XSLaren edukia

Hizkuntzen Didaktikarako Ikuspegi Berriak27574

Ikastegia
Bilboko Hezkuntza Fakultatea
Titulazioa
Lehen Hezkuntzako Gradua
Ikasturtea
2022/23
Maila
4
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Euskara
Kodea
27574

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala2436
Mintegia57.5
Gelako p.3146.5
Ordenagailuko p.00

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation

"Hizkuntzen didaktikarako ikuspegi berriak" ikasgaia Haur eta Lehen Hezkuntzako graduetako laugarren ikasturteko ikasleei eskaintzen zaie. "Hizkuntz(ar)en i(ra)kaskuntzako ikuspegi berriak" minorreko ikasgaia da eta ikasleak ikasgai solte gisa ere har dezake.

Ikasgai honen bidez prestakuntza osagarria eskaini nahi zaio ikasleari sakonago aztertzeko gaur egun hizkuntz(ar)en ikas-irakaskuntzan garrantzitsutzat jotzen diren hainbat osagai eta ikuspegi, kontuan harturik hizkuntzen trataeraren alorrean nolako aldaketak ari diren gertatzen hezkuntza sisteman, jendarteko mugimenduei eta joerei erantzunez. Hausnarketa sakondu nahi da irakasle-gaiek azter ditzaten euren hasierako prestakuntzan hainbat ikuspegi eta baliabide, alorraren bilakabidean gaur egun jardunbide egokitzat jotzen direnak, horren guztiaren bidez irakasle-jardueran jarrera berritzaile eta gogoetatsua indartu nahian.

Horrela, aztergai izanen dira gaur egungo hezkuntza sisteman garrantzitsu jotzen diren hainbat ikuspegi, jardunbide eta baliabide. Haien artean hauek aipa daitezke: Hizkuntzen Europako Erreferentzi Marko Bateratuaren testuingurua, Hizkuntzen Trataera Bateratua, Hizkuntzak eta Edukiak Batera Ikas-irakasteko planteamenduak, hezkuntza sistemaren helburu eleaniztunak dakartzan joerak, hizkuntz aniztasuna eta eleaniztasuna, geletako jatorriko hizkuntza-aniztasuna kudeatzea, hizkuntzen ikas-irakaskuntzan indarrean diren ikasbide desberdinak (proiektuen bidez, atazen bideZ) teknologia berriak hizkuntzen ikas-irakaskuntzan, portfolioa, ikasleen estrategiak hizkuntzak ikasteko, interferentzien eta erroreen trataera, ikastetxearen hizkuntza proiektua lantzeko orientabideak, eta abar.

Ikasgaiaren helburu orokorrak hauek dira:

- Hezkuntza sisteman elebitasunetik eleaniztasunera gaur egun gertatzen ari diren mugimenduak beren testuinguruan kokatzea, gogoeta sakonduz haien arrazoiez, oinarriez eta ondorioez;

- Gaur egun hezkuntza sisteman, Haur eta Lehen Hezkuntzako mailetan (12 urtera bitarteko ikasleekin), hizkuntzen ikas-irakaskuntzan indarrean diren ikuspegi, joera, jardunbide nagusi batzuk ezagutzea eta haietaz gogoeta egitea, haien testuinguruak, arrazoiak eta oinarriak ulertzea eta jakitea, ikuspuntu teoriko-praktikotik.

Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

GAITASUNAK:

-Analizatzea, ezagutzea eta azaltzea gaur egun hizkuntzen ikas-irakaskuntzan Lehen Hezkuntzako mailetan garrantzitsutzat eta egungotzat jotzen diren zenbait orientabide, jardunbide eta baliabide, beste batzuekin kontrastean.

-Ikuspegi horiek gaurko hezkuntza sisteman duten egokitasunaz gogoeta funtsatua egitea eta haien baliozkotasuna aztertzea.

-Gogoeta sakontzea eta argudiatzea nolako eragina izan dezakeen eta izaten ari duen anitz-eleko egoerak eskolaren eta ikasgelaren testuinguruan.

