XSLaren edukia

Komunikazio Gaitasuna Ingelesez27580

Ikastegia
Bilboko Hezkuntza Fakultatea
Titulazioa
Haur Hezkuntzako Gradua (Euskera)
Ikasturtea
2022/23
Maila
4
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Ingelesa
Kodea
27580

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala2436
Mintegia57.5
Gelako p.3146.5
Ordenagailuko p.00

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation

Irakasgai hau 4. mailako Atzerriko hizkuntzen Minorraren barruan dago. Irakasgaiaren helburua ikasleek Ingeles hizkuntza gaitasunak bereganatzea da. Bestalde, ikasleek Erresuma Batua eta EE.BB.tako ezaugarri kultural zein literarioak ezagutzeko aukera izango dute.

Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

1. Ingelesezko komunikazio testuinguru anitzetan, ahozko eta idatzizko diskurtsoa ekoiztu eta ulertu marko europar bateratuko C1 maila helburu delarik.

2. Testu mota desberdin (akademiko, hezkuntza testuak, administraziorakoak, eta abar) ekoizteko ahozko zein idatzizko gaitasunak garatu, beti ere hartzaileari egokitzen zaion erregistrora egokituz.

3. Lan-merkatura sarbidea ahalbidetzen duten, hiztegia eta ahozko zein idatzizko gaitasunak garatu eta modu egokian erabiltzea.

4. Erresuma Batuko eta Ipar Amerikako ezaugarri soziokulturalak aplikatzeko gai izatea eta aipaturiko ezaugarriak baliatuz irakaskuntza testuinguruak sortzeko ahalmena garatzea.

5. Mundu aglosaxoiko korronte literario garrantzitsuenak aplikatzeko gai izatea.

6. Erresuma Batuan eta Ipar Amerikan literaturazko zein ikus-entzunezko narrazioak ikuspuntu analitiko eta kritikotik ulertzeko gai izatea ingeles hizkuntza menperatzeko eta irakurmen ahalmena garatzea testuen irakurketa kritikoaren bitartez.

7. Sormenezko testuak eta literatur testuak ekoizteko teknikak eta gaitasunak garatzea.

Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

-Hizkuntza gaitasunak: idatzizko eta ahozko diskurtsoaren ekoizpen eta ulermen gaitasunak lantzeko beharrezko ariketak, beti marko europar bateratuko C1 maila erreferente eta maila minimotzat izanik.

-Curriculum eta aurkezpen eskutitza ekoiztea.

-Testu akademikoen ekoizpena.



KULTURA:

Mundu aglosaxoiko elementu kulturalak ezagutu.



LITERATURA:

-Literaturazko zein ikus-entzunezko narrazioen analisia. Literatur testu eta Ikus-entzunezko ekoizpenak aztertzeko eta haien inguruan hausnartzeko ariketak.

-Fikziozko testuak sortzea.



MetodologiaToggle Navigation

- Klase teorikoetan irakasleak aste horreko gaia azalpen interaktiboen bidez landuko du.

- Klase praktikoetan ikasleek jarduerak, bakarkako edo taldekako lanak, hizkuntza analisi ariketak edo hizkuntzaren erabilera sustatzeko ariketak egingo dituzte.

- Ikasleen aurkezpenak taldeka edo bakarka izango dira.



Osasun egoerak modalitate presentziala murriztera behartuko balu, irakasgaia fakultateak eta unibertsitateak adosturiko modalitate ez-presentzial edo partzialera egokituko da

Hortarako, dozentziaren kalitatea bermatzeko, beharrezkoak diren online errekurtsoak erabiliko dira.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Ebaluazio Jarraituaren Sistema
  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • Garatu beharreko proba idatzia (%): 30
    • Bakarka eta taldekako atazak (%): 70

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

ETENGABEKO EBALUAZIOAREN SITEMA

Azterketa: %30

Atazak: %70



Azterketa (%30): proba honen izaera, ahozkoa, idatzizkoa, presentziala edo ez-presentziala izan daiteke, beti osasun egoeraren arabera.



