Edukira joan
Menua Webgunearen menua ireki/itxi

Publizitateko eta Harreman Publikoetako Gradua

Publizitatea komunikazio bide ordezkaezin bilakatu da egungo testuinguru ekonomiko eta sozialean, enpresa eta erakunde xumeenek ere, beren aurrekontuaren zati bat bideratzen dute publizitateko eta harreman publikoetako ekintzetara.

Publizitateko eta Harreman Publikoetako Graduko prestakuntzarekin gai izango zara komunikazio kanpaina integralak diseinatu eta sortzeko, eraginkorrak eta XXI. mendeko hedabideetara egokituak (internet, bideojokoak, telebista, irratia, zinema, multimedia teknologia berriak eta telefonia mugikorra). Era guztietako proiektu profesionalak egiten ikasiko duzu publizitate formatu desberdinetan eta bi aipamen edo ibilbide izango dituzu espezializatzeko: Komunikazioaren Arloko Zuzendaritza eta Publizitatearen Arloko Multimedia Errealizazioa.

Ezagutza arloa

Eskainitako plazak

125 plaza

Sarrera-profila

Pertsona sortzaile eta berritzailea bazara, kulturaren, publizitatearen eta komunikazioaren munduarekin lotutako gaiak interesatzen bazaizkizu eta teknologia berriak oso gustuko badituzu, Publizitateko eta Harreman Publikoetako Gradua duzu aukerarik onena.

Irteera profesionalak

Agentzietan, harreman publikoetako eta komunikazioko kabineteetan, enpresetan, eta erakunde publiko zein pribatuetan:

• Ikerketa eta plangintza estrategikoa
  • Komunikazioaren kudeaketa eta produkzioa
  • Publizitate sormena
  • Diseinu grafikoa eta web diseinua
  • Hedabideen kudeaketa eta plangintza
  • Marketina
  • Erakunde irudia

Eta irakaskuntzan eta ikerketan ere.