-Erdiestea jakintza funtsatua eta gogoetan oinarritua hezkuntza elebiduneko eta eleanitzeko programez, aintzat harturik nolako hizkuntz eta kultur aniztasuna den eskolan.

-Komunikazio konpetentziak garatzea Autonomi Erkidegoko bi hizkuntza ofizialetan.

-Aldeko jarrerak sortzea hizkuntzez, pertsona elebidunez eta irakaskuntza elebidunaz eta eleaniztunaz, oharturik nolako onurak eta zailtasunak diren horietan.



IKASKETA EMAITZAK:

-Ezagutzea eta azaltzea zer diren, zertan duten oinarria eta zer ezaugarri dituzten honako ideia eta jardunbide hauek: Ikuspegi komunikatiboa, Hizkuntzak eta Edukiak Batera Ikastea, Hizkuntzen Trataera Bateratua, EAEko marko hirueleduna, immigrazio hizkuntzen trataera, hizkuntza-komunikaziorako gaitasuna lantzeko orientabide metodologiko egungoak (proiektuen bidez, atazen bidez,…), IKTak hizkuntzen irakaskuntzan eskolan, ikas-estrategiak, interferentziak eta erroreak, ikastetxearen hizkuntza proiektua.

-Bilatzea eta hautatzea informazio bibliografikoa gai horietan sakontzeko bide gisa.

-Jakitea eta azaltzea zertan diren eta norantz doazen hizkuntz aniztasun eta eleaniztasun gertakariak egungo jendartean eta egungo Hezkuntza Sisteman.

-Ezagutzea eta azaltzea hizkuntzen ikas-irakaskuntzan gaur egun indarrean diren jardunbide batzuen oinarriak eta ezaugarriak (Hizkuntzen Trataera Integratua, Hizkuntzak eta Edukiak Batera Ikastea…)

-EAEko Marko Hirueleduna zer den jakitea eta haren ezaugarriak azaltzea.

-Immigrazioko hizkuntzen hiztunekin jarduteko oinarrizko orientabideak eta baliabideak ezagutzea eta analizatzea.

-Hizkuntza kohesio-koherentziez, zuzentasunez eta egokitasunez erabiltzea, ahoz eta idatziz.

-Hizkuntza guztiei eta haien hiztunei adieraztea errespetua, aintzatespena eta balioespen ona.

Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

-Hezkuntza sistema eta gaitasunak: hizkuntza-komunikaziorako gaitasuna.

-Europako Erreferentzi Marko Bateratua Hizkuntzetarako

-Ikuspegi komunikatiboa

-Hizkuntzak eta Edukiak Batera Ikastea (HEBI): oinarriak eta ezaugarriak

-Hizkuntzen Trataera Bateratua(HTB): oinarriak eta ezaugarriak

-EAEko marko hirueleduna: ezaugarriak eta kezkak

-Immigrazio hizkuntzen trataera: orientabideak, baliabideak

-Hizkuntza-komunikaziorako gaitasuna lantzeko orientabide metodologiko egungoak: proiektuen bidez, atazen bidez,…

-Metodologien bilakaera

-Sekuentzia didaktikoak

-IKTak hizkuntzen irakaskuntzan eskolan

-Ikas-estrategiak

-Interferentziak eta erroreak

-Portfolioa

-Ikastetxearen hizkuntza proiektua



MetodologiaToggle Navigation

Eskola magistralak eta gela praktikak konbinatzen dira. Biek eskatzen dute ikasleen parte hartze aktiboa, kolaborazio jarduna eta edukiei buruzko gogoeta, eta baita ikasleak berak hartzea bere ikasketa prozesuaren erantzukizuna.

