GAKOAK - Aeronautikako Teknologiak eta Makina-erreminta

TITULUAREN GAKOAK

Sektore aeroespaziala eta makina erremintakoa (ME) sektore estrategikoak dira Euskal Autonomia Erkidegoan. Lehenengoa hazkuntza etapa sendoan dago, ekoizpenari eta, bide nabar, lanpostuen sorrerari dagokienean. Fabrikazio aurreratua Euskal Erkidegoko arlo estrategikoetako bat da, bai termino ekonomikoetan nola enpleguan, bereziki, MEren sektorean eta ekoizpen enpresetarako, beste sektore industrial batzuen kasuan. Sektore bien arteko elkarrekintza gauzatzeko, prestakuntza behar da diseinu eta fabrikazio mekanikoen abangoardian. Eskari eta behar honi erantzun nahi dio master honek.

Prestakuntza programak gaitasun eta trebetasunak eskaini nahi dizkie ikasleei bai diseinu mekanikoan (aeroegitura, aeroerreaktoreen osagai, ibilgailu espazial eta abarrenean), nola fabrikazio teknika aurreratuenetan (goi errendimenduko mekanizatua, fabrikazio aditiboa, industria 4.0 eta beste), goi prestakuntza eta berrikuntzarako sen berezia luketen pertsonak prestatuz.

Euskal Autonomia Erkidegoko Kluster Aeroespazialaren (Hegan) eta Makina Erremintaren Fabrikatzaileen Espainiar Elkartearen lankidetza dugu.

Erakunde laguntzaileak eta babesleak: Bizkaiko Foru Aldundia, HEGAN eta AFMrekin elkartutako enpresak

XSLaren edukia

Eskainitako plazak

48

Modalitatea

Ikasgelakoa

Hizkuntza

Gaztelania

Egutegia

Urria 2023

Abendua 2025

Kreditu kopurua

60 ECTS Kreditu

Gutxi gorabeherako prezioa

Irakaslekua

Bilboko Ingeniaritza Eskola

Arduraduna

Bilboko Ingeniaritza Eskola

Harremanetarako

946014228

Titulu hau aukeratzeko arrazoiak - Aeronautikako Teknologiak eta Makina-erreminta

tecnología-razones

4 ARRAZOI TITULU HAU AUKERATZEKO

• Enplegagarritasun tasa ia % 100a edizio guztietan.
  • Ikasle guztiek praktikak egiten ditu sektoreko enpresetan.
  • Sektoreko enpresen beharretako egokitutako prestakuntza edukiak.
  • Esperientzia zabaleko profesionalek eta irakasle akademikoek irakatsita.
  • Abanguardiako teknologietako prestakuntza, ekoizpen mekanikoaren arloko beste sektore batzuetan aplika daitezkeenak.

Irudia - Aeronautikako Teknologiak eta Makina-erreminta

tecnología-salidas

Irteera profesionalak - Aeronautikako Teknologiak eta Makina-erreminta

Irteera profesionalak

Lan irteerak sektore hauetako enpresetan:

• Hegan Kluster Aeroespaziala: Aernnova, ITP Aero, Sener, e. a.
  • Makina erremintaren fabrikatzaileen elkartea: Ekin, Fagor, Ibarmia, Ideko, Ona, e. a.
  • Ikerkuntza guneak.
  • Sektore aeroespazialeko enpresa handiak: Airbus, Boeing, Rolls-Royce, Europar Agentzia Espaziala, e. a.
  • Kapital ondasunak, erremintak, lanabesa eta.
  • Ingeniaritzak.

XSLaren edukia

Ezin izan da edukia sortu, beranduago saiatu. Arazoak aurrera jarraitzen badu, jarri harremanetan CAUrekin (Tlf: 946014400 / Email: cau@ehu.eus / Web: https://lagun.ehu.eus).