraren ebaluaspena.



Eduki praktikoak laburbilduta:

1. Arnas-aparatuaren ebaluaspena: arnas aparatuaren estatika eta dinamikaren ebaluaspena; arnasketa patroi desberdinak; auskutazioa; espirometria; 6MWT.

2. Aparatu kardiobaskularraren ebaluaspena: maiztasun kardiakoa; presio arteriala; arazo baskularrak antzemateko maniobrak; pultsu arterialen ebaluaspena; edemen neurketa.

3. Martxaren ebaluaspena: martxaren ebaluaspena biomekanika laborategian; 10 metroko test-a.

4. Balioespen neurologikoa: ASIA eskala; Fughl-Meyer; PSPRS; Haizea; Romberg test-a.





MetodologiaToggle Navigation

Irakas metodologia desberdinak erabiliko dira:

Klase magistrala: materiaren kontzeptu-edukiak adieraziko dira, ebaluazio funtzional metodo desberdinak ulertzeko beharrezkoak diren oinarri fisiologiko espezifikoak.

Mintegiak: ikasleek garatutako lan aurkezpenak edota kasu klinikoen aztertzea. Ikasleen eta irakasleen arteko eztabaida baimenduko du.

Ikasgela-praktikak: klase magistraletan emandako eduki praktikoaren osaketa garatuko da. Hurrengo aparatu eta sistemen ebaluaspen kliniko eta funtzionala irakatziko da: arnas-aparatua, kardiobaskularra, linfatikoa, nerbiosoa (funtzio sensitibo zein motrizari dagokiona) eta muskulueskeletikoa. Patologia desberdinei egokitzen zaien eskala kliniko orokorreko zein espezifikoen erabilera erakutziko da.

Laborategi-praktikak: 3-Dko mugimenduaren ebaluaspen sistemaren, elektromiografiaren aktibitatearen sistemen eta arnas aparatuaren funtzio sistemen erabileraren erakustaldiak antolatuko dira.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

Indarrean den araudiaren arabera (EHAA, 2017ko martxoaren 13) irakasgai honetako ohiko deialdiak bi ebaluazio sistema posible daude: ebaluazio jarraia eta azken ebaluazioa. Baldintza berezietan dauden ikasleen eskubideak UPV/EHUko ikasleen arautegiak jasotzen du, I kapituluko 6-9 artikuluetan (http://www.ehu.eus/eu/web/ikasleak/eskubideak). Azken ebaluazioaren bidez ebaluatuak izan nahi duten ikasleek irakasleei idatziz aurkeztu beharko diote ebaluazio mistoari egiteko ukoa, lauhilabetekoaren lehenengo 9 asteetan.

EBALUAZIO JARRAIA

IDATZIZKO PROBA. Atal honek irakasgaiaren azken notaren % 65 balio du. Idatzizko proban irakasgaian garatutako eduki teorikoak eta praktikoak baloratuko dira, test galderen eta galdera motzen bidez. Idatzizko proba gainditzeko %50 gainditu behar. Azteketa partzial bat egingo da lauhilabetean zehar, test galderekin eta garatzeko galderekin. Atal hau gainditzeko, %70 gainditu behar da.



PROBA PRAKTIKOA. Atal honek irakasgaiaren azken notaren % 25 balio du. Atal honetan, irakasgaian zehar landutako prozedura praktikoak baloratuko dira. Atal honetan %50 lortu behar da irakasgaia gainditzeko.



LANEN AURKEZPENA. Atal honek irakasgaiaren azken notaren % 10 balio du. Atal honetan, kasu klinikoak garatu eta aurkeztuko dira. %50 lortu behar da irakasgaia gainditzeko.



DEIALDIARI UKO EGITEKO BALDINTZAK. Proba teorikora eta praktikora ez aurkeztearekin ikasleak deialdiari uko egiten diola ulertuko da eta “ez aurkeztu” bezala kontuan hartuko da.





AZKEN EBALUAZIOA



IDATZIZKO PROBA. Atal honek irakasgaiaren azken notaren % 65 balio du. Idatzizko proban irakasgaian garatutako eduki teorikoak eta praktikoak baloratuko dira, test galderen eta galdera motzen bidez. Idatzizko proba gainditzeko %50 gainditu behar.



PROBA PRAKTIKOA. Atal honek irakasgaiaren azken notaren % 25 balio du. Atal honetan, irakasgaian zehar landutako prozedura praktikoak baloratuko dira. Atal honetan %50 lortu behar da irakasgaia gainditzeko.