Eskola magistraletan honako jarduera hauek eginen dira:

-Edukien azalpena, analisia eta eztabaida

-Dudak argitzea



Gela praktiketan, oro har, jarduera hauek egin daitezke:

-Testuen irakurtze kritikoa

-Ikus-entzunezko materiala analizatzea

-Atazak egitea

-Ikas-materialen analisia, euskarri ezberdinetan

-Lanak ahoz aurkeztea



Mintegietan honako hauek dira egitekoak:

-Ikasleek lanak azaltzea, analizatzea eta eztabaidatzea, irakasleak lagunduta norabidean



Tutoretzetan jarduera hauek egin daitezke:

-Dudak argitzea

-Lanak gidatzea



Gelaz kanpoko jarduerak hauek dira:

-Ikaste lana.

-Bakarkako edo taldekako lanak egitea.

-Testuak kritikoki irakurtzea.

-Bibliografia eta intereseko beste material batzuen bilatzea.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • Garatu beharreko proba idatzia (%): 50
    • alde lanak (arazoen ebazpenak, proiektuen diseinuak) (%): 50

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

KLASERA DATORREN IKASLEAREN EBALUAZIO SISTEMA

oEbaluazioa mistoa: Eskoletara erregulartasunez datorren ikaslea (asistentziaren %75) baliabide hauen bidez ebaluatua izango da:

-Ikasturtean zehar egindako lanak eta haiei buruz emaniko azalpenak eta aurkezpenak (% 50).

-Azterketa idatzia jorratutako gaiei buruz (%50).

oOharra: irakasgaia gainditzeko beharrezkoa da atal bakoitzean puntuazioaren %40 baino gehiago lortzea (azterketan, lane(t)an eta aurkezpenetan). Gainditutako ataletako emaitzak gordeko dira deialdi berezirako, baina ez dira gordeko hurrengo ikasturteetarako.



JUSTIFIKATUTAKO ARRAZOIENGATIK KLASERA EZIN ETOR DAITEKEEN IKASLEA

oAmaierako ebaluazioa: eskoletara erregulartasunez etortzen ez diren ikasleek (asistentziaren %75 baino gutxiago) azken azterketa egin beharko dute, eta horren bidez irakasgaian lortu beharreko gaitasun guztiak ebaluatuko dira. Azterketak galdera teorikoak edota praktikoak izan ditzake. Gainera, eskatu ahal izanen zaio lan praktikoren bat egitea eta ekartzea.



OHIKO DEIALDIARI UKO EGIN NAHI DION IKASLEA

oEbaluazio mistoa:

a)Azken azterketa egiten ez duen ikaslea “ez aurkeztutzat” hartuko da.

b)Deialdiari uko egin nahi dion ikasleak idazki bat bidali beharko dio irakasgaia azaltzen duen irakasleari (edo irakasleei, bat baino gehiago direnetan) uko egin nahi duela adierazteko. Idazki hori, beranduenik, azterketen saio ofiziala hasi baino hamar egun lehenago bidali behatko dio irakasleari.

oAmaierako ebaluazioa:

Azken azterketa egiten ez duen ikaslea “ez aurkeztutzat” hartuko da.



BALIOETSIKO DIREN BESTE ALDERDI BATZUK:

oJarrera balioetsiko da. Kontuan hartuko dira honako hauek:

-Puntualtasuna eta ikasgelara etortzea.

-Parte hartzea eta ekimena.

-Ahalegina, saiatzea eta aurrerapena.

Zereginei dagokienez honako hauek balioetsiko dira:

a) Gelan proposaturiko zereginak betetzea eta azaltzea.

b) Kohesio-koherentziak, zuzentasuna eta egokitasuna zereginetan.



Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

AZKEN EBALUAZIOA (%100)

oAzken Froga

oAzken kalifikazioa egiteko kalkulua eta baldintzak: Batez bestekoa eginen da azken azterketaren eta lan praktikoen artean. Irakasgaia gainditzeko beharrezkoa da atal bakoitzean puntuazioaren %40 baino gehiago lortzea (azterketan, lanetan eta aurkezpenetan). Ohiko deialdian gainditutako atalen notak gordeko zaizkie ikasleei.



