Aplikazio habiaratuak

Arduraduna

Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea

Titulu hau Kultura Zientifikoa Berezko Masterraren parte da

Titulu hau Kultura Zientifikoa Berezko Masterraren parte da.

Ikusi Master honi buruzko informazioa

Gakoak - Unibertsitateko Aditua: Hezkuntzarako Kultura Zientifikoa

TITULUAREN GAKOAK

Titulazio honek eguneroko zientziari buruzko ezagutzak, esperientziak eta tresnak eskaintzen ditu, oinarrizko STEAM diziplinetatik (matematika, kimika, ingeniaritza) aplikazio berrienetara (adimen artifiziala, neurozientziak, hibridazio artistikoak), klima-aldaketari eta trantsizio ekologikoari eragiten dieten gaietan arreta berezia jarriz. Multimedia-baliabideen bidez diziplina horien oinarrizko nozioak komunikatzeko gai diren adituak.

Titulu hau aukeratzeko arrazoiak -Unibertsitateko Aditua: Hezkuntzarako Kultura Zientifikoa

4 ARRAZOI TITULU HAU AUKERATZEKO

• %100 online: nahi duzun tokitik ikasi. Plataformak zurekin interaktuatzen du eta zure erritmora egokitzen da.
  • Modulutan banatuta: urratsez urrats lortu titulua. Abiapuntua aditu izatea bada ere, masterrarekin bukatu daiteke ibilbidea.
  • Kalitatedun irakasleak zure zerbitzura egunera, bai eta zientziaren ikerketako, dibulgazioko eta komunikazioko espezialistak ere.
  • Komunitate dinamikoa (@culturacienti). Hartu parte nazioartean kultura zientifikoaren arloko sarerik handienetan.

Irteera profesionalak - Unibertsitateko Aditua: Hezkuntzarako Kultura Zientifikoa

Irteera profesionalak

• Kultura zientifikoko irakasgaietako irakaslea
  • Filosofia eta historia irakasgaietako irakaslea