Ikasgaia gainditzeko, ebaluazio atazak bakoitza bere aldetik gainditu behar dira, bestela, batura ez da kontuan hartuko. Etengabeko ebaluaketako notak ez-ohiko deialdirarako gordeko dira, baina ez dira inola ere mandenduko hurrengo ikasturtean.



Ebaluatua izango den proba orotan, edonolako ataza zein azterketan, ikaslearen ekarpenean egilearen inguruko zalantzarik balego, Unibertsitatearen araudiari jarraituko zaio.



OHIKO DEIALDIARI UKO EGITEA:

12.2. Artikuluaren arabera, deialdiari uko nahi egin dioten ikasleek kasuan kasuko ikasgairen irakaskuntza aldia bukatu baino, gutxienez, hilabete lehenago egin beharko dute eskaria, irakasgaiaren ardura duen irakasleari aurkeztuz.



AZKEN EBALUAZIOAREN SISTEMA

Artikulu 8.3: Ikasleek eskubidea izango dute azken ebaluazio bidez ebaluatuak izateko, etengabeko ebaluazioan parte hartu zein ez hartu. Eskubide hori eskuratzeko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta, horretarako, 11 asteko epea izango du ikastegiko eskola egutegian zehaztutakoarekin bat lauhilekoa hasten denetik kontatzen hasita.





Azterketa: %30

Atazak: %70



Ikasgaia gainditzeko, ebaluazio atazak bakoitza bere aldetik gainditu behar dira, bestela, batura ez da kontuan hartuko. Ikaslea irakaslearekin kontaktuan jarriko da orientabideak jasotzeko eta aurkezpenaren data ezartzeko, beti azterketen epea igaro aurretik. Gainditutako notak ez-ohiko deialdirarako gordeko dira, baina ez dira inola ere mandenduko hurrengo ikasturtean.



Ebaluatua izango den proba orotan, edonolako ataza zein azterketan, ikaslearen ekarpenean egilearen inguruko zalantzarik balego, Unibertsitatearen araudiari jarraituko zaio.



Ikasle ez-presentzialek ikasgaian zehaztutako gaitasunak lortu dituztela erakusteko behar beste proba zehaztuko dira.

Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Azterketa: %30

Atazak: %70



Azterketa (%50): proba honen izaera, ahozkoa, idatzizkoa, presentziala edo ez-presentziala izan daiteke, beti osasun egoeraren arabera.



Deialdi bat ez gainditu ezgero, ikasleari lauhilabetekoan zehar aprobatu dituen notak gordeko zaizkio kurtso akademiko berean hurrengo deialdira aurkeztuko balitz, ez horrela hurrengo urte akademikoko deialdietan. Ikaslea irakaslearekin kontaktuan jarriko da orientabideak jasotzeko eta aurkezpenaren data ezartzeko, beti azterketen epea igaro aurretik. Deialdi honetan ebaluazio finalaren irizpide berberak jarraituko dira.



Ebaluatua izango den proba orotan, edonolako ataza zein azterketan, ikaslearen ekarpenean egilearen inguruko zalantzarik balego, Unibertsitatearen araudiari jarraituko zaio.



Ikasle ez-presentzialek ikasgaian zehaztutako gaitasunak lortu dituztela erakusteko behar beste proba zehaztuko dira.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

- Irakasleak beharrezko estimatzen dituen artikulu, testu-liburu edo materialeak.
- Irakasleak beharrezko estimatzen dituen testu literario zein ikus-entzunezko produkzioak.
- Ordenagailua eta proiektorea aurkezpenak egiteko.

DERRIGORREZKO IRAKURGAIAK:
Atwood M. (2017).The handmaid's tale, Random House UK
Hawthorne, N., Rest, J., Melville, H., & Hawthorne, N., Hawthorne, Nathaniel. (1978). Relatos (Biblioteca básica universal, 32). Buenos Aires: Centro Editor de América Latina.
Shakespeare, W., Valverde, J., Dalí, S., & Shakespeare, W., Shakespeare, William. (2006). Macbeth. Barcelona: Planeta.
Shelley, M. (2010). Frankenstein. Norwich (Norfolk): Samphire Press.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

BIBLIOGRAFIA:

Atwood, M., & Somacarrera Iñigo, P. (2000). Juegos de poder (power politics) (Ed. bilingüe, [1a ed. española] ed., Poesía hiperión, 378). Madrid: Hiperión.