EBALUAZIO IRIZPIDEAK: Ohiko deialdian erabilitakoak berak dira.



EZ-OHIKO DEIALDIARI UKO EGIN NAHI DION IKASLEA

Prozedura: ez aurkeztearekin nahikoa da.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

-BAKER, C. (1997). Fundamentos de educación bilingüe y bilingüismo. Madrid: Cátedra.
-CUMMINS, J. (2002). Lenguaje, poder y pedagogía. Madrid: Morata.
-EUROPAKO KONTSEILUA (2001). Hizkuntzen Europako Erreferentzi Marko Bateratua: http://www.habe.euskadi.net/s23-4728/es/contenidos/informacion/oinarrizko_kontzeptuak/es_9716/adjuntos/europako_markoa.pdf (gaztelaniaz eta ingelesez ere bada).
-EUSKO JAURLARITZA-HUIS (2010). Haur hezkuntzarako, lehen eta bigarren hezkuntzarako eta batxilergorako dekretu kurrikularrak Euskal Autonomia Erkidegoan. Vitoria-Gasteiz. EJAZN
-GUASCH, O. (2007). La educación multilingüe: un reto para el profesorado. Cultura y Educacion 19 (2), 135-147.
-IKASTETXE BATZUETAKO HIZKUNTZ PROIEKTUAK
-IKASTOLEN ELKARTEA (2009). Ikastolen hizkuntz proiektua. Zamudio: Euskal Herriko Ikastolen Konfederazioa.
-INTERNETETIK HAINBAT BALIABIDE
-RICHARDS, J. C. y RODGERS, T. S. (1998). Enfoques y métodos de enseñanza de idiomas. Madrid: Cambridge University Press.
-RICHARDS, Jack. C. (2006). Communicative Language Teaching Today. Cambridge: Cambridge University Press

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

AMENGUAL, M., JUAN, M. Y SALAZAR, J. (2008). Adquisición y enseñanza de lenguas en contextos plurilingües: ensayos y propuestas aplicadas. Illes Balears: UIB.

AUTORE BATZUK (1997). El proyecto lingüístico de centro: monografia. Textos 13: 5-85. Bartzelona: Graó.

BERNAUS, M.; ESCOBAR, C. (2001). El aprendizaje de lenguas extranjeras en medio escolar. In Nussbaum, L. y Bernaus, M. (Edi.), Didáctica de las segundas lenguas en la Educación Secundaria Obligatoria: 39-77. Madrid: Síntesis.

BOGAARDS, P. (1990). Gaitasuna eta afektibitatea hizkuntza arrotzen ikaskuntzan. Donostia: HABE

CENOZ J., HUFEISEN B., JESSNER U. (ed.) (2001). Crosslinguistic Influence in Third Language Acquisition: Psicolinguistic Perspectives. Clevedon: Multilingual matters ltd.

CENOZ J., JESSNER U. (ed.) 2000. English in Europe. The Acquisition of a Third Language. Clevedon: Multilingual matters ltd.

CENOZ, J. (ed.) (2008). Teaching through Basque: achievements and challenges. Clevedon: Multilingual matters.

CERDÁN, L. (1997). Hitzik Gabeko Komunikazioak irakaslearen diskurtsoan eta ikasgelan duen eragina. In Hizpide 40: 53-64

CRYSTAL, D. (2004). The language revolution. Cambridge: Polity Press. Hizkuntzaren iraultza.

CUMMINS; J (2007): La hipótesis de la Interdependencia 25 años después. Multilingüismo y Multiculturalismo en la Escuela. Cuadernos de educación. ICE/HORSORI.

CUMMINS, J.& HORNBERGER, N. (edts.) (2010). Bilingual Education. Encyclopedia of Language and Education. New York: Springer

CYR, Paul (2000). Estrategiak bigarren hizkuntza baten irakaskuntzan. HABE. Itzulpen saila 42

DELORS, Jacques (koord.)(1996). La educación encierra un tesoro. Informe de la Comisión Internacional sobre la educación para el siglo XXI. Madrid: Santillana-Unesco.