LANEN AURKEZPENA. Atal honek irakasgaiaren azken notaren % 10 balio du. Atal honetan, kasu klinikoak garatu eta aurkeztuko dira. %50 lortu behar da irakasgaia gainditzeko.



DEIALDIARI UKO EGITEKO BALDINTZAK. Proba teorikora eta praktikora ez aurkeztearekin ikasleak deialdiari uko egiten diola ulertuko da eta “ez aurkeztu” bezala kontuan hartuko da.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Zinta metrikoa, fonendoskopioa, kalkulagailua, tensiometroa, pulsioximetroa.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

BIBLIOGRAFIA (PROPUESTA A AÑADIR A LA YA EXPUESTA)

1. SISTEMA CARDIORESPIRATORIO

Valenza, G., González, L., & Yuste, M. J. (2005). Manual de fisioterapia respiratoria y

cardíaca. Madrid: Síntesis.



Seco, J. (2018). Sistema respiratorio. Métodos, fisioterapia clínica y afecciones para

fisioterapeutas. Madrid: Editorial Médica Panamericana, S.A.

Martí Romeu, J.D., Vendrell Rela, M. (2013). Manual Separ de Procedimientos.

Barcelona: Separ.



Tixa S. Atlas de anatomía palpatoria. Barcelona: Editorial Elselvier: 2012



Reeducación de los edemas de los miembros inferiores (Jean-Claude Ferrandez, Serge

Theys, Jean- Yves Bouchet. Ed. Masson)



West. Fisiología Respiratoria. Ed. Panamericana.



Métodos específicos de Intervención en Fisioterapia. Sistema musculoesquelético I. Ed. Médica Panamericana, 2015.



Fisioterapia en Especialidades Clínicas. Sistema musculoesquelético II. Ed. Médica

Panamericana, 2016.



Fisioterapia en Especialidades Clínicas. Sistema cardiorrespiratorio. Ed. Médica

Panamericana, 2017.



Postiaux, G. “Fisioterapia Respiratoria en el niño” McGraw-Hill/Interamericana. Madrid 2000. Adaptado por Jordi Vilaró (Respiratory Research Team-RRT).



Goodman CC. Patología médica para fisioterapeutas. Ed. Mc-Graw-Hill-Interamericana; 2001.



Essentials in cardiopulmonary physical therapy (2011, Ellen Hillegass) Ed. Elsevier



E. Farrero, E. Prats y J. Escarrabill. Toma de decisiones en el manejo clínico de los pacientes con esclerosis lateral amiotrófica. Arch Bronconeumol 2003;39(5):226-32.

E. Farrero, E. Prats y J. Escarrabill. Toma de decisiones en el manejo clínico de los pacientes con esclerosis lateral amiotrófica. Arch Bronconeumol 2003;39(5):226-32.

González Doniz, L., Lista Paz, A., López García, A., & Souto Camba, S. (2017). Guía práctica de fisioterapia respiratoria. A Coruña: Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións.



2. APARATO MUSCULO ESQUELETICO:

Las cadenas fisiológicas. Fundamentos del método. Tronco, columna cervical y miembro

superior. Tomo I (L. Busquet; ed. Paidotribo)



Las cadenas fisiológicas. La cintura pélvica y el miembro inferior. Tomo II (L. Busquet;

ed. Paidotribo)



La reeducación postural por medio de las terapias manuales (M. Bienfait; ed. Paidotribo)



Manual De Pruebas Diagnósticas. Traumatología y ortopedia (A. Jurado; ed. Paidotribo)



Examen físico de la columna vertebral (TJ Albert; ed. Journal)



Hoppenfield S. Exploración física de la columna vertebral y las extremidades. Ed. El

Manual Moderno, 2000.



Differential diagnosis for physical therapists (2013, Cavallero and Kelly) Ed. Elsevier



Orthopedic Physical Assessment (2011, Magee and Sueki) Ed. Elsevier



Clinical case studies in physiotherapy (2009, Guthrie) Ed. Elsevier



Lesmes D. Evaluación clínico funcional del movimiento corporal humano. Ed. Médica

Panamericana. 2007.



3. SISTEMA NERVIOSO CENTRAL Y PERIFERICO



Neurodinámica clínica; un nuevo sistema de tratamiento musculo esquelético (Ed.

Elservier; Michael Shacklock)



Neurodinámica en la práctica clínica (Zerapi; Carlos Lopez Cubas)



Hemiplejia del adulto. Evaluación y tratamiento (Bobath; ed. Panamericana)



Fisioterapia en neurología: procedimientos para restablecer la capacidad funcional (M.

