Eduki publikatzailea

Nazioarteko Mugikortasun Programak 22-23. Fakultateko bilera

Lehenengo argitaratze data: 2021/11/11

2022-23 ikasturterako Erasmus+, Latinoamerika eta Beste Norakoak nazioarteko mugikortasun programetan izena emateko epea, azaroaren 15etik abenduaren 9ra izango da GAURen bitartez.

Zalantza guztiak argitzeko eta eskaria behar bezala aurkezteko, Fakultateak antolatu dituen informazio-bileretara  konektatzea gomendatzen dizugu:

• Ikus-entzunezko Komunikazioa / Publizitatea eta Harreman Publikoa / Kazetaritza/ Ikus-entzunezko Komunikazioa + Kazetaritza/  Kazetaritza + Publizitatea eta Harreman Publikoak ikasleak:
    • Azaroaren 15ean, astelehena, goizeko 11:00etan Fakultateko Auditorioan (gaztelaniaz).
    • Azaroaren 15ean, astelehena, eguerdiko 13:00etan Fakultateko Auditorioan (euskaraz).
  • Soziologia / Politika Zientzia eta Kudeaketa Publikoa / Politika Zientzia eta Kudeaketa Publikoa + Soziologiako ikasleak:
    • Azaroaren 16an, asteartea, eguerdiko 13:00etan Fakultateko Auditorioan (elebitan).

Oso garrantzitsua da Fakultateko Mugikortasun Programak atalean, datorren egunetan, eguneratuko den informazio guztia irakurtzea, baita Nazioarteko Harremanen Bulegoko informazioa ere:

(informazioa eguneratzeke)