V International Conference on the Inklings and the Western Imagination

Noiztik: 2019/04/15 Noiz arte: 2019/04/16, 15:00 - 18:00

Kokapena

Gradu-aretoa - Letren Fakultatea
Paseo de la Universidad 5. -01006- Vitoria-Gasteiz (Araba)

Deskribapena

Apirilaren 15 eta 16an, Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Letren Fakultateko gradu aretoan, V International Conference on the Inklings and the Western Imagination garatuko da ‘From the Past to the Future’ izenburua hartuta. Nazioarteko hitzaldi hau ingelesez eta gaztelaniaz mintzo da JRR Tolkien eta CS Lewis britaniar idazleen irudien inguruan. Rewest taldeak, Ipar Amerikaren Mendebaldeko Literatura eta Kulturari buruzko ikertaldeak antolatuta, komunitate akademikoa eta, oro har, edozein interesatu ditu helburuko jasotzaile. Sarrera dohainekoa da.

Ekitaldia UPV/EHUren Ingeles eta Aleman Filologia eta Itzulpengintza eta Interpretazioa sailak finantzatzen du eta unibertsitate honen Literatura Konparatua eta Literatur Ikasketak Doktorego Programaren barruan egiten da.

Informazio gehigarria