XSLaren edukia

Matematikaren Irakaskuntzako Egungo Joerak27591

Ikastegia
Bilboko Hezkuntza Fakultatea
Titulazioa
Lehen Hezkuntzako Gradua
Ikasturtea
2022/23
Maila
4
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Euskara
Kodea
27591

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala2436
Mintegia57.5
Gelako p.3146.5
Ordenagailuko p.00

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation

Irakasgaia Lehen Hezkuntzako Graduko 4. mailan kokatzen da. Ikasleek lehen lauhilabetean hautatu ahal duten 6 ECTSko irakasgaia da, eta “Lehen Hezkuntzako eskolaren berrikuntza” Minorraren parte da.

Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

Matematikaren irakaskuntzaren inguruan, lerro estrategikoak eta egungo joerak ezagutzea.



Gaitasun matematikoa trebatzea eta etorkizunean ikasleen gaitasunak garatzeko ekintza motak eta proiektuak ezagutzea.

Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

1. Lehen Hezkuntzako matematika ikaskuntza-irakaskuntzako ikuspuntu metodologikoak.

2. Informazio eta komunikazio teknologiak maisu-maistren gaitasunak garatzeko ekintza motak eta proiektuak ezagutzea.

3. Berrikuntzaren lerro estrategikoak Matematika Irakaskuntzan.

MetodologiaToggle Navigation

Eduki teoriko-praktikoei buruzko azalpenak eman eta ariketak edota irakurgaiak proposatuko dira. Planteatutako ariketak bakarka zein taldeka egingo dira. Klase orduetan egin beharreko lanez gain, klasetik kanpo barkarka zein taldeka egin beharreko bestelako lanak egongo dira.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Ebaluazio Jarraituaren Sistema
  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • Garatu beharreko proba idatzia (%): 20
    • Banakako lanak (%): 30
    • alde lanak (arazoen ebazpenak, proiektuen diseinuak) (%): 30
    • Lanen, irakurketen... aurkezpena (%): 20

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Taldeko lanak (0-50%), banakako lanak (0-50%), garatzeko azterketa (0-100%). Kontuan hartzen diren atal guztietan 4/10eko gutxieneko kalifikazioa izan behar da batezbestekoa egiteko. Klaseko dinamikaren araberakoak dira portzentaiak, eta lan giroa egokia ez bada, garatzeko azterketak %100eko balioa har dezake.



Ikasleari, justifikatutako arrazoiengatik ezin bazaio egin etengabeko ebaluazioa, bukaerako proba bakarra egingo zaio, irakasgaiko jakintzak eta gaitasunak bereganatu dituela egiazta dezan. Proba horrek, egiten den moduan egiten dela, irakasgaiko notaren % 100 balio beharko du.

Irakasgaiaren ezaugarri eta edukiengatik irakasgaiaren beste alderdi batzuk gainditu behar badira, praktikak esaterako, bukaerako probaz gain kontuan hartuko beharko da beste alderdiak gainditu diren ala ez (Gestiorako Arautegia ikasturtea 2016/17, artikulu 43c).

Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Ohiko deialdian agertzen diren irizpideak erabiliko dira.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

eGela ikasgaia

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

Alagia, H., Bressan, A., Sadovsky, P. (2005). Reflexiones teóricas para la Educación Matemática., Libros del Zorzal.

Brousseau, G. (1997). Theory of didactical situations in mathematics: didactique des mathématiques, Kluwer Academics, 1997.

Brousseau, G. (2007). Iniciación a la Teoría de las Situaciones didácticas, Libros del Zorzal.

Gorgorió, M. N., Delofeu, J.D. (coords.). (2000). Matemáticas y educación: Retos y cambios desde una perspectiva internacional, Graó.

Khouyibaba, S. (2010). Teaching mathematics with technology, Procedia Social and Behavioral Sciences 9, 638–643.

National Council of Teachers of Mathematics. (2003). Principios y Estándares para la Educación Matemática. Thales.

OCDE (2006). PISA 2006 Marco de la evaluación.

Gehiago sakontzeko bibliografia

Chavarría, J. (2006). Teoría De Las Situaciones Didácticas.. Cuadernos De Investigación Y Formación En Educación Matemática. Año 1, Número 2.
Clare, D., Backwell, J.L. (2006). ICTs: Teachers’ and students’ preconceptions and the implications for present and future teacher education,. In: International Conference on Multimedia & Communiction Technologies in Education (m-ICTE). Seville, Spain.
Compton, L., Davis, N., Correia, A. (2010) Pre-service teachers’ preconceptions, misconceptions, and concerns about virtual schooling, , Distance Education, 31 (1), 37–54.
Khambaria, M. N., Luanb, W. S., Ayub, A. F. (2010). Technology in Mathematics Teaching: The Pros and Cons. Procedia Social and Behavioral Sciences 8, 555–560
Silva Laya, M. (coord). (2008). La innovación en la enseñanza de las matemáticas en primaria: El modelo de matemáticas constructivas. Universidad Iberoamericana.
Varios Autores. (2016). Programa tus juegos con Scratch. DK.
Majed Marji. (2014). Learn to program with Scartch: a visual introduction to programmin with games, art, science, and math. No Starch Press.
Sean McManus. (2016). Yo también puedo programar. Planeta.

Aldizkariak

SIGMA, SUMA, UNO, AIEM, Revista Números, Educación Matemática.

Web helbideak

Eskola 2.0: http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net/r43- 573/es/contenidos/informacion/eskola_bi_puntu_zero/es_eskola20/eskola20_c.html
Irakas Sistema Ebaluatu eta Ikertzeko Erakundea: http://www.isei-ivei.net/cast/pub/indexpub.htm
Lehen Hezkuntza Curriculuma: http://www.isei-ivei.net/cast/nora/noraindex.htm#
MEC software: http://recursostic.educacion.es/descartes/web/
National Council of Teachers of Mathematics: http://www.nctm.org/
National Council of Teachers of Mathematics, software: http://nlvm.usu.edu/
OCDE: http://www.oecd.org
TIMSS: http://nces.ed.gov/timss/results03.asp
EJ, Hezkuntza Saila: http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net/r43-2591/es/
MEC, Hezkuntza Saila: http://www.educacion.gob.es/portada.html

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • ANASAGASTI AGUIRRE, JON
  • BERCIANO ALCARAZ, AINHOA
  • SAGARDUY CRESPO, AINHOA

TaldeakToggle Navigation

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-6

08:30-10:30 (1)

8-11

08:30-10:30 (2)

13-15

08:30-10:30 (3)

Irakasleak

31 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
7-7

13:00-15:30 (1)

12-12

10:30-13:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 0S04T- matematika laborategia - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA (1)

31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
7-7

13:00-15:30 (1)

12-12

13:00-15:30 (2)

Irakasleak

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

10:30-12:30 (1)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 0S04T- matematika laborategia - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA (1)