XSLaren edukia

Mikroekonomia25833

Ikastegia
Ekonomia eta Enpresa Fakultatea. Arabako Atala
Titulazioa
Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako Gradua
Ikasturtea
2022/23
Maila
2
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara
Kodea
25833

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala5169
Mintegia39
Gelako p.36
Ordenagailuko p.36

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation

Enpresen Administrazio eta Zuzendaritza Graduko bigarren ikasturteko Mikroekonomia irakasgaiak Teoria Mikroekonomikoko edukiak garatzen ditu ondasun eta zerbitzuen merkatuen funtzionamendua aztertzeko. Zehazki, merkatuaren hutsegite batzuk aurkezten ditu eta egoera horiek enpresen estrategia eta jokaera optimoan daukaten ondorioak aztertzen ditu, eta baita merkatuaren ongizatean dituen efektuak.



Horretarako, lehen ikasturteko Ekonomiarako Sarrera I: Mikroekonomiaren Oinarriak irakasgaian eskuratutako ezagutzak hartzen ditu abiapuntutzat, zehazki, kontsumitzailearen teoriatik, enpresaren teoriatik eta merkatu lehiakorren azterketatik. Gomendagarria da baita Matematika I eta Matematika II irakasgaietako ezaguerak barneratuta izatea, irakasgai hauetan analisirako beharrezko tresnak irakasten direlako.



Irakasgaia egin ondoren ikasleak identifikatzeko gai izango dira merkatuen teoriaren inguruko zein balizko diren egokiagoak merkatu erreal zehatz baten funtzionamendua aztertzeko eta tresna analitikoak izango dituzte merkatuaren esleipena eta ondorengo ongizatea aurkezteko eta kuantifikatzeko, agenteen arteko interakzio estrategikoa kontuan hartzeko eta merkatuaren hutsegiteen aurrean esleipen efizienteak lortzera zuzendutako politika publikoen eraginak aztertzeko.



Irakasgaia politika ekonomikoko edukiekin (fiskala eta merkatuen erregulazioa), zuzenbide estrategiko eta komentzialarekin (prezioen finkapen optimoa), eta enpresaren zuzenbideko edukiekin erlazionatua dago.



Lanbide-eremuari eta irteera-profilari dagokienez, mikroekonomia ondo ulertzea funtsezkoa da enpresa-erabakiak hartzeko, politika ekonomikoa formulatu eta ulertzeko eta, oro har, ekonomia modernoak nola funtzionatzen duen ulertzeko.





Irakasgaiaren konpetentziak erlazionatuta daude dimentsio desberdinetako Nazio Batuen Erakundeko 2030 Agendako Garapen jasangarriaren helburuekin (GJH):



- 2 GJH-a Zero Gose (2c helburua). Irakasgaiak merkatuek nola funtzionatzen duten erakusten du, beraz oinarrizko elikadura-produktuen eta bere eratorrien bezalako merkatu espezifikoei aplikatzeko baliagarria izan daiteke. (1, 2 eta 3. Gaiak).



- 3 GJH-a Osasuna eta ongizatea (3.8 helburua). Irakasgaiak eraginkortasun ekonomiko gabeziak identifikatzen eta ezabatzen erakusten du, honela ekonomiako baliabide nabarmenak helburu honetarako askatzen lagunduz. Prezioak igotzen dituen eta baliabideak txikiagotzen dituen merkatu boterearen analisia kontsumitzaileen eta gizartearen ongizatearen ikuspuntutik neurtzen da (1, 2 eta 3. Gaiak). Informazio asimetrikoaren efektuak mediku-aseguru merkatuan ere aztertzen dira (5. Gaia).



- 7 GJH-a Energia eskuragarria eta ez kutsatzailea (7.a helburuak). Jokoen Teoriako oinarrizko kontzeptuak aztertzen dira, Nazioarteko lankidetzaren aukerak teknologia arloan ikastea baimentzen dutelarik (4 Gaia).



- 13 GJH-a Klimagatik eragina (13.2 helburua) eta 12 GJH-a Ekoizpen eta kontsumo arduratsuak (12.2 12.c, 12.5 helburuak), 15 GJH-a Lurreko Ekosistemako Bizitza (15.2 helburua). Ingurumenaren kudeaketa eraginkorrari, jabetza komuneko ondasunei eta ondasun publikoei buruzko kontuak aztertzen dira, helburu hauetarako nabarmenak (6. Gaia).



