XSLaren edukia

Informazio eta Komunikazio Teknologiak Haur Hezkuntzan25912

Ikastegia
Hezkuntza eta Kirol Fakultatea
Titulazioa
Haur Hezkuntzako Gradua
Ikasturtea
2022/23
Maila
2
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Euskara
Kodea
25912

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala1015
Ordenagailuko p.5075

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation

Irakasgai honek aukera ematen du gogoeta egiteko IKTek, hezkuntza berrikuntza eragile gisa, gizartean eta hezkuntzan duten eraginaz, eta, ikasle eta irakaslearen gaitasun digitalaz. IKTen bitartez ematen diren elkarrekintza, komunikazio eta lankidetza prozesuei buruzko ezagutzak eskaintzen ditu eta baita hezkuntza-praktiketan egiten den IKTen erabilpenari buruz ere. Etorkizuneko hiritarren alfabetizazio digitala bermatuko duten pertsonak heztea du helburu, hiritar gisa Ezagutzaren Gizartean sartze aktiboa izan dezaten.



Testuinguru birtualak hezkuntzaren baliabide eta agertoki bezala aurkeztuko dira. IKTekin egiten diren irakaskuntza-jarduera egokien identifikazioa, inplementazioa eta balorazioa egiteko aukera egongo da. Seihileko beste Irakasgaiekin batera diziplinarteko izaera duen proiektuan parte hartuko du. Lan honen garapenean ikasleek lehenengo praktikaldian bereganatu dituzten esperientziak eta ezagutzak kontutan hartuko ditu.

Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

Lortu behar diren bost konpententziak hauek dira:



1. IKTek hezkuntzan eta gizartean duten eragina eta familiako zein eskolako hezkuntzan nola eragiten duten aztertzea eta modu kritikoan txertatzea.



2. IKTen bidez elkarrekintza, komunikazio eta lankidetzako prozesuak ezagutzea, horiek sustatu ahal izateko.



3. Teknologian oinarritutako ikaskuntza-irakaskuntza prozesu berritzaileak planifikatzea, garatzea eta ebaluatzea, hezkuntza-testuinguru formaletan.



4. IKTen bidez hezkuntza-materialak aukeratzen, egiten eta ebaluatzen jakitea, aurrez aurreko irakaskuntzaren eta irakaskuntza birtualaren testuinguruetan.



5. Bizitzan zeharreko ikaskuntza iraunkorraren eta garapen profesionalaren kultura garatzea.





GAITASUNAK eta horiekin lotutako IKASTEAREN EMAITZAK



1.IKTek hezkuntzan eta gizartean duten eragina eta familiako zein eskolako hezkuntzan nola eragiten duten aztertzea eta modu kritikoan txertatzea.

-Aztertzen du IKTek Haur Hezkuntzan duten eragin sozial eta hezitzailea, ezagutzaren gizartean ematen zaien erabilerari buruz hausnarketa kritikoa eginez.



2.IKTen bidez elkarrekintza, komunikazio eta lankidetzako prozesuak ezagutzea, horiek sustatu ahal izateko.

-Interakzioa, komunikazio eta lankidetza-prozesuak errazten dituzten IKT tresnak ezagutzen ditu eta arduraz eta segurtasunez erabiltzen daki.



3.Teknologian oinarritutako ikaskuntza-irakaskuntza prozesu berritzaileak planifikatzea, garatzea eta ebaluatzea, hezkuntza-testuinguru formaletan.

-IKTetan oinarritutako hezkuntza- proposamen berritzaile bat planifikatu, garatu eta ebaluatzen du.



4.IKTen bidez hezkuntza-materialak aukeratzen, egiten eta ebaluatzen jakitea, aurrez aurreko irakaskuntzaren eta irakaskuntza birtualaren testuinguruetan.

-IKTen bidez, Hezkuntza-materiala prestatzen du ikasgelako irakaskuntza testuinguruan erabiltzeko.

-IKTak erabiliz, material didaktikoa garatzen du ikaskuntza birtualaren testuinguruan erabiltzeko.

-Testuinguru bakoitzerako egokienak diren IKT materialak aukeratu eta baloratzen ditu.



5.Bizitzan zeharreko ikaskuntza iraunkorraren eta garapen profesionalaren kultura garatzea.