Behrendt, S., Mellor, A., & Behrendt, S. (1990). Approaches to teaching shelley's frankenstein (Approaches to teaching world literature, 33). New York: Modern Language Association of America.

Birch, D., & Oxford University Press. (2009). The oxford companion to english literature (7th ed.) [7th ed.]. Oxford: Oxford University Press. (2009).

BLOOM, Harold. Shakespeare: The Invention of the Human. Nueva York: Riverhead, 1999

Dobson, M., Wells, S., Sharpe, W., & Sullivan, E., (Cultural historian). (2015). The oxford companion to shakespeare (Second ed., Oxford quick reference) [Second edition.]. Oxford: Oxford University Press. (2015)

Hart, J., & Leininger, P. (1995). The Oxford companion to American literature (6th ed., rev. and enl ed.) [6th ed., rev. and enl.]. New York: Oxford University Press. (1995).

Horan, T. (2018). Desire and empathy in twentieth-century dystopian fiction (Palgrave studies in utopianism). Cham, Switzerland: Springer Science and Business Media. (2018)

Parini, J. (2004). The Oxford encyclopedia of American literature. New York: Oxford University Press. (2004).

Person, L. (2007). The Cambridge introduction to Nathaniel Hawthorne (Cambridge introductions to literature). Cambridge: Cambridge University Press.

Wilson, S., Friedman, T., & Hengen, S. (1996). Approaches to teaching Atwood's The handmaid's tale and other works. New York: Modern Language Association of America.



HIZTEGIAK:

Collins English Dictionary (2009). HarperCollins Publishers.

Gran Diccionario Oxford Español-Inglés / Inglés-Español (2008). Oxford University Press.

MORRIS M. (1998). Morris Student Plus. Euskara-Ingelesa/ English-Basque. Klaudio Harluxet Fundazioa.

Gehiago sakontzeko bibliografia

-Carter, R. eta MCRAE, J. (1995) The Penguin Guide to English Literature : Britain and Ireland. Penguin. London.
-LAVERY, C. (1994) Focus on Britain. Cultural studies for the Language Classroom. Macmillan Publishers. Oxford.
-MURPHY, R. (2004). English Grammar in Use. Cambridge University Press. Cambridge.
-SWAM, M. (2005). Practical English Usage. Oxford University Press. Oxford.

Web helbideak

www.bbclearningenglish.com
www.britishcouncil.org

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • BALZA TARDAGUILA, IRENE
  • KORTAZAR BILLELABEITIA, PAULO
  • MILLA MELERO, RUTH

TaldeakToggle Navigation

61 Teoriakoa (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-2

08:30-10:00 (1)

10:30-12:00 (2)

4-16

08:30-10:00 (3)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 1S02G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (1)
  • 1S02G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (2)

61 Mintegia-1 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
10-10

13:00-15:30 (1)

13-13

13:00-15:30 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 0S06G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (1)
  • 0S06G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (2)

61 Mintegia-2 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
10-10

13:00-15:30 (1)

13-13

13:00-15:30 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 0S06G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (1)
  • 0S06G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (2)

61 Mintegia-3 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
10-10

13:00-15:30 (1)

13-13

13:00-15:30 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 0S06G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (1)
  • 0S06G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (2)

61 Gelako p.-1 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
3-3

08:30-10:30 (1)

11:00-13:00 (2)

4-16

10:30-12:30 (3)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 1S02G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (1)
  • 1S02G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (2)

61 Gelako p.-2 (Ingelesa - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
3-3

08:30-10:30 (1)

11:00-13:00 (2)

4-16

10:30-12:30 (3)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 1S15G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (1)
  • 1S15G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (2)