Arte Erromanikoari buruzko III. jardunaldiak

2019/04/11, 19:15 - 00:00

Kokapena

Areto nagusia - Letren Fakultatea
Paseo de la Universidad 5. -01006- Vitoria-Gasteiz (Araba)

Deskribapena

Apirilak 11an, ostegunaz, Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Letren Fakultateko Areto Nagusian berriro burutuko da Arte Erromanikoari buruzko III. jardunaldien beste saio bat, Arabako Campuseko Esperientzia Gelek, UPV/EHUren Artearen eta Musikaren Historia sailak eta Erdi Aroko Arabaren proiektuak batera antolaturik.

Oraingo honetan, hizlaria Yésica Ruiz izango da eta hitzaldiak “Arkitektura erromanikoa, diskurtso kristauaren euskarri. Ikonografiaren eta Erdi Aroko tenpluaren eremu ezberdinen arteko solasa”. Saio guztiak 19:15etan hasiko dira eta irekita egongo dira interesatu guztientzat, edukiera bete arte.

Jardunaldi hauen antolakuntzan Erromanikoaren Adiskideen Elkartea, Arabako Foru Diputazioa eta Vital Fundazioa aritu dira.