XSLaren edukia

Finantza Zuzendaritza: Inbertsioak25849

Ikastegia
Ekonomia eta Enpresa Fakultatea. Arabako Atala
Titulazioa
Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako Gradua
Ikasturtea
2022/23
Maila
4
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara
Kodea
25849

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala4770.5
Mintegia46
Gelako p.4.56.75
Ordenagailuko p.34.5
Landa p.1.52.25

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation

Finantza Zuzendaritza: inbertsioak irakasgaia ADE + Ing graduko laugarren eta bosgarren mailetako lehen lauhilekoan ematen den enborreko irakasgaia da. Kudeaketa Informatika eta Informazio Sistemak eta gradu bikoitza Ing. Mekanika + EAZ Ekonomia eta Enpresa Fakultatean, Gasteizen (UPV/EHU).

Irakasgaiaren helburu nagusia inbertsio-proiektuak baloratzeko eta hautatzeko irizpide nagusiak deskribatzea eta aztertzea da. Egoerarik errazenetatik abiatuta, hipotesi murriztaileenekin, ereduak zailtzen dituzten baina, aldi berean, enpresa-errealitatetik hurbilago jartzen dituzten kasuak gehitzen dira pixkanaka. Horrela, ikasleen oinarrizko prestakuntza osatzen da, inbertsioen balorazioari dagokionez. Gainera, ikuspegi finantzario batetik, ikasleak pentsamendu kritikoan oinarritutako erabakiak hartzen trebatzen saiatzen dira, aldi berean enpresa-helburuak eta planetak aurre egin beharreko erronka handiak lortzen lagun dezaten – Une honetan, Nazio Batuen Erakundeak (2015) ezarritako Garapen Iraunkorreko Helburuen (GJH) forma hartzen dute –.

Prestakuntza horren helburua da ikasleak gaitzea praktika profesionala finantza-arloko edo finantza-aholkularitzaren arloko arduradun gisa garatu ahal izan dezaten. Prestakuntza hori osatzeko, Finantza Zuzendaritzaren derrigorrezko ikasgaia (finantzaketa) eta Finantza minorea osatzen duten ikasgaiak gainditu behar dira.

Nahiz eta ikasleek, ziurrenik, inbertsio-proiektuak lantzeko aukera izan duten antolaketa-ezagutzaren, merkaturatzearen eta marketinaren, estrategikoen eta abarren arloetatik, komeni da azpimarratzea inoiz ez dutela aukerarik izan negozio-ideia batean oinarritutako inbertsio-proiektu erreal bat modu kuantitatibo eta kualitatiboan lantzeko, beren ingurune hurbilean aplikatuta eta balorazio- eta hautaketa-metodo desberdinetan oinarritutako negozio-plana ikuspegitik.

Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

IRAKASGAIAREN GAITASUN ESPEZIFIKOAK:

- Enpresa-inbertsioko aukeren artean hautatzearekin lotutako arazo ekonomiko-finantzarioak aztertzea (CE1).

- Inbertsio-proiektuak hautatzeari buruzko erabakiak hartzeko finantza-informazioaren iturriak identifikatzea (CE2).

- Inbertsio-proiektu batean eragina duten aldagaiak identifikatzea eta kalkulatzea (CE3).

- Enpresa-inbertsioko proiektuak ebaluatzea eta hautatzea, enpresa baten egoeraren eta beharren arabera, finantza-irizpideak kontuan hartuta (CE4).

- Inbertsio-proiektuen finantza-bideragarritasunari buruzko ebaluazio-txostenak egitea, terminologia egokiarekin (CE5).

- Enpresaren inbertsio-/finantzaketa-erabakien epe laburreko eta luzeko finantza-ondorioak aztertzea eta ebaluatzea (CE6).





ZEHARKAKO GAITASUNAK:

- Espiritu ekintzailea: jatorrizko ideia eta prozedura berriak sortzen jakitea, aurretiko ezagutzetatik eta testuinguru espezifikoetatik abiatuta, eta proiektuak planifikatzea eta kudeatzea, beharrezkoak diren baliabideak kontuan hartuta, haien garapenaren arriskuak eta onurak baloratuta eta proposamen berritzaileak praktikara eramanda, gizarte-, ekonomia- eta ingurumen-premiei erantzuteko.



