Eduki publikatzailea

Batzorde Iraunkorrak 2016ko urriaren 27an egindako bileran hartutako erabakiak.

Lehenengo argitaratze data: 2016/11/07

1.- Erabaki da zer batxilergo motak ahalbidetzen duten fakultateko titulazioetara sartzea.

2.- Erabaki da zer irakasgaik duten balio bikoitza, unibertsitatera sartzeko probetan, fakultateak eskainitako graduak egiteko.

3.- Bidaltzea UPV/EHUko Gradu Ikasketen eta Berrikuntzaren arloko Errektoreordetzari 1. eta 2. puntuak.

4.- Batzorde Iraunkorraren abala, Bizkaia Aretoa erabiltzeko, "II Foro Dcom: comunicación interna de la empresa" egiteari begira.

5.- Irakasle plaza hauek eskatzearen alde agertzea:

• A) Lau plaza behin-behinekoz betetzeko (9. eranskina), Ikus-entzunezko Komunikazioa eta Publizitatea Sailak egindako eskaera.
  • B) Bi plaza behin-behinekoz betetzeko (9. eranskina), Kazetaritza Sailak egindako eskaera.
  • C) Plaza bat behin-behinekoz betetzeko (9. eranskina), Soziologia eta Gizarte Langintza Sailak egindako eskaera.