XSLaren edukia

Ikaskuntza Digitalerako Egoera Pedagogiko Berriak27593

Ikastegia
Bilboko Hezkuntza Fakultatea
Titulazioa
Lehen Hezkuntzako Gradua
Ikasturtea
2022/23
Maila
4
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Euskara
Kodea
27593

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala2436
Mintegia57.5
Gelako p.3146.5
Ordenagailuko p.00

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation

Informazio eta Komunikazio Teknologiak (IKT) ez dira jada ikas-irakas prozesuatean berrikuntza tangentziala. Egun, Ezagutza Gizarteko formazio proiektuetan muinean bilakatu dira.



Askotan, teknologiaren garapenaren abiada eta erabiltzaileen aldetik onarpena bizkorragoa doa gure gaitasuna praktika formatiboetan ekintza berritzaile eta esanguratsuetan integratzeko baino.



Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

G1. Ikas-irakaskuntzarako abanguardia eta IKTen azken joerak identifikatzen ditu.

G2. Ikas-irakaskuntza prozesuetan IKTen aukera berriak bereiztu eta garatzen ditu.

G3. Ikasketarako teknologian oinarritutako hezkuntza baliabideak aztertzen ditu.

G4. Teknologiarekin aberastutako ikaskuntza ingurunen eragina ikertzen du.

G5. Informazio digitalaren erabilpen segurua, etikoa eta legala aplikatzen du.

Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

I. GAIA. ARO DIGITALEKO IKASKUNTZA.

II. GAIA. 2.0 IKASKUNTZA-ESTRATEGIAK, BERRIKUNTZA PEDAGOGIKORAKO.

III. GAIA: IKASKUNTZARAKO GIZARTE-SOFTWAREAREN APLIKAZIOAK.

MetodologiaToggle Navigation

Saio magistral eta praktikoetan bakarka zein taldeko lana egingo dute ikasleek.

- Saio magistraletan (talde handian zein txikian), irakasgaiaren oinarrizko eduki teorikoak landuko dira.

- Saio praktikoetan (talde txikian), talde txikietako lana nagusituko da.



Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Ebaluazio Jarraituaren Sistema
  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • Garatu beharreko proba idatzia (%): 10
    • Praktikak egitea (ariketak, kasuak edo buruketak) (%): 10
    • alde lanak (arazoen ebazpenak, proiektuen diseinuak) (%): 80

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

A. ETENGABEKO EBALUAZIOA:

Azken kalifikazioa lauhilabeteko osoan zehar ikasleak burututako froga guztien balorapenaren menpe egongo da eta irakasgaia gainditzeko derrigorrezkoa da atal guztiak gaindituak izatea.



• Garatu beharreko proba idatzia (%): 10

• Praktikak egitea (ariketak, kasuak edo buruketak) (%): 10

• Talde lanak (arazoen ebazpenak, proiektuen diseinuak) (%): 80



Ikasleek eskubidea izango dute azken ebaluazio bidez ebaluatuak izateko, etengabeko ebaluazioan parte hartu zein ez hartu. Horretarako, ikasleek kasuan kasuko irakasgaiaren irakaskuntza aldia bukatu baino, gutxienez, hilabete lehenago egin beharko dute eskaria. Eskari hori idatziz aurkeztu beharko zaio irakasgaiaren ardura duen irakasleari.



Ebaluazio jarraia, egoerak hala eskatuko balu, eGelaren bitartez egingo da; hau da, bai ebaluazioarako beharrezkoak diren materialak elkartrukatuz (entregagaiak, praktikak...), feedback emateko dauden erramintak emanez, baita kalifikazioa eman ere.



B. AZKEN EBALUAZIOA:

Azken kalifikazioa azterketa garaian gauzatuko den froga baten bitartez lortzen da. Froga horrek hurrengoko entregagaiak ditu:

- Bakarka garatzeko Froga idatzia. %60

- Froga praktikoa, non ikasleak hezkuntza teknologian oinarritutako berrikuntza proiektu bat aurkeztu beharko duen irakaslearen aurrean eta azterketa egunean. %40



Irakasgaia gainditzeko derrigorrezkoa da atal guztiak gaindituak izatea.

Azken proba egin behar duten ikasleek eGela bidez egingo dute, aurrez aurre egiterik ez badago.

Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

A. Ebaluazio jarraia aukeratu duren ikasleak: Ikasleek ebaluazio jarraian sortutako ekoizpenak gainditu gabe izatekotan eta horren eraginez bataz bestekoa egiteko aukera izan ez dutenean, gainditu gabe edo entregatu gabe duten atala entregatzeko aukera izango dute ezohiko deialdian.