1. menderatze-maila: errealitatearen ikuspegia izatea, alderdi positiboak eta negatiboak aztertuz, prozedura berriak proposatuz, norberaren ekimenez eta lidergo-jarrerarekin.



- Erantzukizun soziala eta etikoa: etikoki pentsatzeko eta jarduteko gaitasuna, ikuspegi jasangarri batetik, ingurumena eta pertsonak kontuan hartuta, bai oraingo belaunaldientzat, bai etorkizunekoentzat, bai iparraldekoentzat, bai hegoaldekoentzat.



1 menderatze-maila: gizartearen abiapuntuko egoera ikuspegi jasangarri batetik ulertzen du.



- Idatzizko komunikazioa: beste pertsona batzuekin modu eraginkorrean erlazionatzeko gaitasuna, idazketaren eta laguntza grafikoen bidez pentsatzen eta/edo sentitzen dena argi eta zuzen adieraziz.



3 menderatze-maila: idatzi zuzen idazki akademiko luzeak.



Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

Lehenengo zatia: inbertsio-proiektuen hautaketa ziurtasun-baldintzetan.

1. gaia: inbertsioa enpresan.

2. gaia: inbertsio-proiektu baten aldagaiak kalkulatzea.

3. gaia: inbertsioak baloratzeko eta hautatzeko gutxi gorabeherako metodoak.

4. gaia: inbertsioak baloratzeko eta hautatzeko metodo klasikoak.

5. gaia: inflazioaren eta zergen eragina inbertsioak hautatzeko irizpideetan.

6. gaia: inbertsio-proiektuak homogeneizatzea.

Bigarren zatia: inbertsio-proiektuak arrisku-baldintzetan hautatzea.

7. gaia: arriskua inbertsio-proiektuak hautatzean: erabakitzeko irizpideak.



Lauhilekoaren hasieran, ikasgaian aurreikusitako gaien eta zereginen kronograma azalduko zaie ikasleei. Halaber, ikasgaian zehar landuko diren materiala eta ariketa-bilduma emango zaizkie ikasleei.

MetodologiaToggle Navigation

Alde batetik, irakaskuntza-metodologia magistral teoriko-praktiko bat planteatzen da. Zehazki, oinarrizko kontzeptuak eta irakasgai honetan proposatutako ikaskuntza-helburuak lortzeko beharrezko tresnak eta teknikak aurkeztu ondoren, irakasgaiaren gai bakoitzerako adibide eta ariketa praktikoak planteatu eta ebatziko dira, bai irakasleen aldetik, bai ikasleen aldetik, eta erakundeetan benetan aplikatzen direla agerian utziko da.

Horrez gain, ikasgai honen edukian, ikasgelako praktiketan, mintegietan eta ordenagailuko praktiketan aurrera egin ahala, ikasleek ariketa batzuk egin beharko dituzte, ikasgaiarekin zerikusia duten gai teoriko-praktikoen inguruan sortutako klase-dinamiketan parte hartu beharko dute, eta, modu presentzialean zein ez-presentzialean, ikasleek enpresa bateko finantza-zuzendariaren rola hartuko dute eta arazo erreal eta desberdin bat konpontzen saiatuko dira.

Gaitasun eta helburuen ikaskuntzarako ad hoc sortutako irakaskuntza-kasu batean planteatutako finantza-arloko gaiak. Ikasleek irakaskuntza-kasua ebatziko dute dokumentu akademiko bati eska dakizkiokeen arauak betetzen dituen dokumentu idatzi bat entregatuz eta, ondoren, ahoz aurkeztuz (zazpigarren edizioko APA estiloko arauak jarraitu beharko dira).