Irakasgaia IKD i3 proiektuaren barruan dago.

Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

GAITASUNAK ETA HELBURUAK



1.- Analisiari eta merkatuen funtzionamenduari arrazionaltasuna eman, enpresen eta famili ekonomien banakako portaeratik abiatuz.



2.- Agenteek elkarri eragiten dieten merkatuetan, helburuak emanik, aukera ezberdinek izan ditzaketen ondorioak ebaluatzeko eta onena aukeratzeko gaitasuna.



3.- Agenteek arrazionaltasunez jokatzen duten merkatuetan erlazio mikroekonomikoak ulertzeko eredu ekonomikoen eginkizuna ulertzea. Estrategia mikroekonomikoan eta gestioan izan ditzaketen ondorioak ulertzea.



4.- Ariketa mikroekonomiko batean aldagai garrantzitsuenak identifikatzeko gaitasuna.



5.- Politika mikroekonomiko ezberdinen ondorioak ulertu, horretarako beharrezkoak diren tresna grafikoak eta matematika erabiliz.



6.- Merkatuan lehiakidetza inperfektuko ariketak planteatzeko eta analitikoki ebazteko gaitasuna. Merkatu boterearen ondorioak eta merkatu boterea duten enpresen estrategia konpetitibo ezberdinak ulertzea.



7.- Merkatuetan informazio asimetrikoaren arazoei sorturiko erantzunak azaltzeko gaitasuna. Informazio asimetrikoak agente ekonomikoen arteko elkarreraginan eduki ditzaken ondorioak ulertzeko gaitasuna.



8.- Merkatuaren hutsegiteak eta hutsegite hoiek konpontzeko sorturiko arau publikoak ulertzeko gaitasuna. Merkatuaren hutsegiteen ondorioak ulertzea.





IRAKASGAIAREN GAITASUN ESPEZIFIKOAK

E1. Merkatuen funtzionamenduarekin lotutako fenomeno ekonomikoak identifikatzea eta modelizatzea.

E2. Eredu mikroekonomikoen emaitzak interpretatzea, ekonomiari dagokionez.

E3. Oligopolioko, monopolioko eta lehia perfektuko merkatuetan enpresek erabakiak hartzeko modua ulertzea.

E4. Portaera estrategikoko ereduak mundu errealeko arazo ekonomikoekin lotzea.

GAITASUN ESPEZIFIKO HORIEK M02CM05 MODULUAREN KONPETENTZIEI LOTUTA DAUDE.



IRAKASGAIAREN ZEHARKAKO GAITASUNAK

Z1. Analisi- eta sintesi-gaitasuna (3. domeinu-maila: errealitate konplexu baten azterketaren emaitzak atera eta argudiatzen ditu, eta haren mugak ezartzen ditu).

Z2. Erabakiak hartzea eta arazoak konpontzea (2. menderatze-maila: arazoari nolabaiteko autonomia-mailarekin irtenbidea ematea proposatzen du).



IKASKETA EMAITZAK

E1: Merkatu-teoriari buruzko zer suposizio diren egokienak identifikatu merkatu erreal jakin baten funtzionamendua deskribatzeko.

E2: Eragile ekonomikoen arteko elkarrekintza estrategikoa aztertzea, informazio simetriko zein asimetrikoko baldintzetan.

E3: Merkatuaren esleipena eta ondoriozko ongizatea grafikoki irudikatzea eta kuantifikatzea.

E4: Merkatu-akatsen arabera esleipen eraginkorrak lortzera bideratutako politika publikoen eragina aztertzea.

E5: Txostenak egitea, Fakultatean ikasle guztientzat eskuragarri dauden informazioaren eta komunikazioaren teknologiak erabiliz, bai bakarka bai taldeka.



GARAPEN IRAUNKORRERAKO HEZKUNTZA-GARAPEN IRAUNKORREKO HELBURUAK (GIH): Gainera, iraunkortasuneko zeharkako gaitasunak lantzen dira. Horiek lortzeko, ikaskuntza helburu kognitiboak, giza-emozionalak eta konduktualak lantzen dira. Gaitasunak, helburuak eta emaitza konkretuak ikasleen gidetan daude adierazita. Emaitza hauen ebaluaketa, ebaluaketa jarraiko testuinguruan daude barneratuta.





Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

Lehen zatia. Merkatu-egitura eta lehiatzeko estrategia



1- Merkatu-boterea: monopolioa eta monopsonioa



2- Prezioak finkatzea, merkatu-boterea egonik



3- Lehia monopolistikoa eta oligopolioa



4- Jokoen teoria eta lehiatzeko estrategia



Bigarren zatia. Informazioa, merkatuaren hutsegiteak eta Estatuaren zeregina



5- Informazio asimetrikodun merkatuak



6- Kanpo-eraginak eta ondasun publikoak

MetodologiaToggle Navigation

Klase magistralak: irakasgaia osatzen duten sei gaiak garatuko dira. Zehazki, klase magistraletan irakasgaiaren gorputz teorikoa garatuko da, kontzeptuak azalduz eta adibideen bitartez landuz. Arazo ekonomikoak planteatzen, analitikoki ebazten, grafikoki adierazten eta azkenik emaitzak arrazoi ekonomikoen bitartez azaltzen ikasiko da. Formalizazioari eta arrazoi ekonomikoen bidezko arrazoiketari berebiziko garrantzia emango zaio.



Klase praktikoak eta mintegiak: Klase praktiko eta mintegietan ariketak landuko dira. Ariketa hauek teoriko zein praktikoak izango dira eta klase magistraletan azaldutako kontzeptuak finkatzeko erabiliko dira. Klaseetan parte hartze aktiboaren garrantzia berebizikoa da. Klase praktikoetan, erantzun argi eta koherenteen elaborazioan trebatuko zara eta irakaslearekin argitu ditzakezue kontzeptuak aplikatzerakoan sortzen zaizkizuen zalantzak. Klase praktiko hauetan bai banakako ariketak bai taldeko ariketak landuko dira. Jarduera hauetan lantzen dira baita Nazio Batuen Erakundearen Garapen Jasangarrirako Helburuak



Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Ebaluazio Jarraituaren Sistema
  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • Test motatako proba (%): 100

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Ebaluazio-sistema, ikasturtean zehar aurrera eramandako jarduera hezigarri ezberdinetan partehartzeari buruzko balorazioan, eta azken proba batean oinarrituko da. Ebaluazio-irizpidea berbera izango da bi deialdietan, ohikoan eta ezohikoan.



Ebaluazio mistoan mintegi eta ikasgelako praktika bakoitzerako planifikatu diren jarduera hezigarri bakoitzean ikasleen partehartzea baloratuko da, eta irakasgaiari dagozkion konpetentziak lortzen doazen neurria. Azken notan ebaluazio jarraiak izango duen gehienezko pisua 25% izango da.



Irakasgaian aurreikusitako konpetentzien eskuratzea ebaluatzeko helburuaz idatzitako azken proba presentzial bat ere aurrera eramango da. Azkeneko proba honek bai ohiko deialdian bai ezohiko deialdian irakasgaiko notaren %100 lortzea baimenduko du.



Arrazoi estra-akademikoengatik azkeneko proba era presentzialean ezin bada egin, irakasgaiaren azkeneko proba mota aldatu ahal izango da. Hau ikasleei aurrerapen nahikoarekin iragarriko zaie, azkeneko probaren aldaketak jakinaraziz.



Irakasgaia gainditzeko 10eko eskalan ikasleak 5 atera beharko du. Azken proban ikasleak atera beharko duen nota minimoa 10-eko eskalan 4 izango da irakasgaia gainditzeko.



Ebaluazio-metodoa ohiko deialdian eta ez-ohiko deialdian berdina izango da, arrazoi estra-akademikoengatik bi deialdietako bat era presentzialean ezin bada egin izan ezik.



Deialdiari uko egitea: Azterketa egun ofizialean egin beharreko probara ez aurkezte hutsak ekarriko du automatikoki kasuan kasuko deialdiari uko egitea.

Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Ebaluazio-metodoa ohiko deialdian eta ez-ohiko deialdian berdina izango da, arrazoi estra-akademikoengatik bi deialdietako bat era presentzialean ezin bada egin izan ezik.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Egelan irakasleak jarritako materiala.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

- R.S. Pindyck y D.L. Rubinfeld, Mikroekonomia, 7. edizioa. Deusto Argitaletxea.

