XSLaren edukia

Merkataritza Zuzendaritzarako Sarrera25834

Ikastegia
Zuzenbide Fakultatea
Titulazioa
Gradu Bikoitza: Enpresen Administrazio eta Zuzendaritza + Zuzenbidea
Ikasturtea
2022/23
Maila
3
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara
Kodea
25834

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala4567.5
Gelako p.913.5
Ordenagailuko p.69

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation

"Merkataritza Zuzendaritza: Sarrerak" ikasgaia bigarren mailako lehen lauhilabetean burutzen da. Ikasleek gradúan merkataritza zuzendaritzaren gaia bere osotasunean jorratuko duen lehen ikasgaia da. Horregatik, gaiaren oinarrizko alderdiak landuko dira. Ikasgaian guztian zehar merkataritza erabakietan iraunkortasunaren dimentsioak duen gararntzia azpimarratuko da eta zentzu horretan ikaslearekin dimentsio hau merkataritza erabakietan barneratzeko moduak landuko dira. Espezifikoki, marketing ingurunea lantzen denean lanketa berezia egingo da iraunkortasunaren gaia jorratzeko. Ikasgai honek bere jarraipena izango du "Merkataritza Zuzendaritza: Politikak" ikasgaiarekin. Edukia ondorengoa da:



1º) Marketinaren Oinarriak

2º) Marketinaren Estrategiak

a. Marketinaren ingurunea

b. Kontzumitzailearen jokaera

c. Enpresa erosketaren prozesua

d. Merkatuen segmentazioa eta posizionamendua

e. Marketinaren informazio sistemak

3º) Marketinaren garapen berriak

Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

GAITASUNAK:



- Marketinaren oinarriak ulertu eta enpresa-estrategiarekin duen lotura erakutsi

- Kontsumitzailearen jokabidea eta marketinaren ingurunea baldintzatzen duten faktoreak identifikatu, ulertu eta aztertu

- Segmentazio eta posizionamenduaren oinarrizko metodo eta tresnak erabili



IRAKASGAIAN LANDUKO DIREN ZEHARKAKO GAITASUNAK:



- Lortutako datuetan oinarrituz, iritzi arrazoituak emateko gaitasuna

- Autonomia maila handia lortzen ikasteko gaitasuna

- Taldean lana egiteko gaitasuna, arduraz, errespetuz, ekimenez eta lidergoz.

- Pentsamendu analitikorako eta hausnarketa kritikorako gaitasuna

- Idatziz ongi komunikatzeko gaitasuna

- Ahoz ongi komunikatzeko gaitasuna

- Ezagupenak lanari aplikatzeko gaitasuna, enpresen administrazio eta zuzendaritzari lotutako edozein esparrutan.



IKASKETAREN EMAITZAK:



- Marketinaren oinarrizko kontzeptu eta ereduen identifikazioa eta ulerkuntza

- Ingurumen dimentsioak marketineko oinarrizko kontzeptuei nola eragin ahal dien barneratu

- Bezeroen jokabidearen prozesuan eta emaitzetan eragina duten faktoreen ulerkuntza

- Segmentazio eta posizionamenduaren oinarrizko tekniken hautaketa eta erabilera

Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

1.Gaia- Marketinaren oinarriak

2.Gaia- Merkatua eta bere ingurunea

3.Gaia- Kontsumitzailearen jokabidea

4.Gaia- Enpresen erosketa-jokabidea

5.Gaia- Merkatuaren segmentazioa eta posizionamendua

6.Gaia- Marketinaren informazio sistema

7.Gaia- Marketina eta teknologia berriak

MetodologiaToggle Navigation

Alderdi teorikoan clase magistralak izango dira oinarria, nahiz eta egokituak eta osatuak beste hainbat teknika pedogogiko aktiboagoekin.



Eskola praktikoetan ahoz eta idatziz komunikatzeko eta taldeko lanak egiteko zeharkako gaitasunak landuko dira, irakasgaiaren gaitasun espezifikoekin batera.



Klaseen eraginkortasuna hasieratik bermatzeko ikaslea e-gelara sartzeko aukera izango du, ikasgaiko materiala eskuragarri izanik.



Azpimarratu behar da tutoretza orduen garrantzia, horiek duten gertutasuna eta eskuragarritasuna ikasleentzat, sortu daitezken zalantzak eta lanen jarraipena egin al izateko.



Beraz, baliabide metodologikoak izango dira: irakasleen aurkezpenak eta horiek garatzeko erabiliko diren materialak (diapositibak, irakurgaiak, bideoak,...); aztertuko diren kasuak; banakako tutoretzak.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Ebaluazio Jarraituaren Sistema
  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • Garatu beharreko proba idatzia (%): 80
    • Praktikak egitea (ariketak, kasuak edo buruketak) (%): 10
    • Lanen, irakurketen... aurkezpena (%): 10

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Ebaluaketa honela egingo da:



-Idatzizko azterketa notaren %80 balio du

-Praktiken garapena (ariketak, kasuak, arazoen ebazpena...) %10 balio du

-Taldekako lana eta ahozko aurkezpena %10 balio du



Ikasle guztiek azterketa 10en gainean ere egin ahal izango dute horrela nahi izanez gero, eta beraz ebaluaketa ez jarraituaren aukerara lotu. Horretarako azterketan 10en gainean ebaluatzea eskatuko du eta froga gehigarri bat egin beharko du. Ebaluaketa jarraitua egin duen ikasleak ere 10 gainean ebaluatzea eska dezake, honek ere azterketan horrela adieraziz eta ariketa gehigarria eginez.