-Hezkuntza blog garatzen du bat non gaiari buruz egindako hausnarketan biltzen diren.

-Hausnartzen du irakasleen garapen profesionalean IKTek eta ikus-entzunezko hizkuntzek duten inpaktuari buruz.

-Etengabeko ikaskuntzaren kultura bat garatzearen beharraz hausnarketa egiten du.

Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

1. JAKINTZAREN GIZARTEA

Zientzia, Teknologia eta Gizartea: Ezagutzaren Gizartea

Haur Hezkuntzako kurrikuluma: Eten Digitala eta Konpetentzia digitala

Haurtzaroa eta ikus kultura

Gai honetan ezagutzaren gizartearen ezaugarriak hurreratuko dira. Landuko da IKTen erabilera hezkuntza berrikuntzaren motor gisa.



2. INFORMAZIO ETA KOMUNIKAZIO TEKNOLOGIAK HEZKUNTZARAKO

Teknologia-bateratzea

Hezkuntzarako bitartekari eta agertoki berriak: Web 2.0 testuinguruak

Baliabide didaktikoen diseinua, elaborazioa, inplementazioa eta balorazioa sarean



Konbergentzia teknologikoa landuko da eta sortzen ari diren beste teknologi berriek haurren ikaste jarduerak garatzeko orduan eskaintzen dituzten baliabideak aztertuko dira. ikus-entzunezko baliabideak diseinatu eta garatuko dira ikaste-irakaste prozesuetan erabiltzeko; edo diseinatu garatu eta ebaluatuko dira, adin honetako haurrentzako tailerrak, haurrentzako jardueraren garapenarekin bat etorriz.



3. INFORMAZIO ETA KOMUNIKAZIOen IRAKASKUNTZA-JARDUERA EGOKIAK

Hezkuntza-berrikuntza eta IKTen erabilera

Irakaskuntza-jarduera egokien identifikazioa, inplementazioa eta balorazioa

Gai honetan, IKTekin egiten diren praktika onak identifikatzeko, ezartzeko eta ebaluatzeko gakoak bilatuko dira.

MetodologiaToggle Navigation

Urte osoko irakasgaia da eta klase magistraletan zein ordenagailu-praktiketan banatzen da eta “Eskola Inklusiboa” moduluan parte hartzen du, 2. lauhilekoan.



Gidan zehazten diren gaitasunak garatzeko, ikasleek taldeko zein banakako zereginak (dokumentuen irakurketa eta horiei buruzko hausnarketak, eztabaidak eta aurkezpenak) eta proiektuak (hezkuntza arloko softwarearen analisia eta hezkuntza baliabide digitalen diseinua) egin behar dituzte eta ikasturte hasieran zehaztuko den kronogramaren arabera entregatu. Horretarako, baliabide eta tresna digitalak erabiliko dira. Egindako lanak porfolio batean jaso beharko dira eta ikasitakoari buruzko idatzizko proba bat egin. Beraz, ezinbestekoa da ikaslearen parte-hartze aktiboa, lankidetza eta norberaren erantzukizuna.



Horrez gain, irakasgaiak "Eskola Inklusiboa"(K4) diziplinarteko moduluan parte hartzen du bigarren lauhilekoan eta ikasleek lan taldean eratzen den lan modularra burutu behar dute.



Egoerak hala eskatuko balu Ikasgaiak bere garapenerako eta ikasleen konpetentzien lanketarako behar dituen irakurgaiak, bideoak, irakaslearen azalpenak, ikasleen azalpenak, ikasleen talde lanak... eGelaren bitartez landu ahal izango ditugu eta bertan eskuragarri



Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Ebaluazio Jarraituaren Sistema
  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • Garatu beharreko proba idatzia (%): 40
    • Portfolio (%): 60

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Etengabeko ebaluazioa edo ebaluazio jarraitua (jarduera-multzo bat eta ebaluazio proba) da UPV/EHUn nagusiki erabili beharreko ebaluazio sistema (EHAA, 1311 erabakia, 8.2. artikulua).