Ikasgai magistralen esparruan, Enpresen eta Berrikuntzaren Zentrotik (CEIA) eta Ekonomisten Euskal Elkargotik datozen enpresa-kudeaketaren, ekintzailetzaren, bankuen eta finantzen eta abarren munduko profesionalek eta adituek parte hartzea eta bisitatzea aurreikusten da, besteak beste, proiektu ekintzaile bat sortzeko inbertsio baten balorazioaren ikuspegitik garrantzitsuak diren gai eta gaien inguruko prestakuntza-saioetan egituratzea. Halaber, Etikaren Euskal Klusterrak ere parte hartuko du, ikasleak erakundeen kudeaketa etikoaren garrantziaz sentsibilizatzeko. Irakaskuntzako programazioak eta enpresen erabilgarritasunak ahalbidetzen duten neurrian, enpresara bisitaren bat antolatu ahal izango da.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • Garatu beharreko proba idatzia (%): 35
    • Test motatako proba (%): 35
    • alde lanak (arazoen ebazpenak, proiektuen diseinuak) (%): 30

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Bi ebaluazio-modalitate daude: a) Mistoa eta b) Azkena.

A) ebaluazio-sistema mistoak bi zati izango ditu:

- Ebaluazio jarraitua (3 puntu): jarduerek banakako eta taldeko zereginak, presentzialak eta ez-presentzialak, eta kontzeptuzko zereginak konbinatuko dituzte, enpresa-egoeretan aplikatzekoak diren beste batzuen aldean. Lauhilekoaren hasieran jarduerak eta horiek egiteko eta entregatzeko datak zehaztuko dira. Ebaluazio jarraituan aurreikusitako zereginak gainditzeko, gutxienez 1,5 puntu lortzea eskatuko da.



- Amaierako azterketa (7 puntu): eskuratutako ezagutza teorikoak eta praktikoak baloratuko dira. Azterketaren lehen zatia test baztertzaile batek osatuko du (3,5 puntu), eta gutxienez 1,4 puntuko nota eskatuko da zati hori gainditzeko (1,4 puntu baino gutxiago lortuz gero, azterketaren bigarren zatia ez da zuzenduko). Azterketaren bigarren zatian hainbat ariketa planteatuko dira, eta ariketa horiek idatziz garatuko dira. Azken proba osoa gainditzeko (testa eta idatzizko garapeneko ariketak), gutxienez 3,5 puntu lortu beharko dira.



Ikasgaiaren amaierako nota ebaluazio jarraituaren notaren eta amaierako azterketaren batura izango da, betiere azterketan gutxienez 3,5 puntuko nota lortzen bada; bestela, azterketako notari eutsiko zaio.



Irakasgaia gainditzeko, beharrezkoa izango da irakasgaiaren ebaluazio-sistemak osatzen dituzten bi zatietako bakoitza gaindituta izatea, hau da, ebaluazio jarraitua eta amaierako azterketa.



Ikasleek uko egin ahal izango diote ebaluazio-sistema mistoari, eta azken ebaluazioa aukeratu ahal izango dute. Horretarako, idatziz (ikastetxearen webgunean eskuragarri dagoen dokumentu baten bidez) aurkeztu beharko die irakasle arduradunei ebaluazio jarraituari uko egiten diotela, ikasturtearen hasieratik 9 asteko epean, ikastetxearen egutegi akademikoaren arabera.



B) Azken ebaluazio-sistemak bi zati izango ditu:



- Amaierako azterketa (7 puntu), aurrez ebaluazio-sistema mistoan ezarritako ezaugarriekin.



- Ebaluazio jarraituan garatutako gaitasunak ebaluatzeko jarduerak egitea, ematea eta irakasleari banaka defendatzea (3 puntu). Entrega eta defentsa horiek ez dira egin behar azken proba egiteko ezarritako data ofizialaren ondoren, eta irakaslearekin adostutako egunean eta orduan egingo dira, aurrez irakaslearekin harremanetan jarrita. Zeregin osagarri horiek gainditzeko, gutxienez 1,5 puntu lortu beharko dira.



Irakasgaia gainditzeko, beharrezkoa izango da irakasgaiaren ebaluazio-sistemak osatzen dituzten bi zatietako bakoitza gaindituta izatea, hau da, ebaluazio jarraituko eta amaierako azterketako zereginak.



