Eduki publikatzailea

Juan Ignacio Pérez

Aurkezpena

Irakaskuntza-soslaia

Animalia-fisiologiaren arloari dagokio bere irakats-jarduera. Animalia-Fisiologia enborrezko ikasgaia irakatsi du 1985 urtetik Zientzia eta Teknologia fakultatean eskaintzen den Biologiako lizentziaturan. Lizentziatura berean, Akuakultura hautazko ikasgaia irakatsi du 2000-tik 2004-ra bitartean.

Era berean, ikasgai zenbait irakatsi zituen Animalia-Biologia eta Genetika saila zenak eskaintzen zituen zenbait doktorego-programetan ere.
Fisiologiako katedraduna da 1999-tik.

Ikerketa-soslaia

Fisiologiako katedraduna da 1999-tik.

Artikulu esanguratsuak

• Iglesias J. I. P., E. Navarro (1991): "Energetics of growth and reproduction in cockles (Cerastoderma edule): seasonal and age-dependent variations".  Marine Biology, Vol. 111: 359-368
  • Navarro E., J. I. P. Iglesias., M. M. Ortega, X. Larretxea (1994): "The basis for a functional response to variable food quantity and quality in cockles". Physiological Zoology, Vol. 67: 468-496.
  • Iglesias J. I. P., M. B. Urrutia, E. Navarro, I. Ibarrola (1998): "Measuring feeding and absorption in suspension-feeding bivalves: an appraisal of the biodeposition method". Journal of Experimental Marine Biology and Ecology, Vol. 219: 71-86.
  • Urrutia, M. B., E. Navarro, I. Ibarrola, J. I. P. Iglesias (2001): "Preingestive selection processes in the cockle Cerastoderma edule. Mucus production related to rejection of pseudofaeces". Marine Ecology Progress Series, Vol. 209: 177-187
  • Ibarrola I., X. Larretxea, E. Navarro, J. I. P. Iglesias, M. B. Urrutia (2008). Effects of body-size and season on digestive organ size and the energy balance of cockles fed with a constant diet of phytoplankton. Journal of Comparative Physiology  B, Vol 178, pp.; 501-514