Deialdiari uko egiteko azterketara ez aurkeztearekin nahikoa izango da, nahiz eta ebaluazio jarraituaren frogak edota

talde lana eginak izan.

Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Ikasleak urtarrileko azterketa ez badu gainditzen edo ez bada aurkezten, ariketa praktikoaren edota talde lan eta aurkezpenen puntuak gordeko dira ekaineko deialdirako, beti ere ikaslearentzat onuragarria bada. Beraz, ekaineko deialdian ikasleak bermatua du azterketa 10en gainean egin ahal izatea.



Beraz, ekaineko deialdian azken kalifikazioa hurrengo bi egoeren arteko emaitza onuragarriena izango da:



a) Azterketan lortutako emaitza (10 punturen gainean), egindako praktiken nota batu gabe

b) Azterketan lortutako emaitza (8 punturen gainean) gehi egindako praktiketan lortutako nota (2 punturen gainean)



Ebaluaketaren deialdiari uko egiteko azken frogara ez aurkeztearekin nahikoa izango da.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Irakasgaiaren oinarrizko mareriala Eskolaren argitaratze-zentroan aurkituko dute eta baita moodlen ere.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

KOTLER, P. eta ARMSTRONG, G.(2014): Marketinaren oinarriak, Deustuko Unibertsitateko Argitalpenak, Bilbo.

KOTLER, P. y ARMSTRONG, G. (2008): Principios de marketing, Pearson Educación, Madrid.

SANTESMASES, M. (2007): Marketing: conceptos y estrategias, Pirámide, Madrid.

Gehiago sakontzeko bibliografia

BARROSO, C. y MARTÍN, E. (1999): Marketing relacional, Esic, Madrid.
BELLO, L., VÁZQUEZ, R. y TRESPALACIOS, J.A., (1996): Investigación de mercados y estrategia de marketing, Civitas, Madrid.
FERNÁNDEZ VALINAS, R. (2002): Segmentación de mercados. Thomson, México.
FORCADA, F. J. y PERIAÑEZ, I. (1998): Casos Prácticos de Dirección Comercial, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco. Bilbao.
GONZALEZ VAZQUEZ, E y ALEN GONZALEZ, E. (2005): Casos de Dirección de Marketing, Prentice Hall, Madrid
LAMBIN, J. J. (1995): Marketing Estratégico. McGraw-Hill. Tercera Edición, Madrid.
MEDIANO, L. y BERISTAIN, J.J. (2015): Marketing práctico para pequeños negocios. Pirámide. Madrid.
RED ESPAÑOLA DEL PACTO MUNDIAL, CONSEJO GENERAL DE ECONOMISTAS DE ESPAÑA (CGE) Y CONFEDERACIÓN ESPAÑOLA DE LA PEQUEÑA Y MEDIANA EMPRESA (CEPYME) (2019): Guía para pymes ante los Objetivos de Desarrollo Sostenible, Madrid.
RIVERA, J., ARELLANO, R. y MOLERO, V., (2000): Conducta del consumidor Esic, Madrid.
PULIDO, A. (1989): Predicción Económica y Empresarial, Pirámide, Madrid.
RUIZ DE MAYA, S. y ALONSO RIVAS, J. (2001): Experiencias y Casos de Comportamiento del Consumidor. Esic, Madrid.

Aldizkariak

Harvard Deusto Marketing & Ventas
MKMarketing + Ventas
Ipmark

Web helbideak

- PuroMarketing: www.puromarketing.com
- Cuaderno de Marketing: https://cuadernodemarketing.com/
- Anuncios: http://anuncios.com
- PrNoticias: https://prnoticias.com/
- Foro Marketing: www.foromarketing.com

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

11:30-13:00 (1)

11:30-13:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.1 - . (1)
  • Aula 2.1 - . (2)

01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-9

10:30-11:30 (1)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.1 - . (1)

01 Gelako p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-9

09:30-10:30 (1)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.2 - . (1)

01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
10-15

10:30-11:30 (1)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.1 - . (1)

01 Ordenagailuko p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
10-15

09:30-10:30 (1)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.2 - . (1)

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

11:30-13:00 (1)

12:00-13:30 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 0.3 - . (1)
  • Aula 0.3 - . (2)

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-9

10:30-11:30 (1)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 0.3 - . (1)

31 Gelako p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-9

09:30-10:30 (1)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 0.2 - . (1)

31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
10-15

10:30-11:30 (1)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 0.3 - . (1)

31 Ordenagailuko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
10-15

09:30-10:30 (1)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 0.2 - . (1)