Ikasgaiaren amaierako nota ebaluazio jarraituan kokatutako zereginen notaren eta amaierako azterketaren batura izango da, betiere azterketan gutxienez 3,5 puntuko nota lortzen bada; bestela, azterketako notari eutsiko zaio.



Amaierako probara aurkezten ez diren ikasleak, ebaluazio-sistema mistoan edo amaierako ebaluazio-sisteman dauden alde batera utzita, aurkeztu gabekotzat joko dira.



Aurkeztutako probaren bat osorik edo zati batean kopiatu edo plagiatu dela egiaztatzen bada, irakasgaiaren kalifikazioa eten egingo da deialdi horretan.



Bai ebaluazio mistoko sisteman, bai amaierako ebaluazioko sisteman, proba/azterketa aurrez aurre egingo da. Hala ere, azterketa arruntaren data ofizialean UPV/EHUn aurrez aurreko jarduera akademikoa etenda egongo balitz, lehen aipatutako azterketa-proba modu birtualean egingo da. Kasu horretan, azterketaren data ofiziala baino lehen, proba horren xehetasunak jakinaraziko dira eGela plataformaren bidez.

Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Ezohiko deialdian, etengabeko ebaluazioaren barruan dagoen talde-lanetik eratorritako notari eustea nahi ez dutenek amaierako proba baten bidez ebaluatzeko eskubidea izango dute. Proba horrek amaierako azterketa bat izango du (ikus ohiko deialdiko baldintzak), eta, halaber, irakasgaiaren kasuan planteatutako gaiak banaka ebatzi, entregatu eta defendatu ahal izango dituzte, baldin eta berariazko gaitasunak eta zeharkako gaitasuna gainditu dituztela frogatzen badute.



Ohiko deialdian ebaluazio mistoaren sistema jarraitu duten ikasleek ebaluazio jarraituaren jardueretatik eratorritako notari eustea nahi badute, ebaluazio jarraituan lortutako notari eutsiko zaio (3 puntu, gehienez). Ikasle horiek lehenengo deialdirako zehaztutakoaren antzeko azken proba bat egin beharko dute (7 puntu, gehienez).



Ikasgaiaren amaierako nota ebaluazio jarraituan kokatutako jardueren notaren eta amaierako azterketaren batura izango da, betiere azterketan gutxienez 3,5 puntuko nota lortzen bada; bestela, azterketako notari eutsiko zaio.



Irakasgaia gainditzeko, beharrezkoa izango da irakasgaiaren ebaluazio-sistemak osatzen dituzten bi zatietako bakoitza gaindituta izatea, hau da, ebaluazio jarraituko eta amaierako azterketako atazak (ikus baldintzak deialdi arruntean).



Amaierako probara aurkezten ez diren ikasleak, ebaluazio-sistema mistoan edo amaierako ebaluazio-sisteman dauden alde batera utzita, aurkeztu gabekotzat joko dira.



Aurkeztutako probaren bat osorik edo zati batean kopiatu edo plagiatu dela egiaztatzen bada, irakasgaiaren kalifikazioa eten egingo da deialdi horretan.



Proba eta azterketa aurrez aurre egingo dira. Hala ere, azterketa arruntaren data ofizialean UPV/EHUn aurrez aurreko jarduera akademikoa etenda egongo balitz, lehen aipatutako azterketa-proba modu birtualean egingo da. Kasu horretan, azterketaren data ofiziala baino lehen, proba horren xehetasunak jakinaraziko dira eGela plataformaren bidez.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Irakasgai honen arduradunak, aurkezpen egunean ezarriko du.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

Americal Psycological Association (2020). Concise guide to APA style. The official APA style guide for students (7th ed.). https://doi.org/10.1037/0000173-000

Arroyo, M. A. & Prat, M. (1996). Dirección financiera. Deusto, Bilbao.

Blanco, F. & Ferrando, M. (1997). Dirección financiera de la empresa: inversiones. Pirámide, Madrid.

Brealey, R. & Myers, S. (2005). Fundamentos de financiación empresarial. Ed. McGraw-Hill, Madrid.