- R.S. Pindyck y D.L. Rubinfeld, Microeconomía, 9ª edición, Editorial: Pearson Prentice Hall.

Web helbideak

https://www.un.org/sustainabledevelopment/es/objetivos-de-desarrollo-sostenible/

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • CIARRETA ANTUÑANO, AITOR
  • IÑARRA GARCIA, MARIA ELENA
  • UGIDOS OLAZABAL, ARANTZA

TaldeakToggle Navigation

16 Teoriakoa (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

18:30-20:30 (1)

18:30-20:30 (2)

2-2

18:30-20:30 (3)

18:30-20:30 (4)

3-3

18:30-20:30 (5)

18:30-20:30 (6)

4-4

20:00-20:30 (7)

18:30-20:30 (8)

5-5

18:30-20:30 (9)

18:30-20:30 (10)

6-6

18:30-20:30 (11)

18:30-20:30 (12)

7-7

18:30-20:30 (13)

16:30-18:30 (14)

8-8

20:00-20:30 (15)

18:30-20:30 (16)

9-9

18:30-20:30 (17)

10-10

18:30-20:30 (18)

18:30-20:30 (19)

11-11

18:30-20:30 (20)

18:30-20:30 (21)

12-12

18:30-20:30 (22)

13-13

18:30-20:30 (23)

18:30-20:30 (24)

14-14

18:30-20:30 (25)

18:30-20:30 (26)

15-15

18:30-20:30 (27)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (1)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (2)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (3)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (4)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (5)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (6)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (7)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (8)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (9)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (10)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (11)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (12)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (13)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (14)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (15)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (16)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (17)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (18)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (19)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (20)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (21)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (22)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (23)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (24)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (25)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (26)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (27)

16 Mintegia-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
12-12

18:30-20:30 (1)

15-15

19:30-20:30 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (1)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (2)

16 Mintegia-2 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
12-12

14:30-16:30 (1)

15-15

15:30-16:30 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (1)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (2)

16 Gelako p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
4-4

18:30-20:00 (1)

8-8

18:30-20:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (1)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (2)

16 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
9-9

18:30-20:30 (1)

15-15

18:30-19:30 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (1)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (2)

16 Ordenagailuko p.-2 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
9-9

14:30-16:30 (1)

15-15

14:30-15:30 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (1)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (2)

46 Teoriakoa (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

14:30-16:30 (1)

14:30-16:30 (2)

2-2

14:30-16:30 (3)

14:30-16:30 (4)

3-3

14:30-16:30 (5)

14:30-16:30 (6)

4-4

16:00-16:30 (7)

14:30-16:30 (8)

5-5

14:30-16:30 (9)

14:30-16:30 (10)

6-6

14:30-16:30 (11)

14:30-16:30 (12)

7-7

14:30-16:30 (13)

14:30-16:30 (14)

8-8

16:00-16:30 (15)

14:30-16:30 (16)

9-9

14:30-16:30 (17)

10-10

14:30-16:30 (18)

14:30-16:30 (19)

11-11

14:30-16:30 (20)

14:30-16:30 (21)

12-12

14:30-16:30 (22)

13-13

14:30-16:30 (23)

14:30-16:30 (24)

14-14

14:30-16:30 (25)

14:30-16:30 (26)

15-15

14:30-16:30 (27)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (1)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (2)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (3)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (4)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (5)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (6)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (7)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (8)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (9)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (10)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (11)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (12)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (13)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (14)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (15)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (16)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (17)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (18)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (19)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (20)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (21)
  • eAULA A6 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (22)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (23)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (24)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (25)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (26)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (27)

46 Mintegia-1 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
9-9

15:30-16:30 (1)

12-12

14:30-16:30 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (1)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (2)

46 Mintegia-2 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
9-9

15:30-16:30 (1)

12-12

14:30-16:30 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (1)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (2)

46 Gelako p.-1 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
4-4

14:30-16:00 (1)

8-8

14:30-16:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (1)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (2)

46 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
9-9

14:30-15:30 (1)

15-15

14:30-16:30 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (1)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (2)

46 Ordenagailuko p.-2 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
9-9

14:30-15:30 (1)

15-15

14:30-16:30 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (1)
  • eAULA A3 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (2)