Irakasgaiko ebaluazio jarraitua gainditzeko, proposatzen diren jarduerak (garatu beharreko froga idatziak zein portfolioa) modu egokian bete behar dira. Jarduerak kalifikatuko dira eta irakasgaiaren azken nota jarduera-bloke bakoitzaren ehunekoaren arabera kalkulatuko da. Hauek dira jarduera-blokeen ehunekoak:



-. Garatu beharreko proba idatziak %40 (Moduluko diziplinarteko lana eta irakasleak kurtso hasieran zehazten dituenak)

- Portfolioa % 60 (lanak eta irakurgaiak, hausnarketak, klaseko aurkezpenak…).



Etengabeko ebaluazioa, egoerak hala eskatuko balu, eGelaren bitartez egin ahal izango da; hau da, bai ebaluazioarako beharrezkoak diren materialak igoz (entregagaiak, praktikak...), baita kalifikazioa eman ere. Azkeneko froga egin behar duten ikasleek eGelaren bitartez egin ahal izango dute modu presentzialean egiterik egongo ez balitz.





Ebaluazio jarraituaren deialdiari uko egiteko (eta azken notan "ez aurkeztua" lortzeko), ikasleak irakasgaiaren irakaskuntza aldia bukatu baino, gutxienez, hilabete lehenago egin uko egin beharko du. Horretarako, eskaria idatziz aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari (EHAA, 3193 erabakia, 12.2. artikulua).



Hala ere, ikasleek eskubidea izango dute azken ebaluazio bidez ebaluatuak izateko. Horretarako, ikasleak ebaluazio jarraituari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari, ikasturtearen 18. astea baino lehen (EHAA, 1311 erabakia, 8.3. artikulua). Inprimaki ofiziala deskargatzeko linka: https://www.ehu.eus/documents/5299588/5638011/MODULUETARAKO+ETA+ELKARBIZITZARAKO+AKORDIOEN+GIDA.pdf/33f76c27-5df9-3731-181a-6a197db4b30c

Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Ikasleak ebaluazio jarraitua bete badu: ohiko deialdian lortutako kalifikazioak gordeko zaizkio eta gainditzeke duen jarduera-multzoa errepikatu beharko du. Ikasleak ebaluazio jarraituari uko egin ez, baina ohiko deialdiko lanak ez baditu bete: idatzizko proba (% 100) egin beharko du. Ikasleak ebaluazio jarraituari uko egin badio: idatzizko proba (% 100) errepikatu.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Irakasgaiari modu egokian aurre egiteko, UPV/EHUko Irakaskuntza-Ikaskuntza Testuinguru Birtualean (GAUR-en) ikastaro bat sortu da. Ikastaro birtual horretan, metodologia eta erabili beharreko materialak zehazten dira, derrigorrezko irakurgaien aukeraketa barne. Hori guztia gidan zehazten den oinarrizko zein sakontzeko bibliografiatik eratorritakoa da.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

Area, M. (2007). Algunos principios para el desarrollo de buenas prácticas pedagógicas con las TICs en el aula. Comunicación y pedagogía: Nuevas tecnologías y recursos didácticos, 222, 42­47.



Area, M. (2009a). Introducción a la tecnología educativa. Eskuragarria hemen: https://goo.gl/6mUPXW



Area, M. (2009b). La competencia digital e informacional en la escuela. comunicación presentada en curso “Competencia digital”. Universidad Menendez y Pelayo, Santander.



Area. M. (2015). Reinventando la escuela en la sociedad digital. Del aprender repitiendo al aprender creando. In M. Poggi (Koordk.), Mejorar los aprendizajes en la Educación Obligatoria. Políticas y factores (167-197 orr.). Buenos Aires: IIPE - UNESCO.



Area, M., Gros, B., eta Marzal, M.A. (2008). Alfabetizaciones y Tecnologías de la Información y la Comunicación. Madril: Síntesis.



Bustillo, J., y Antón, A. (2020). Análisis de la percepción que tiene el futuro profesorado sobre el estado actual del mundo RIFOP: Revista Interuniversitaria de Formación del Profesorado, 95(34.1), 197-212.



Cabero, J. (2014). Nuevos escenarios tecnológicos para innovar en la educación. I Seminario Iberoamericano de Innovación Docente de la Universidad Pablo de Olavide-n aurkeztutako komunikazioa, Sevilla.



Cabero, J., De la Horra, I., eta Sánchez, J. (2018). La realidad aumentada como herramienta educativa. Madril: Paraninfo.



Camacho, K. (2006). La Brecha digital. In A. Ambrosi, V. Peugeot, eta D. Pimienta (Edk.), Palabras en Juego: Enfoques Multiculturales sobre las Sociedades de la Información. C & F Éditions.



