XSLaren edukia

Esku-hartzeko Teknikak26388

Ikastegia
Arkitektura Goi Eskola Teknikoa
Titulazioa
Arkitekturaren Oinarrietako Gradua
Ikasturtea
2022/23
Maila
5
Kreditu kopurua
5
Hizkuntzak
Gaztelania
Kodea
26388

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala6040
Tailerra1015

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation

Ondarea osatzen duten eraikinetan esku-hartzeko teknika ezberdinen azterketa eta analisia egingo da; sendotze zientifikoa ziurtatzeko tekniketatik, esku-hartze teknika itzulgarri eta egiaztatuetara.

Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

Ikaslea eraikuntza-ondarea babesteko, zaintzeko eta berritzeko gai egitea du helburu ikasgaiak:



- Eraikitako ondarea osatzen duten eraikinen eraginkortasun energetikoa hobetzeko esku-hartzeak egitea.

- Eraikuntza mota bakoitzean egokien diren zaharberrikuntza teknikak agindu eta erabiltzeko gai egitea.

- Eraikitako ondarea babestu, defendatu eta modernizatzeko gaitasuna lantzea

- Egungo eraikinen izaera ulertu eta portaera aurreikusteko gaitasuna lantzea.

Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

- Arkitektura ondarean aplikatu daitezken esku-hartze tekniken sailkapen sistematikoa.

- Zaharberritze zientifikoa, zaharberritze kontserbatzailea, zaintzea eta apaintzea, sendotzea, berreraikitzea eta berriztatzea. Esku-hartzearen egiazkotasuna.

- Teknika itzulgarriak eta teknika ez itzulgarriak.

- Egitura sendotzeko teknikak.

- Material ezberdinez osatutako elementuetan esku-hartze teknikak (hormigoi, adreilu, harri, altzairu, etab.)

MetodologiaToggle Navigation

Ikasgaiaren zatirik handiena IRAKASKUNTZA KOOPERATIBOA erabiliz landuko da.

Taldeka lan egingo da eta talde bakoitza 4-6 ikaslek osatuko dute. Edonola ere, taldekide zenbakia matrikulatutako ikasle kopuruak baldintzatu dezake.

Ikasgaia bi ataletan banatuko da: TEORIA (+ ariketa espezifikoak) eta ikasturteko PRAKTIKA.



TEORIA ETA ARIKETA ESPEZIFIKOAK (PRESENTZIALA):

Hainbat bloketan banatuko da eskola-egun bakoitza:

1.Zalantzen argitzea

2.Gai-zerrendarekin zerikusia duten jarduera kooperatiboak (puzzleak, ariketak, etab.)

3.Birgaitzearekin zerikusia duten hainbat enpresatako ordezkarien hitzaldiak, konponbide sistemak eta patenteak jorratzen dituztenak.

4.Ondare eraikian dagoeneko egin den birgaitze baten lantzea eta aurkeztea.

5.Teoria nahiz praktika ataletan esleitutako zereginak lantzeko eta antolatzeko taldeko bilerak.



IKASTURTEKO PRAKTIKA

Eraikin baten atal batean edo bere osotasunean dauden lesioak konpontzeko esku-hartze proposamena egitea izango da ikasturteko praktikaren xedea. Lan hau ere taldeka landuko da.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • Garatu beharreko proba idatzia (%): 20
    • alde lanak (arazoen ebazpenak, proiektuen diseinuak) (%): 50
    • Lanen, irakurketen... aurkezpena (%): 10
    • KURTSOAN PARTE HARTZEA ETA HARENGANAKO JARRERA (%): 20

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Ikasgaia gainditzeko bideak bi dira:



EBALUAZIO JARRAIA



Ebaluaketa modu honetan, ikasleen jarraipen jarraitua bai aurrez-aurrekoa ez ezik nola eskolatik kanpoko jarduerena ere, dela ariketa ezberdinak eginda, nola bestelako proba eta aurreikusitako entregagarrien garapena, ezinbestekoak dira ikasgaia gainditzeko. Ikasgaia gainditzeko, ebaluagarri diren eginkizun guztiak gaindituak behar dute nahi ta nahi ez. Lauhilekoan zehar gainditu gabeko lanak eta probak, ohiko deialdian edo ezohikoan berreskuratu ahal izango dira.



AMAIERAKO EBALUAZIOA



Ikasleak eskubidea izango du ikasgaia ebaluazio jarraiaren arabera EZ egiteko, eta berau, amaierako ebaluazio baten bidez ohiko deialdian gainditzeko. Amaierako ebaluazioak, eskolak iragarritako datan egindako azterketa bat, eta bakarkako praktika bat hartuko ditu aintzat. Biek, azterketak eta praktikak, 5eko kalifikazioa beharko dute (nahikoa). Ikasleak ebaluazio jarraia egin nahi ez, eta amaierako ebaluazio bidez egin nahiko balu, 9. Astea baino lehen beharko dio jakinaraziirakasleari, idatziz beti ere.



IKASGAIARI UKO



Baldin eta ikaslea eskolatara ez baletor eta ikasgaia behar bezala ez garatuko ez balu, ebaluazio jarraituari egindako ukotzat izango da hartua. Halaber, amaierako probara aurkeztuko ez balitz, edo eta amaierako lanik ekarriko ez balu, amaierako ebaluazioari egindako ukotzat hartuko da. Batari eta besteari uko eginez gero, “Aurkeztu gabe” kalifikazioa egokituko zaio.



Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Ikasgaia ebaluazio jarraituan egindako ikasleek, baldin eta lauhilekoan zehar edota ohiko deialdian, ebaluatzeko jardueraren bat gainditu ez balute (entregagaiak, probak..), horiek berreskuratzeko aukera izango dute ezohiko deialdian.



AMAIERAKO EBALUAZIOA



Ikasleak eskubidea izango du ikasgaia ebaluazio jarraiaren arabera EZ egiteko, eta berau, amaierako ebaluazio baten bidez ezohiko deialdian gainditzeko. Amaierako ebaluazioak, eskolak iragarritako datan egindako azterketa bat, eta bakarkako praktika bat hartuko ditu aintzat. Biek, azterketak eta praktikak, 5eko kalifikazioa beharko dute (nahikoa). Ikasleak ebaluazio jarraia egin nahi ez, eta amaierako ebaluazio bidez egin nahiko balu, 9. Astea baino lehen beharko dio jakinaraziirakasleari, idatziz beti ere.



IKASGAIARI UKO



Baldin eta ikaslea eskolatara ez baletor eta ikasgaia behar bezala ez garatuko ez balu, ebaluazio jarraituari egindako ukotzat izango da hartua. Halaber, amaierako probara aurkeztuko ez balitz, ohikoan nahiz ezohikoan, edota lanik ekarriko ez balu, amaierako ebaluazioari egindako ukotzat hartuko da. Batari eta besteari uko eginez gero, “Aurkeztu gabe” kalifikazioa egokituko zaio.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

- BENDALA ÁLVAREZ, Fernando, ¿Qué pasa aquí? Manual práctico para la investigación y el diagnóstico de las lesiones en la edificación, Madrid, Editorial La Ley, 2012, ISBN 978-84-8126-417-3.

- DÍAZ GÓMEZ, Cesar, CASADO MARTÍNEZ, Natividad, Inspección y diagnosis: Pautas para la intervención en edificios de viviendas, Collegi d’Arquitectes de Catalunya, Barcelona, 2002, ISBN: 84-88258-93-3.

- MUÑOZ HIDALGO, Manuel, Como evitar errores en proyectos y obras (100 casos prácticos), Editor Manuel Muñoz Hidalgo, Sevilla, 2009, ISBN: 978-84-613-1217-7.

- INTRODUCCIÓN AL CONTROL DE CALIDADEN RESTAURACIÓN. LIMPIEZA Y RESTAURACIÓN DE FACHADAS

Manuel Olivares Santiago – José Laffarga Osteret

Ed.: Instituto Universitario de Ciencias de la Construcción – Escuela Técnica Superior de Arquitectura, Universidad de Sevilla

ISBN: 84-88988-26-5

- RESTAURACIÓN Y REHABILITACIÓN DE EDIFICIOS

J. Coscollano

Ed.: Thomson- Paraninfo

ISBN: 84-283-28354-4

- EL MANTENIMIENTO DE LOS EDIFICIOS- Desde el inicio del proyecto al final de su vida útil.

Ed.: Col’gi d’Arquitectes de Catalunya

ISBN: 84-88258-43-7

- LA REHABILITACIÓN DE EDIFICIOS URBANOS – Tecnologías para la recuperación

A. Buglioni – G. Guarnerio

Ed.: GG

ISBN: 84-252-1371-1

- INSPECCIÓN Y DIAGNOSIS – Pautas para la intervención en edificios de viviendas

Ed.: Col’gi d’Arquitectes de Catalunya

ISBN: 84-88258-93-3

- PATOLOGÍA, DIAGNOSIS Y TRATAMIENTO APLICADOS A LA INSPECCIÓN TÉCNICA DE EDIFICIOS

J. Coscollano Rodríguez

Ed.: COAATM

ISBN: 84-886891-22-1

- EN TORNO A LA INSPECCIÓN TÉCNICA DE EDIFICIOS

Ignacio García Casas – Igor Yañez Velasco

Ed.: COAATM

ISBN: 84-86891-23-1

- CURSO DE PATOLOGÍA –Conservación y restauración de edificios

Varios autores

Ed.: COAM – Comisión de Asuntos Tecnológicos

ISBN: 84-7740-041-5

- FICHAS DE REHABILITACIÓN

Institut de Tecnología de la construcció de Catalunya

Ed.: Ministerio de obras públicas y urbanismo

ISBN: 84-85954-13-0

- ARQUITECTURA SIN FISURAS

Joseph Mª Adell Argilés

Ed.: Munilla-Lería

ISBN: 84-89150-35-4

- PATOLOGÍA DE CERRAMIENTOS Y ACABADOS ARQUITECTÓNICOS

Juan Monjo Carrió

Ed.: Munilla-Leria

ISBN: 9788489150027

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • AZCONA URIBE, LEIRE
  • ETXEPARE IGIÑIZ, LAUREN
  • LIZUNDIA URANGA, IÑIGO

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
21-36

09:00-13:00 (1)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.06 - . (1)

01 Tailerra-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
21-22

13:00-14:00 (1)

24-25

13:00-14:00 (2)

28-29

13:00-14:00 (3)

31-33

13:00-14:00 (4)

35-36

13:00-14:00 (5)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.06 - . (1)
  • Aula 2.06 - . (2)
  • Aula 2.06 - . (3)
  • Aula 2.06 - . (4)
  • Aula 2.06 - . (5)