XSLaren edukia

Adierazpena eta Komunikazio Trebetasuna25919

Ikastegia
Hezkuntza eta Kirol Fakultatea
Titulazioa
Haur Hezkuntzako Gradua
Ikasturtea
2022/23
Maila
4
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Euskara
Kodea
25919

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala3654
Gelako p.2436

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

Irakasgai honetan adierazten eta komunikatzen trebatuko dira ikasleak. Horretarako jendaurreko komunikazio-modu edo adierazpide desberdinak landuko dira etorkizuneko lan jardueran lagungarri izango direnak. Literatur testuetatik abiatu eta haurrentzako dramatizazioetara joko dugu antzerki gidoia, ahozkotasunaren lanketa, ipuin kontalaritza eta teknika eszenikoak ezagutuz eta praktikatuz. Azken lana minorreko beste ikasgaiekin lankidetzan prestatuko dugun haurrentzako antzezpena izango da.

Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

1. Ipuin kontalaritza eta ahozkotasuna



1.1. Ipuinak sortu eta hitzekin jolastu



1.2. Ahozko diskurtsoa ezagutu eta praktikan ipini



1.3. Ipuin kontaketan trebatu





2. Testu literariotik antzezpenera



2.1. Euskal literatura dramatikoaren historia



2.2. Literatur testuetatik gidoi dramatikoak sortu



2.3. Teknika eszenikoak ezagutu





3. Haurrentzako antzezpenaren prestaketa (minorreko lana)

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Azken Ebaluazioaren Sistema

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

• Ikasle presentzialek (jarrera partehartzailea dutenak eta klaseetako %75era datozenak) 3 lan ebaluagarri egin behar dituzte (idatzizko banakako lana, taldekako ahozko aurkezpenak eta antzezpena).



1) Idatzizko gogoeta pertsonala (teoriarekin lotutakoa)

2) Irakurritako testuen iruzkina eta aurkezpena taldetxoka

3) Azken antzezpena, talde handian (minorreko lana)



• Ikasle ez presentzialek lan teoriko-praktikoa egin beharko dute.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

Askoren Artean. (2003). Eskola antzerkirako gida. EIE

BRYANT, Sara C.(1986): El arte de contar cuentos. Barcelona: Hogar del Libro

CERVERA, J.(1983): cómo practicar la dramatización con niños de 4 a 14 años. Madrid: Cincel

DIAZ de GEREÑU, Leire; IDIAZABAL, Itziar; LARRINGAN, Luis M. Ipuin kontalaritzaren eredu berria?

ETXEBARRIA, Guillermo. Antzerkia eta dramatizazioa

GARCIA del TORO, Antonio. (2011). Teatralidad. Cómo y por qué enseñar textos dramáticos. Bartzelona: Graó

RODARI, G.(1982): Gramática de la Fantasía. Madrid: Cincel-Kapelusz

Teatro. Revista de estudios teatrales. nº5. 1994 (21)

Behinola 16 haur antzerkiari buruzko monografikoa (2007)

Gehiago sakontzeko bibliografia

BADIA, D. y VILÁ, M. (1992): juegos de expresión oral y escrita. Barcelona: Graó
SARRAMONA, J. (1989, coord.): cómo estimular la expresión oral en clase. Barcelona
VENTURA, N. y DURAN, T. (1982): cuenta cuentos. Madrid: Siglo XXI
Bularretik mintzora

Aldizkariak

BEHINOLA
CLIJ
LENGUAJE Y TEXTOS
TTANTAK

Web helbideak

www.ibby.org
www.oepli.org
www.galtzagorri.org

TaldeakToggle Navigation

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-7

09:00-10:30 (1)

8-15

09:00-10:30 (2)

Irakasleak

Azterketa

  • Urtarril : 2023-01-18 11:30
  • Maiatz : 2023-05-26 11:30

Ikasgela(k)

  • eAULA 1-2 - IRAKASLEEN U. E. (1)
  • eGIMNASIO - IRAKASLEEN U. E. (2)

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

14:30-17:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Urtarril : 2023-01-18 11:30
  • Maiatz : 2023-05-26 11:30

Ikasgela(k)

  • eGIMNASIO - IRAKASLEEN U. E. (1)