Carretero, S., Vuorikari, R., eta Punie, Y. (2017). DigComp 2.1: The Digital Competenece Framework for Citizens. Luxemburgo: Publications Office of the European Union.



Castaño, C., eta Cabero J. (2013). Enseñar y Aprender en entornos M-Learning. Madril: Síntesis.



Cejas-León, R., Navío-Gámez, A., eta Meza-Cano, J. M. (2017). Conexiones entre tecnología, pedagogía y contenido disciplinar (TPACK). La formación en TIC y su transferencia a la función docente. In R. Roig-Vila. (ed.). Investigación en docencia universitaria. Diseñando el futuro a partir de la innovación educativa (114-122 orr.). Bartzelona: Octaedro.



Correa, J.M.(2010). Políticas educativas TIC en el País Vasco y buenas prácticas de enseñanza y aprendizaje. Madril: Paraninfo.



Correa, J.M., Losada, D., eta Fernández, L. (2012). Políticas educativas y prácticas escolares de integración de las tecnologías en las Escuelas del País Vasco: Voces y cuestiones emergentes. Campus Virtuales: Revista Científica Iberoamericana de Tecnología Educativa, 1(1), 21-30.



De Juan, J.M. (2016). Irakasleriaren Gaitasun Digitala Hezkuntza Sisteman. UPV/EHU.



De Pablos, J., Area, M., Valverde, J., eta Correa, J.M. (2010). Políticas Educativas y Buenas Prácticas con TIC. Bartzelona: Grao.



Del Viso, N. (2013). La huella del consumismo tecnológico. Madril: FUHEM.



Fernández, A.B., eta Ibáñez, M. (2018). Más mujeres en los estudios de Informática: una propuesta desde el departamento de formación y orientación laboral. RASE, 11(1), 116-134.



González, T. (2008). Buenas prácticas en el uso de las TIC. Comunicación y pedagogía, 222, 32-35.

Gutierrez-Cabello, A., Correa Gorospe, J.M., Aberasturi-Apraiz, E.

(2020). Disidencia artística frente al control digital en la formación

de maestras. Revista Izquierdas 49, 2127-2145.



Harris, J., eta Hofer, M. (2009). Instructional planning activity types as vehicles for curriculum-based TPACK development. En C. D. Maddux (Ed.), Reseach highlights in technology in education 2009 (pp. 99-108). Chesapeake, VA: SITE.



Hernández, F., eta Sancho, J.M. (2015). La visión de los docentes sobre el aprendizaje de los jóvenes. Cuadernos de pedagogía, 453.



INTEF (2017). Marco común de competencia digital docente. Madrid: Ministerio de Educación, Cultura y Deporte.



Koehler, M.J., Mishra, P., eta Cain, W. (2015). ¿Qué son los Saberes Tecnológicos y Pedagógicos del Contenido (TPACK)? Virtualidad, Educación y Ciencia, 10(6), 9-23.



Lluna, S., y Pedreira, J. (2017). Los nativos digitales no existen. Bartzelona: Deusto.



Ochoa-Aizpurua, B., Correa-Gorospe, J. M., & Gutiérrez-Cabello, A. (2019). Las TIC en la atención a la diversidad educativa: el caso de la Comunidad Autónoma Vasca . Revista De Educación a Distancia (RED), 19(61). https://doi.org/10.6018/red/61/07



Pérez, M.A., eta Delgado, Á. (2012). De la competencia digital y audiovisual a la competencia mediática: dimensiones e indicadores. Revista científica de educomunicación, 20(39), 25-34.



Reina, M., eta Reina, S. (2014). Los robots: Iniciación a la robótica y los lenguajes de programación. enTERA2.0, 2, 98-108.



Sancho, J.M. (2006). Tecnologías para transformar la educación. Madril: Universidad Internacional de Andalucía / Akal.



Sancho, J.M. (2008). De TIC a TAC, el difícil tránsito de una vocal. Investigación en la escuela(64), 19-30.