EAB (EUSKARAREN AHOLKU BATZORDEA. KULTURA SAILA. EUSKO JAURLARITZA) (2004). Euskararen kalitatea: zertaz ari garen, zergatik eta zertarako. Vitoria-Gasteiz: EJAZN

ELORZA, I.; MUNOA, I. (2008). Promoting the Minority Language Through Integrated Plurilingual Language Planning: the case of the Ikastolas. In CENOZ, J. (ed.) (2008): 85-101.

EUSKO JAURLARITZA-HUIS (2010). Hezkuntza marko hirueledunaren esperimentazio-prozesua. Vitoria-Gasteiz. EJAZN.

GONZALEZ PIÑEIRO, M.; GUILLÉN DÍAZ, C.; MANUEL VEZ, J.M. (2010). Didáctica de las lenguas modernas: Competencia plurilingüe e intercultural. Madrid: Síntesis.

GUASCH, O. (2008). Reflexión interlingüística y enseñanza integrada de lenguas. En Textos de Didáctica de la Lengua y la Literatura, 47, 20-32.

IDIAZABAL, I. Y BARREÑA, A. (edit.) (2009). Ikasteredu elebidunak eta euskararen azterketan (iker)molde berriak. Bilbao:Euskaltzaindia.

LARREA, K.; MAIA, J. (2010). Galdera-erantzun batzuk hizkuntzaren didaktikaz. UPV-EHU. Argitalpen elektronikoa: In http://testubiltegia.ehu.es/Galde-erantzun-hizkuntz-didaktika

LARREA, Kepa (2008). Erroreak bigarren hizkuntzaren (H2) irakaskuntzan. Euskalingua, 13

LARREA, Kepa (2009). Ikasleen hizkuntza erroreak eta hutsegiteak: zuzentzeko proposamena. Revista de Psicodidáctica, 14-1.

LASAGABASTER, D. (2003): Trilingüismo en la enseñanza, Lleida, Edit. Milenio

LORENZO, Francisco; TRUJILLO, Fernando; VEZ, Jose Manuel (2011). Educación bilingüe. Integración de contenidos y segundas lenguas. Madrid: Síntesis.

MAIA, J.; LARREA, K. (2008). Euskara batua eta euskalkiak Haur eta Lehen hezkuntzan. Bilbo: EHUko sare-argitalpena. In http://testubiltegia.ehu.es/Euskara-batua-eta-euskalkiak-eskolan

MAIA, J. (2015). Hezkuntza elebiduna Euskal Herrian: 30 urteko ibilaldia. In Euskera, 59 (2), 579-628.

MANTEROLA, I.; BERASATEGI, N. (2011). Hizkuntza gutxituen erronkak. Bilbo: UEU

PASCUAL GRANELL, Vicent (2006). El tractament de les llengües en un model d’educació plurilingüe per al sistema educatiu valencià. Valencia. Generalitat Valenciana-Conselleria de Cultura, Educació i Sport.

PERALES, JOSU (2010). Ba al dago bizitzarik atazetan oinarritutako irakaskuntzatik harago?. Hizpide, 75. HABE.

PÉREZ CABELLO, A.M. (2011). Enseñar y aprender a comunicarse en una segunda lengua. Barcelona: ICE, Cuadernos de Educación, 64.

RUIZ DE ZAROBE, Y.; JIMÉNEZ C., R.M. (edit.): Content and language integrated learning: Content and Language Integrated Learning : Evidence from Research in Europe.

UNAMUNO, V. (2003). Lengua, escuela y diversidad sociocultural. Barcelona: Graó.

UR, Penny (2010). Hizkuntza-irakaskuntzako ikastaroa: praktika eta teoria. HABE. Itzulpen saila 51.

VANPATTEN, Bill (2007). Inputetik outputera. Bigarren hizkuntzaren eskurapena: irakasleentzako gidaliburua. HABE. Itzulpen saila 49.