Brealey, R., Myers, S. & Marcus, A. (2010). Finanzas Corporativas. 1ª Ed. McGraw-Hill, Madrid.

Brealey, R., Myers, S. & Marcus, A. (2007). Fundamentos de finanzas corporativas, 5ª

edición, McGraw-Hill, Madrid.

Bueno, E., Cruz, I. & Duran, J. J. (2002). Economía de la empresa. Análisis de las decisiones empresariales. Pirámide, 15ª edición, Madrid.

Contreras, J. I., Durbán, S., Palacín, M. J. & Ruiz, R. (1995). Casos prácticos de finanzas corporativas. McGraw-Hill, Madrid.

Cuervo, A. (2001). Introducción a la administración de empresas. Cívitas, Madrid.

De Pablo, A. & Ferruz, L. (1996). Finanzas de empresa. Centro de estudios Ramón Areces, Madrid.

Diez, E., Galan, J. L. & Martin, E. (1997). Introducción a la Economía de la Empresa II. Pirámide, Madrid.

Diez, L. & Lopez, J. (2001). Dirección financiera. Prentice Hall, Madrid.

Durán, J. J. (1992). Economía y dirección financiera de la empresa. Pirámide, Madrid.

Ferruz, L. (2002). Dirección financiera. Gestión 2000, Barcelona.

Ferruz, L. & Sarto, J. L. (1995). Casos resueltos de dirección financiera con Lotus y Excel. Gestión 2000, Barcelona.

López Caro, C., Peña Cerezo, M. Á. & Ruiz Herrán, V. (2022). Caso Grupo Sarkis-Lagunketa, Financiación de una promoción de viviendas de protección oficial (VPO). ESIC Editorial, Madrid. https://www.esic.edu/editorial/caso-grupo-sarkis-lagunketa-0

ONU (2015). 17 objetivos para transformar nuestro mundo. Accesible el 13/07/2020 en https://www.un.org/sustainabledevelopment/es/objetivos-de-desarrollo-sostenible/

Pérez-Carballo, A., Pérez-Carballo, J. & Vela, E. (1997). Principios de gestión financiera de la empresa. Alianza, Madrid.

Rodríguez-Sandías, A. (2012). Dirección financiera aplicada: inversiones. Andavira, Santiago de Compostela.

Suárez, A. (2014). Decisiones óptimas de inversión y financiación en la empresa,

ediciones Piramide.

Ross, S., Westerfield, W. & Jordan, B. (2006). Fundamentos de finanzas corporativas,

McGraw-Hill.

Gehiago sakontzeko bibliografia

Contreras, J. I., Durbán, S., Palacín, M. J. & RUIZ, R. (1995). Casos prácticos de finanzas corporativas. McGraw-Hill, Madrid, parte primera, sección segunda.
Domínguez, J. A., Durbán, S. & Martín, E. (1990). El subsistema de inversión y finan¬ciación en la empresa. Problemas y fundamentos teóricos. Pirámide, Madrid.
Ferruz, L. & Sarto, J. L. (1995). Casos resueltos de dirección financiera con Lotus y Excel. Gestión 2000, Barcelona.
García-Gutiérrez, C., Mascareñas, J. & Pérez, E. (1998). Casos prácticos de inversión y financiación en la empresa. Pirámide, Madrid, cap. 1.
Jeanne, R. (1986). Ejercicios resueltos de gestión financiera. Deusto, Bilbao.
Madrid, M. F. & López, J. A. (1993). Supuestos de Economía de la Empresa. Pirámide, Madrid.

Aldizkariak

Irakasgai honen arduradunak, aurkezpen egunean ezarriko du.

Web helbideak

Irakasgai honen arduradunak, aurkezpen egunean ezarriko du.