Sancho, J.M. (2009). La Tecnología Educativa en un mundo tecn

Gehiago sakontzeko bibliografia

Alba, I. (2011). Kameraren atzetik. Irudien bidez narrazioak egitea: Gidoitik filmera. Barcelona: Montesinos.
Area, M. (2007). Algunos principios para el desarrollo de buenas prácticas pedagógicas con las TIC en el aula. Comunicación y Pedagogía, 222, 42-47.
Area, M. (2012). La alfabetización informacional y digital: fundamentos pedagógicos para la enseñanza y el aprendizaje competente. Revista española de Documentación Científica, Monográfico, 46-74.
Buckingham, D. (2008). Repensar el aprendizaje en la era de la cultura digital. El monitor, 18, 27-30.
Cacheiro, M.L. (2011). Recursos educativos TIC de información, colaboración y aprendizaje. Pixel-Bit, 39, 69-81.
Ferrari, A. (2012). Digital Competence in Practice: An Analysis of Frameworks. Sevilla: JRC.
Ferrari, A. (2013). DIGCOMP: A Framework for Developing and Understanding Digital Competence in Europe. Luxemburgo: European Union.
Gértrudix, M., Álvarez, S., Galisteo del Valle, A., Gálvez de la Cuesta, C., y Gértrudix, F. (2007). Acciones de diseño y desarrollo de objetos educativos digitales: programas institucionales. Revista de Universidad y Sociedad del Conocimiento, 4(1).
González, T. (2007). El concepto de buenas prácticas: Origen y desarrollo. Comunicación y Pedagogía, 222, 32-35.
Gutiérrez, A., y Tyner, K. (2012). Media Education, Media Literacy and Digital Competence. Comunicar, XX(38), 31-39.
Ornellas, A., y Sancho, J.M. (2015). Múltiples alfabetismos en la sociedad contemporánea. Cuadernos de pedagogía, 453, 62-65.
Pérez, M.A., y Delgado, A. (2012). From Digital and Audiovisual Competence to Media Competence: Dimensions and indicators. Comunicar, XX(38), 25-34.
Rubia, B., Jorrín, I., y Anguita, R. (2009). Aprendizaje colaborativo y TIC. En J. De Pablos (Ed.), Tecnología Educativa: La formación del profesorado en la era de Internet (pp. 191-214). Málaga: Aljibe.
Santiago, R., y Navaridas, F. (2013). La Web 2.0 en Escena. Pixel-Bit. Revista de Educación y Medios, 41, 19-30.

Aldizkariak

Comunicar. http://www.revistacomunicar.com/

Canal digital de Tecnología Comunicar. http://www.revistacomunicar.com/

Computers & Education. www.elsevier.com/locate/compedu

Comunicación y Pedagogía. http://www.comunicacionypedagogia.com

Cuadernos de Pedagogía. http://www.cuadernosdepedagogia.com/

Edutec-e. http://edutec.rediris.es/Revelec2/

Octeto. http://cent.uji.es/octeto/

Pixel-Bit. http://intra.sav.us.es:8080/pixelbit/

Quaderns digitals. http://www.quadernsdigitals.net/

Relatec. http://campusvirtual.unex.es/revistas/index.php?journal=relatec

Revista de Educación. http://www.revistaeducacion.mec.es/

Revista enTERA2.0. https://ciberespiral.org/es/prensa-y-multimedia/revista-digital-entera2-0

Web helbideak

Dialnet. Bibliografia bilatzailea. http://dialnet.unirioja.es/

Agrega Proiektua. www.proyectoagrega.es/ , http://agrega.euskadi.net/

Baliabide digitalen biltegia. http://www.saretik.net/agrega/

Berritzegune Nagusia – Konpetentzia digitala: http://digitala.berritzegunenagusia.eus/home-page/

Cool Tools for Schools. http://cooltoolsforschools.wikispaces.com/

Creative Commons http://es.creativecommons.org/

EducaconTIC. http://www.educacontic.es/

EDUTEKA hezkuntza ataria. http://www.eduteka.org/

Eskola 2.0 ekimena. http://www.eskola20.euskadi.net/

EU Kids Online: http://www.lse.ac.uk/media-and-communications/research/research-projects/eu-kids-online

EU Kids Online, UPV/EHU: https://www.ehu.eus/es/web/eukidsonline/hasiera

Hezkuntzari buruzko bideo motzak. http://ullmedia.udv.ull.es/

INTEF. Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y Formación del profesorado: https://intef.es/

