XSLaren edukia

Nahitaezko gaiakHautazko gaiakIkasketen Amaierako LanaGuztira
20 ECTS KredituECTS Kreditu10 ECTS Kreditu30 ECTS Kreditu

Ebaluazio-prozeduraktoggle-navigation

• Lanak: Amaierako lana 10 puntutik 5ekin gaindituko da, eta hura ematea ezinbestekoa izango da titulua lortzeko. (50%)
  • Asistentzia: Bertaratzea maila hauen arabera baloratuko da: % 90etik 100era: 10 puntu % 75-90: 7 puntu % 50-75: 5 puntu % 50 baino gutxiago: 0 puntu (20%)
  • Bestelakoa: Ikasleek eskoletara laguntzeko egingo dituzten lanak hartzen dira kontuan, ariketa praktikoak eta gogoeta egiteko eta ezagutza sendotzeko zereginak uztartuz. (30%)

Programatoggle-navigation

Nahitaezko gaiak

GaiaHizkuntzakECTS KredituakMotaModalitatea
Analitika Prediktiboko Proiektuen Zuzendariaren Rola Industria 4.0anGaztelania4NahitaezkoaIkasgelakoa
Datu Ingeniaritza Industria 4.0rako Datuen Analitika Prediktiboko ProiektuetanGaztelania4NahitaezkoaIkasgelakoa
Datu Zientzia eta Analitika Prediktiboko Ereduak Industria 4.0anGaztelania9NahitaezkoaIkasgelakoa
Datuen Analitikako Alderdi Orokorrak eta Industria 4.0rako AplikazioakGaztelania3NahitaezkoaIkasgelakoa

Ikasketen Amaierako Lana

Nahitaezko gaiak