Bisbe; ed. Panamericana)



De la Cuerda, C., & Vázquez, C. Neurorehabilitación, métodos específicos de valoración y tratamiento. Madrid: Editorial Médica Panamericana; 2012.



Pasos a seguir. Tratamiento integrado de pacientes con hemiplejia (PM. Davis; ed.

Panamericana)



Control y aprendizaje motor. Fundamentos, desarrollo y reeducación del movimiento

humano (Cano de la Cuerda; ed. Panamericana)



Nervios Craneales. En la salud y la enfermedad (Wilson-Pauwels, Stwart, Akesson and

Spacey; Ed Panamericana)



El descubrimiento de la motricidad ideal (V. Vojta- Ed. Morata SL)



La marcha humana, la carrera y el salto. Biomecánica, exploraciones, normas y

alteraciones (E. Viel; ed. Masson)



Evaluación clínica funcional del movimiento corporal humano (Daza Lesmes; Ed.

Panamericana)



Análisis de la marcha. Función normal y patológica (J. Perry; Editorial Base)



El descubrimiento de la motricidad ideal (V. Vojta; Ed. Morata SL)

Gehiago sakontzeko bibliografia

Essentials in cardiopulmonary physical therapy (2011, Ellen Hillegass) Ed. Elsevier
Differential diagnosis for physical therapists (2013, Cavallero and Kelly) Ed. Elsevier
Neurological assesment: a clinician’s guide (2011, Jones) Ed. Elsevier
Orthopedic Physical Assessment (2011, Magee and Sueki) Ed. Elsevier
Clinical case studies in physiotherapy (2009, Guthrie) Ed. Elsevier

Arnas-soinuak: http://publicacionesmedicina.uc.cl/AtlasRuidos/IndiceRuidosRespiratorios.html

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • GALINDEZ IBARBENGOETXEA, XABIER
  • LATORRE EREZUMA, UNAI
  • RODRIGUEZ LARRAD, ANA
  • URQUIZA ABAUNZA, MIRIAM

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
21-21

13:30-15:30

22-22

13:00-15:00

23-23

13:00-15:00

24-24

13:00-15:00

25-25

13:00-15:00

26-26

13:00-15:00

27-27

13:00-15:00

28-28

13:00-15:00

29-29

13:00-15:00

30-30

13:00-15:00

33-33

13:00-15:00

34-34

13:00-15:00

35-35

13:00-15:00

36-36

14:00-15:00

Ikasgela(k)

  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.

01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
28-28

17:00-19:00

36-36

17:00-19:00

37-37

14:00-15:00

Ikasgela(k)

  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.

01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
21-21

13:30-15:30

22-22

17:00-19:00

26-26

17:00-19:00

29-29

17:00-19:00

30-30

17:00-19:00

33-33

17:00-19:00

34-34

17:00-19:00

35-35

17:00-19:00

Ikasgela(k)

  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-5 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.

01 Laborategiko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
23-23

17:00-19:00

24-24

17:00-19:00

25-25

17:00-19:00

27-27

15:00-17:00

33-33

17:00-19:00

37-37

15:00-17:00

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
21-21

14:00-16:00

22-22

14:00-16:00

23-23

14:00-16:00

24-24

14:00-15:00

14:00-15:00

25-25

14:00-15:00

14:00-15:00

26-26

14:00-15:00

14:00-15:00

27-27

14:00-15:00

28-28

14:00-15:00

14:00-15:00

29-29

14:00-15:00

14:00-15:00

30-30

14:00-15:00

14:00-15:00

33-33

14:00-15:00

14:00-15:00

34-34

14:00-15:00

14:00-15:00

35-35

14:00-15:00

14:00-15:00

36-36

14:00-15:00

14:00-15:00

Ikasgela(k)

  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.

31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
35-35

15:00-17:00

Ikasgela(k)

  • eM-AULA P-8 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.

31 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
35-35

15:00-17:00

Ikasgela(k)

  • eM-AULA P-9 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
21-21

16:00-18:00

23-23

16:00-18:00

24-24

15:00-17:00

26-26

15:00-17:00

28-28

13:00-15:00

30-30

15:00-17:00

33-33

15:00-17:00

15:00-17:00

34-34

15:00-17:00

Ikasgela(k)

  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-12 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.

31 Laborategiko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
22-22

16:00-18:00

25-25

15:00-17:00

29-29

15:00-17:00

36-36

15:00-17:00

37-37

15:00-17:00

31 Laborategiko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
22-22

16:00-18:00

25-25

15:00-17:00

29-29

15:00-17:00

36-36

15:00-17:00

37-37

15:00-17:00