VILA, I. (2010). Qué puede aportar la educación bilingüe a la educación lingüística del siglo XXI. In Avances en Supervisión Educativa. Revista de la Asociación de Inspectores de Educación de España, Octubre 2010, nº 13.

VV.AA. (2010). Soziolinguistika Eskuliburua. Vitoria-Gasteiz: Eusko Jaurlaritzako Argitalpe

Aldizkariak

-Bat soziolinguistika aldizkaria
-Euskera
-Ikastaria
-IKhasi aldizkaria
-Jakingarriak
-Tantak
-Textos de didáctica de la lengua y la literatura
-Uztaro

Web helbideak

8.4.- Internet-eko webgune interesgarriak
-http://www.isabelperez.com/clil.htm
-http://www.pnte.cfnavarra.es/publicaciones/pdf/currieso2.pdf
-http://ec.europa.eu/education/languages/language-teaching/doc236_en.htm
-http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net/r43-2519/es/
-http://b08leioa.net/berritzegune/?p=817
-http://blocs.xtec.cat/immersiosalt
http://centros.educacion.navarra.es/eibz/baliabideak/eleaniztasuna/index2.htm
http://europa.eu/legislation_summaries/education_training_youth/lifelong_learning/c11090_en.htm
http://nagusia.berritzeguneak.net/hizkuntzak/
http://unesdoc.unesco.org/images/0010/001095/109590eo.pdf
http://www.clilcompendium.com/brief.htm
http://www.educacion.navarra.es/portal/Guia+de+Estudios/Lenguas+Extranjeras/Programas+plurilingues
http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net/r43-2459/es/contenidos/informacion/dif8/es_2083/adjuntos/PLANaren_aurkezpena_c.pdf
http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net/r43-2459/es/contenidos/informacion/dia6/es_2027/colecciones_c.html
http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net/r43-5473/es/contenidos/informacion/dia2/es_2023/adjuntos/decretos_curriculares/dc_educ_basic_c.pdf
http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net/r43-573/es/contenidos/informacion/dif8/es_2083/documentos_acogida_inmigrantes_c.html
http://www.ikuspegi-inmigracion.net/es/

http://www.juntadeandalucia.es/educacion/webportal/web/aicle/contenidos/
http://www.juntadeandalucia.es:80/educacion/webportal/web/aicle/contenidos/
http://www.lexnavarra.navarra.es/detalle.asp?r=29416
http://www.mondragon.edu/files/aldizkariak-revistas/jakingarriak/pdf/Jakingarriak%2057.pdf
http://www.slideshare.net/ftsaez/plurilingualism-clil-conbat-presentation
http://www.slideshare.net/Ingelesa/basque-curriculum-for-languages
http://www.slideshare.net/jpla23/key-competences-in-the-spanish-education-system
http://www.slideshare.net/nlorenzo/catalan-model-for-language-learning-in-plurilingual-contexts.

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • ABASOLO ISASA, JUAN SEBASTIAN
  • BOILLOS PEREIRA, MARIA DEL MAR
  • IRUSKIETA QUINTIAN, MIKEL

TaldeakToggle Navigation

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-7

08:30-10:30 (1)

9-12

08:30-10:30 (2)

14-15

08:30-10:30 (3)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 0S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (1)
  • 0S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (2)
  • 0S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (3)

31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
8-8

10:30-13:00 (1)

13-13

10:30-13:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 0S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (1)
  • 0S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (2)

31 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
8-8

13:30-16:00 (1)

13-13

13:30-16:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 0S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (1)
  • 0S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (2)

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-7

11:00-13:00 (1)

8-8

08:30-10:00 (2)

9-12

11:00-13:00 (3)

13-14

08:30-10:00 (4)

14-15

11:00-13:00 (5)

16-16

15:00-17:00 (6)

17:30-19:30 (7)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 0S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (1)
  • 0S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (2)
  • 0S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (3)
  • 0S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (4)
  • 0S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (5)
  • 0S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (6)