Irakasleentzako Baliabideak . http://ntic.educacion.es/v5/web/profesores/

Irakasleentzat Online prestakuntzarako zerbitzaria. http://formacionprofesorado.educacion.es/

Irudien, animazioen eta soinuen baliabide-biltegia: http://recursostic.educacion.es/bancoimagenes/web/

ITE. http://www.ite.educacion.es/

Lizentzia libreko irudiak: https://pixabay.com/

ODITE, Tendencias y Experiencias Educativas: http://odite.ciberespiral.org/comunidad/ODITE

Open Source Iniatiative: https://opensource.org/

STEAM Euskadi: http://steam.eus/

STEM talent GIRL: https://talent-girl.com/

What is open education?: https://opensource.com/resources/what-open-education

WikiEmakumeok: https://eu.wikipedia.org/wiki/Wikiproiektu:WikiEmakumeok

TED hitzaldien zerbitzaria. http://www.ted.com/

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • GALINDO DOMINGUEZ, HECTOR
  • GAMITO GOMEZ, RAKEL
  • MURCIANO EIZAGUIRRE, AROA

TaldeakToggle Navigation

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-2

08:30-10:00 (1)

28-30

10:30-12:00 (2)

09:00-10:30 (3)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-30 09:00
  • Ekain : 2023-06-16 09:00

Ikasgela(k)

  • eAULA 2-2 - IRAKASLEEN U. E. (1)
  • eAULA 2-2 - IRAKASLEEN U. E. (2)
  • eAULA 2-2 - IRAKASLEEN U. E. (3)

31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
8-15

08:30-10:00 (1)

16-27

10:30-12:00 (2)

13:00-14:30 (3)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-30 09:00
  • Ekain : 2023-06-16 09:00

Ikasgela(k)

  • eAULA INFORMATICA 2-1 - IRAKASLEEN U. E. (1)
  • eAULA INFORMATICA 2-1 - IRAKASLEEN U. E. (2)
  • eAULA INFORMATICA 2-1 - IRAKASLEEN U. E. (3)

31 Ordenagailuko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
8-15

13:30-15:00 (1)

16-27

13:00-14:30 (2)

09:00-10:30 (3)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-30 09:00
  • Ekain : 2023-06-16 09:00

Ikasgela(k)

  • eAULA INFORMATICA 2-1 - IRAKASLEEN U. E. (1)
  • eAULA INFORMATICA 2-1 - IRAKASLEEN U. E. (2)
  • eAULA INFORMATICA 2-1 - IRAKASLEEN U. E. (3)

32 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-2

12:30-14:00 (1)

28-30

10:30-12:00 (2)

10:00-11:30 (3)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-30 09:00
  • Ekain : 2023-06-16 09:00

Ikasgela(k)

  • eAULA 2-3 - IRAKASLEEN U. E. (1)
  • eAULA 2-3 - IRAKASLEEN U. E. (2)
  • eAULA 2-3 - IRAKASLEEN U. E. (3)

32 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
8-15

12:30-14:00 (1)

16-27

10:30-12:00 (2)

08:30-10:00 (3)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-30 09:00
  • Ekain : 2023-06-16 09:00

Ikasgela(k)

  • eAULA INFORMATICA - IRAKASLEEN U. E. (1)
  • eAULA INFORMATICA - IRAKASLEEN U. E. (2)
  • eAULA INFORMATICA - IRAKASLEEN U. E. (3)

32 Ordenagailuko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
8-15

14:00-15:30 (1)

16-27

12:00-13:30 (2)

10:00-11:30 (3)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-30 09:00
  • Ekain : 2023-06-16 09:00

Ikasgela(k)

  • eAULA INFORMATICA - IRAKASLEEN U. E. (1)
  • eAULA INFORMATICA - IRAKASLEEN U. E. (2)
  • eAULA INFORMATICA - IRAKASLEEN U. E. (3)

32 Ordenagailuko p.-3 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
8-15

13:30-15:00 (1)

16-27

14:00-15:30 (2)

13:00-14:30 (3)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-30 09:00
  • Ekain : 2023-06-16 09:00

Ikasgela(k)

  • eAULA INFORMATICA - IRAKASLEEN U. E. (1)
  • eAULA INFORMATICA - IRAKASLEEN U. E. (2)
  • eAULA INFORMATICA - IRAKASLEEN U. E. (3)