B. Amaierako ebaluazioa aukeratu duten ikasleak: Azken kalifikazioa azterketa garaian gauzatuko den froga baten bitartez lortzen da. Irakasgaia gainditzeko derrigorrezkoa da atal guztiak gaindituak izatea.



- Bakarka garatzeko froga idatzia. %40

- Froga praktikoa, non ikasleak hezkuntza teknologian oinarritutako berrikuntza proiektu bat aurkeztu beharko duen irakaslearen aurrean eta azterketa egunean. %60



Azkeneko froga egin behar duten ikasleek eGelaren bitartez egingo dute modu presentzialean egiterik egongo ez balitz.

Berrikuntza proiektuaren ahozko defentsa BBCen bitartez gauzatuko zen.



Ikaslea azken ebaluazio frogara aurkezten ez bada ikasleak deialdiari uko egiten diola ulertuko da, eta “Aurkezteke” jarriko zaio.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Irakasgaiari modu egokian aurre egiteko, EHUko Irakaskuntza-Ikaskuntza Testuinguru Birtualean (eGelan) ikastaro bat sortu da. Ikastaro birtual horretan, metodologia eta erabili beharreko materialak zehazten dira, derrigorrezko irakurgaien aukeraketa barne. Irakurgai aukeraketa hau ondoren proposatzen den oinarrizko eta sakontzeko bibliografiatik eratorrita dago.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

- Aguaded, J.I. y Cabero, J. (Coords.) (2013): Tecnologías y medios para la educación en la E-Sociedad”. Madrid: Alianza Editorial.

- Castaño, C. y Cabero, J. (Coords.) (2013): Enseñar y aprender en entornos m-learning. Madrid: Síntesis

Gehiago sakontzeko bibliografia

-Aguaded, J.I. y Cabero, J. (Coords.) (2013): Tecnologías y medios para la educación en la E-Sociedad. Madrid: Alianza Editorial.
-Almenara, J. C. (2015). Reflexiones educativas sobre las tecnologías de la información y la comunicación (TIC). Revista Tecnología, Ciencia y Educación, 1.
-Castañeda, L., Salinas, J., & Adell-Segura, J. (2020). Hacia una visión contemporánea de la Tecnología Educativa. Digital Education Review, 37. http://greav.ub.edu/der/
-Conde Vélez, S., & Boza Carreño, Á. (2019). La Educación del Futuro: creencias del alumnado. Revista de la educación superior, 48 (189), 133-153.
-Dafonte Gómez, A., Ramahi Garcia, D., & Garcia Crespo, O. (2017). El uso de la tecnología en la educación: modelos para un marco referencial que integre la competencia digital en la docencia. In III Congreso Internacional de Educación Mediática y Competencia Digital, Segovia, España, 15-17 junio 2017. Comunicación audiovisual e publicidade.
-González-Sanmamed, M., Sangrà, A., Souto-Seijo, A., y Estévez Blanco, I. (2018). Ecologías de aprendizaje en la Era digital: desafíos para la educación superior. Publicaciones, 48(1), 25–45. doi:10.30827/publicaciones.v48i1.7329
-Medina, A. C. (2007). La tecnología educativa en el marco de la didáctica. Ortega Carrillo, J. A. e -Chacón Medina (coords.). Nuevas tecnologías para la educación en la era digital. Madrid: Pirámide.
-Sánchez, J., Ruiz, J. y Gómez, M. (2016). Tecnologías de la comunicación y la información aplicadas a la educación. Madrid: Síntesis.

Aldizkariak

 Computers & Education. www.elsevier.com/locate/compedu
 Comunicación & Pedagogía. http://www.comunicacionypedagogia.com
 Comunicar. http://www.revistacomunicar.com/
 Edutec-e. http://edutec.rediris.es/Revelec2/
 Pixel-Bit. Revista de medios y educación http://intra.sav.us.es:8080/pixelbit/

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • LOPEZ DE LA SERNA, ARANTZAZU
  • ROMERO ANDONEGUI, AINARA
  • TEJADA GARITANO, ENEKO

TaldeakToggle Navigation

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-6

08:30-10:30 (1)

8-11

08:30-10:30 (2)

13-15

08:30-10:30 (3)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 2S02G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (1)
  • 2S02G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (2)
  • 2S02G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (3)

31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
7-7

13:00-15:30 (1)

12-12

13:00-15:30 (2)

Irakasleak

31 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
7-7

13:00-15:30 (1)

12-12

13:30-16:00 (2)

Irakasleak

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

10:30-12:30 (1)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 1S01G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA (1)