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • LOPEZ CARO, CRISTINA MARIA
  • PEÑA CEREZO, MIGUEL ANGEL
  • RUIZ HERRAN, VICENTE
  • HOYOS IRUARRIZAGA, JON
  • LOPEZ CARO, CRISTINA MARIA
  • PEÑA CEREZO, MIGUEL ANGEL

TaldeakToggle Navigation

16 Teoriakoa (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

14:30-16:30 (1)

14:30-16:30 (2)

2-2

14:30-16:30 (3)

14:30-16:30 (4)

3-3

14:30-16:30 (5)

14:30-16:30 (6)

4-4

14:30-16:30 (7)

5-5

14:30-16:30 (8)

6-6

16:00-16:30 (9)

14:30-16:30 (10)

7-7

14:30-16:30 (11)

8-8

14:30-16:30 (12)

14:30-16:30 (13)

9-9

14:30-16:30 (14)

10-10

14:30-16:30 (15)

11-11

14:30-16:30 (16)

16:00-16:30 (17)

12-12

14:30-16:30 (18)

14:30-16:30 (19)

13-13

14:30-16:30 (20)

14:30-16:30 (21)

14-14

14:30-16:30 (22)

14:30-16:30 (23)

15-15

14:30-16:30 (24)

14:30-16:30 (25)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A8 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (1)
  • eAULA A8 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (2)
  • eAULA A8 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (3)
  • eAULA A8 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (4)
  • eAULA A8 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (5)
  • eAULA A8 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (6)
  • eAULA A8 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (7)
  • eAULA A8 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (8)
  • eAULA A8 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (9)
  • eAULA A8 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (10)
  • eAULA A8 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (11)
  • eAULA A1 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (12)
  • eAULA A1 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (13)
  • eAULA A1 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (14)
  • eAULA A1 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (15)
  • eAULA A1 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (16)
  • eAULA A1 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (17)
  • eAULA A1 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (18)
  • eAULA A1 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (19)
  • eAULA A1 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (20)
  • eAULA A1 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (21)
  • eAULA A1 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (22)
  • eAULA A1 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (23)
  • eAULA A1 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (24)
  • eAULA A1 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (25)

16 Mintegia-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
5-5

14:30-16:30 (1)

9-9

14:30-16:30 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A8 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (1)
  • eAULA A1 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (2)

16 Gelako p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
4-4

14:30-16:30 (1)

7-7

14:30-16:30 (2)

10-10

16:00-16:30 (3)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A8 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (1)
  • eAULA A8 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (2)
  • eAULA A1 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (3)

16 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
6-6

14:30-16:00 (1)

11-11

14:30-16:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A8 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (1)
  • eAULA A1 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (2)

16 Landa p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
10-10

14:30-16:00 (1)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A1 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (1)

46 Teoriakoa (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

16:30-18:30 (1)

16:30-18:30 (2)

2-2

16:30-18:30 (3)

16:30-18:30 (4)

3-3

16:30-18:30 (5)

16:30-18:30 (6)

4-4

16:30-18:30 (7)

5-5

16:30-18:30 (8)

6-6

16:30-18:30 (9)

18:00-18:30 (10)

7-7

16:30-18:30 (11)

8-8

16:30-18:30 (12)

16:30-18:30 (13)

9-9

16:30-18:30 (14)

10-10

16:30-18:30 (15)

11-11

16:30-18:30 (16)

18:00-18:30 (17)

12-12

16:30-18:30 (18)

16:30-18:30 (19)

13-13

16:30-18:30 (20)

16:30-18:30 (21)

14-14

16:30-18:30 (22)

16:30-18:30 (23)

15-15

16:30-18:30 (24)

16:30-18:30 (25)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (1)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (2)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (3)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (4)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (5)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (6)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (7)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (8)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (9)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (10)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (11)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (12)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (13)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (14)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (15)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (16)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (17)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (18)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (19)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (20)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (21)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (22)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (23)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (24)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (25)

46 Mintegia-1 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
5-5

16:30-18:30 (1)

9-9

16:30-18:30 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (1)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (2)

46 Gelako p.-1 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
4-4

16:30-18:30 (1)

7-7

16:30-18:30 (2)

10-10

18:00-18:30 (3)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (1)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (2)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (3)

46 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
6-6

16:30-18:00 (1)

11-11

16:30-18:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (1)
  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (2)

46 Landa p.-1 (Euskara - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
10-10

16:30-18:00 (1)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA A9 - ENPRESA IKASKETEN U.E. (1)